www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau
PR: LVTPR

Cloudgaming is de toekomst: de noodzaak van een krachtig thuisnetwerk

5 december 2019 – Altijden overal computer- en videogames kunnen spelen, dat is wat de moderne gamer wil. Cloudgaming is dan ook de toekomst: steeds meer grote platformbeheerders werken aan streamingdiensten die het mogelijk maken om te gamen zonder een krachtige computer of de nieuwste spelconsole. Maar als je vanuit elke kamer in je huis wilt gamen, heb je wel nog steeds een snel en stabiel thuisnetwerk nodig.

De toekomst van cloudgaming
Google® en Apple® hebben zich met hun platformen Stadia® en Arcade® op de gamingsector gestort. Zij waren de eersten om hun platformen te baseren op cloudgaming. De high-performance servers in die cloud zorgen voor de benodigde rekenkracht. Daardoor kunnen gebruikers de games spelen op zowat elk gewenst apparaat.

Veel ambities, één obstakel
Dure computers of consoles kopen, of je hardware updaten: dankzij de cloud is het niet meer nodig. Games draaien vloeiend en in de hoogste kwaliteit op elke laptop, tablet of smart-tv. Ten minste… als je goed internet hebt. Zonder een snel en stabiel wifinetwerk bij je thuis kan een onscherp beeld en – de grootste ergernis van elke gamer – constante buffering je avond gamen gemakkelijk verpesten.

Daar zijn echter oplossingen voor. Zo biedt devolo Magic dankzij de krachtige combinatie van hoogwaardige Powerline-technologie en geavanceerde wifi-functionaliteit de prestaties en stabiliteit die gamers nodig hebben. Je wilt tenslotte tijdens een belangrijke race geen obstakel raken of een online gevecht verliezen, simpelweg omdat je wifinetwerk niet naar behoren werkt.

Prijzen en verkrijgbaarheid
De Magic-adapters van devolo zijn verkrijgbaar in twee varianten, Magic 1 (snelheid tot 1.200 Mpbs) en Magic 2 (snelheid tot 2.400 Mpbs). De adapters koop je online, bij speciaalzaken en via www.devolo.be. Voor het opzetten van een nieuw Magic-thuisnetwerk is de Starter Kit met twee adapters een perfecte optie. De aanbevolen verkoopprijs is 199,90 euro voor devolo Magic 2 WiFi en 149,90 euro voor devolo Magic 1 WiFi. De adapters zijn ook afzonderlijk verkrijgbaar, zodat je ze naar eigen inzicht aan je Magic-netwerk kunt toevoegen.

Over devolo
devolo maakt de woning intelligent en het stroomnet slim. Privéklanten brengen met Powerline-adapters van devolo highspeed dataverbindingen in elke ruimte. Internationaal zijn er ongeveer 40 miljoendLAN®-adapters in gebruik. Bovendien ontdekken klanten met devolo Home Control de mogelijkheden van het Smart Home – snel in te richten, naar wensuitbreidbaaren makkelijk per smartphone te bedienen. Als OEM-partner past devolo zijn producten en oplossingen aan de individuele behoeften van internationale telecombedrijven aan. Op professioneel terrein biedt de ombouw van de energievoorzieningsinfrastructuur bovendien kansen: met devolo-oplossingen kunnen nieuwe SmartGridsrealtimebewaakt en geregeld worden, en zijn volledig nieuwe diensten te realiseren. devolo is opgericht in 2002 en telt momenteel ongeveer driehonderd medewerkers. De wereldmarktleider op Powerline-gebied is met eigen vestigingen en via partners in negentien landen vertegenwoordigd.
Laatste van devolo
5 tips voor zakelijke videogesprekken

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Geld besparen? Verwarm slimmer!
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
devolo contact

Logo devolo

devolo@lvtpr.com
  www.devolo.nl
devolo sociaal

devolo tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage