www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2483 volgers blijven op de hoogte!

MediusFlow gekozen tot voorkeursoplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

MediusFlow, een toonaangevende cloud-gebaseerde oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking, is geselecteerd als de "Preferred Solution" voor Microsoft Dynamics 365 Business Central op Microsoft AppSource.

Een Microsoft ‘Preferred Solution’ is een cloudapplicatie geselecteerd op basis van de volgende criteria: kwaliteit, prestaties en de mogelijkheden tegemoet te komen aan de behoeften van gebruikers in een bepaalde industrie of specifiek oplossingsgebied. MediusFlow is grondig getest en gevalideerd door Microsoft-experts waarna is besloten de oplossing te promoten als de 'Preferred Solution' in de categorie geautomatiseerde factuurverwerking.

"Het behalen van de status "Preferred Solution" in de Microsoft AppSource is een belangrijk bewijs van onze toewijding aan Microsoft en de Microsoft Dynamics gebruikers over de hele wereld", zegt Per Åkerberg, CEO van Medius. “We zijn gericht op het leveren van de beste cloudoplossingen geïntegreerd in de ERP oplossingen van Microsoft. Hiermee ondersteunen we onze klanten om hun operationele efficiëntie te verhogen en bieden we hen nog meer controle om voortdurende groei mogelijk te maken.

De cloud-gebaseerde oplossing van MediusFlow is geïntegreerd als een ‘extensie’ voor Microsoft Dynamics 365 Business Central, zonder in te grijpen in de Dynamics-standaard omgeving. Dit stelt gebruikers in staat om snel en gemakkelijk aan de slag te gaan met de beste oplossing voor geautomatiseerde factuurverwerking in Microsoft Dynamics 365 Business Central voor datasynchronisatie en een volledig ‘touchless’ factuurverwerkingproces te bereiken.

Eerder dit jaar is MediusFlow ook als voorkeuroplossing voor geautomatiseerdefactuurverwerking voor Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations in AppSource gekozen.

Leer meer over MediusFlow voor Microsoft Dynamics 365 Business Central

Bezoek de MediusFlow pagina op Microsoft AppSource

Voor meer informatie, neem contact op met:
Yvonne Jans, Area Manager Western-Europe, yvonne.jans@medius-group.com, +31 (0)6 50969737

Over Medius:
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud-gebaseerde oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend hoog niveau van werkelijke ‘touchless’ factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde inzicht in financiële data mogelijk wordt.

Ons modulaire eProcurement-pakket web3 biedt toonaangevende oplossingen voor strategische sourcing, inkoop en leveranciersbeheer en biedt controle, compliance en kostenbesparingen gedurende het gehele inkoopproces.

Meer dan 3.000 klanten en 450.000 unieke gebruikers maken wereldwijd gebruik van Medius haar source-to-pay-oplossingen. De waarde die deze transacties vertegenwoordigt meer dan $ 100 miljard per jaar.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde investeringsmaatschappij Marlin Equity Partners. In 2019 verwierf Medius Wax Digital om een power-house te worden in Source-to-Pay-oplossingen. De groep heeft meer dan 350 medewerkers en kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Ga voor meer informatie naar mediusflow.com.
Laatste van Medius
Medius contact

info@medius-group.com
  www.mediusflow.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl