www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

bitFlyer maakt aankoop cryptovaluta nog makkelijker met Instant Buy

Nieuwe functie stelt bitFlyer-gebruikers in staat cryptovaluta te kopen via verschillende betaalmethoden

Cryptovaluta-exchange bitFlyer introduceert Instant Buy op zijn Buy/Sell-platform in Europa. De nieuwe functie is beschikbaar via desktop en smartphone en zorgt ervoor dat gebruikers cryptovaluta kunnen kopen middels een credit card, debet card of via alternatieve betaalmethoden zoals Sofort, iDeal en GiroPay.

Instant Buy is ontwikkeld voor gebruikers die op zoek zijn naar de snelste en eenvoudigste manier om cryptovaluta te kopen. Ook is het een aantrekkelijke functie voor startende gebruikers van het bitFlyer-platform die behoefte hebben aan een complete oplossing voor het kopen, opslaan en beveiligen van hun crypto-investeringen.

Andy Bryant, Co-head en COO van bitFlyer Europe: “Instant Buy is de nieuwste functie op ons Buy/Sell-platform waarmee we een makkelijkere, snellere en transparantere ervaring bij de aankoop van virtuele valuta bieden. Omdat de ervaring vergelijkbaar is met reguliere e-commerce, helpen we ons publiek vertrouwd te raken met cryptovaluta en bieden we ervaren gebruikers een snellere en eenvoudigere manier om hun cryptovaluta te kopen.”

De Instant Buy-functie is na de recente introductie van de app, de nieuwste ontwikkeling in de groeistrategie van de Europese tak van het bedrijf. Deze sluit aan bij de visie om belemmeringen die velen tegenkomen tijdens de handel in cryptovaluta, weg te nemen. Terwijl de bitFlyer-app het kopen en verkopen vanaf smartphones al makkelijker maakte, zorgt Instant Buy ervoor dat gebruikers eenvoudig virtuele munten kunnen kopen met behulp van hun favoriete betalingsmethode.

Belangrijke voordelen van Instant Buy zijn onder meer:
  • Ontwikkeld voor gebruikers die op zoek zijn naar de snelste en eenvoudigste manier om cryptovaluta te kopen, evenals voor nieuwe gebruikers op zoek naar de meest efficiënte manier voor het kopen, opslaan en beveiligen van hun investeringen.
  • Cryptovaluta (inclusief altcoins zoals Lisk, Monacoin en Ethereum Classic) kan rechtstreeks op het bitFlyer-platform worden gekocht tegen een vooraf gedefinieerde prijs, waardoor de aankoop aanzienlijk eenvoudiger wordt.
  • Eventuele kosten voor de betalingsverwerking worden duidelijk weergegeven. bitFlyer brengt geen extra kosten in rekening bovenop die van de betalingsdiensten.
bitFlyer werd in november 2017 geïntroduceerd in Amerika en kondigde in januari 2018 bitFlyer Europa aan. Beide zijn dochterondernemingen van bitFlyer, Inc.; een begrip in de Japanse cryptocurrency-wereld en één van de langst bestaande cryptocurrency exchanges. Het is bovendien de enige cryptocurrency exchange die een licentie heeft in zowel Japan, de VS en Europa. bitFlyer werd onlangs ook erkend als één van de slechts 10 exchanges, die geen valse informatie geeft over handelsvolumes.

Over bitFlyer EUROPE S.A.
bitFlyer EUROPE S.A. is een dochteronderneming van bitFlyer, Inc., een bitcoin- en blockchain-bedrijf gevestigd in Japan. Het Europese kantoor is gevestigd in Luxemburg en beheert een exchange-platform waarop Europese handelaren bitcoin kunnen kopen en verkopen. Website bitFlyer EUROPE S.A.: bitflyer.com/en-eu/
Laatste van bitFlyer EUROPE
bitFlyer maakt aankoop cryptovaluta nog makkelijker met Instant Buy

Nederlandse consument loopt voorop met kennis van blockchain
bitFlyer EUROP.. contact

Logo bitFlyer EUROPE

bitFlyer EUROP.. sociaal

bitFlyer EUROP.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureau