www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!
PR: Influx PR & Communicatie

Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

Geen technische lock-in meer: klanten kunnen Pega met Kubernetes implementeren op AWS, Microsoft Azure, Google Cloud, Pivotal en Red Hat

Amsterdam, 4 december 2019 -- Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), softwareleverancier van digitale transformatie toepassingen, kondigt de ondersteuning aan voor Kubernetes. Met deze oplossing wordt cloudcontainerorkestratie voor Pega-gebruikers mogelijk op AWS, Microsoft Azure, Google Cloud, Pivotal en Red Hat. De uitbreiding onderstreept het belang dat Pega hecht aan zijn Pega Cloud Choice-guarantee voor klanten die hun Pega-applicaties zelf willen beheren bij een cloudleverancier naar keuze.

Dankzij het ‘Pega Cloud Choice Guarantee-programma’ blijven klanten flexibel, omdat zij niet afhankelijk zijn of worden van één cloudleverancier. Zij kunnen hun Pega-applicaties laten draaien op Pega's volledig beheerde Pega Cloud® Services of op een Pega-gecertificeerde cloudinfrastructuur naar keuze. Pega ondersteunt Kubernetes afkomstig van toonaangevende cloudaanbieders, als: AWS Elastic Kubernetes Service (EKS), Microsoft Azure Kubernetes Service (AKS), Google Kubernetes Engine (GKE), Pivotal Container Service (PKS) en Red Hat OpenShift. Deze ondersteuning betekent dat Pega-klanten hun Pega-applicaties kunnen hosten bij de eerdergenoemde cloudaanbieders, terwijl ze ook kunnen profiteren van Kubernetes om hun containerstrategieën te orkestreren. Kubernetes is in korte tijd uitgegroeid tot leider in cloudorkestratie. Dit omdat het meer schaalbaarheid, flexibiliteit en gegevensbeveiliging mogelijk maakt.

Het groeperen van containers (containerization) heeft de manier waarop organisaties hun cloudapplicaties beheren veranderd. Organisaties willen tegenwoordig flexibiliteit en schaalbaarheid voor hun cloudimplementaties. Pega Cloud Services biedt organisaties het vertrouwen dat Pega het platform beheert, waardoor zij zich op andere zaken kunnen concentreren. Organisaties kunnen bovendien hun Pega-software zelf beheren op hun Pega-gecertificeerde cloudinfrastructuur naar keuze. Welke keuze er ook wordt gemaakt, Pega zorgt voor een eenvoudige bi-directionele migratie op het moment dat de behoefte in de organisatie zich voordoet.

"Aangezien organisaties blijven bewegen richting de cloud, willen ze een moderne cloudarchitectuur die hen de flexibiliteit en kostenbeheersing biedt om succesvol te kunnen zijn in de snel veranderende markt van vandaag", aldus Derk-Jan Brand, VP en Managing Director Benelux & Nordics bij Pegasystems. “Pega begrijpt dat de behoeften van alle klanten kunnen verschillen, dus bieden we hen krachtige manieren om hun cloudimplementaties te beheren zonder een van de opties uit te sluiten. Door de ondersteuning van Kubernetes kunnen we de flexibiliteit blijven bieden die onze klanten nodig hebben om hun applicaties te laten draaien. Tegelijkertijd blijven ze verzekerd van een toekomstbestendige technologie wanneer hun business groeit.”

Pega Cloud Choice-guarantee met Kubernetes is nu beschikbaar voor alle Pega-klanten die op dit moment al werken met de huidige versie van Pega Infinity™.

Voor meer informatie:  www.pega.com/products/cloud/customer-managed-cloud

Achtergrondinformatie
Over Pegasystems
Pega (NASDAQ: PEGA) is de leider in cloudsoftware voor customer engagement en operational excellence. Elke dag is Pega de drijvende kracht achter miljoenen geautomatiseerde processen, miljarden klantinteracties en triljoenen dollars aan business door mensen te helpen bij het openen van bankrekeningen, het beheren van telefooncontracten, het afsluiten van een zorgverzekering, het afhandelen van verzekeringsclaims, het aanvragen van vergunningen en nog veel meer. De meest erkende en succesvolle merken ter wereld vertrouwen op de AI-software van Pega om elke klantinteractie via elk kanaal te optimaliseren en ervoor te zorgen dat hun merkbeloften worden nagekomen. Met het low-code applicatie-ontwikkelingsplatform van Pega kunnen bedrijven snel apps bouwen en ontwikkelen om aan de behoeften van hun klanten en medewerkers te voldoen en digitale transformatie op wereldwijde schaal te stimuleren. Al meer dan 35 jaar maakt Pega hogere klanttevredenheid, lagere kosten en een hogere customer lifetime value mogelijk. Voor meer informatie: www.pega.com

Redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: info@influx-pr.com

Alle handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Pegasystems
Pega breidt Cloud Choice uit met Kubernetes-support

Next-Best-Action Designer van Pega versnelt AI-implementaties met nieuwe stapsgewijze begeleiding die rechtstreeks in de software is ingebouwd

Onderzoek Pega toont aan: ontoereikende technologie hindert klantenservice

Logo Influx PR & Communicatie
Pegasystems contact

Logo Pegasystems

info@pega.com
  www.pega.com
Pegasystems sociaal

Pegasystems tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl