www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Mars kiest Orange Business Services voor nieuw IAN-project

Digitaal netwerkinitiatief stimuleert snelheid voor wereldwijde complexe operaties

Parijs, 4 december 2019 – Orange Business Services is geselecteerd door Mars om een Intelligent Automated Network (IAN) te ontwikkelen. Het netwerk zal meer dan 120.000 Mars-partners, in meer dan tachtig verschillende landen, met elkaar verbinden. De IAN zorgt voor een veilig, schaalbaar en snel platform dat zakelijke applicaties mogelijk maakt. Tevens ondersteunt het netwerk productieprocessen, kantoorlocaties en interacties tussen leveranciers en Mars.

Mars heeft gekozen voor een IAN die gebruikmaakt van een reeks services die worden beheerd door Orange Business Services. Dit omvat onder meer de flexibele SD-WAN die een snelle en eenvoudige uitbreiding mogelijk maakt en zorgt voor krachtige beveiligingsoplossingen. Ook de Multi-sourcing Services Integratie (MSI) is hier onderdeel van. De MSI van Orange zorgt voor een wereldwijd, gestroomlijnd infrastructuurbeheer en een eenvoudige en gecoördineerde controle van alle andere serviceproviders.

“Door deze samenwerking beschikken we over een IAN dat bijdraagt aan onze digitale transformatie,” zegt Paul L’Estrange, Chief Technical Officer bij Mars. “Het netwerk van Orange verviervoudigt onze netwerkcapaciteit en dat tegen lagere kosten. Het maakt ook nieuwe digitale toepassingen mogelijk die we willen gebruiken in onze gehele onderneming.”

Door de overeenkomst kan Mars nieuwe manieren verkennen om de wereldwijde digitale infrastructuur te verbeteren. Orange Business Services zal zijn expertise op het gebied van data-analyse gebruiken om Mars-dataverkeer te stroomlijnen en prioriteit te geven aan kansen in zakelijke toepassingen.

"We zijn verheugd om met Mars samen te werken en hun medewerkers te helpen bij het identificeren van nog meer gegevensgestuurde oplossingen in een nieuw, intelligent en verenigd netwerk,” aldus Rob Willcock, senior Vice President Americas bij Orange Business Services. "Orange beschikt over de juiste ontwerp- en integratievaardigheden en mensen. Daarnaast hebben we de juiste technologie-ecosysteempartners om als een langetermijnpartner voor Mars te dienen met onze ‘globale visie en lokale zorg’-benadering. We kijken dan ook uit naar een mooie en collaboratieve toekomst.”

Over Orange Business Services
Orange Business Services, het Orange-onderdeel dat zich wijdt aan B2B-diensten, bedient bedrijven wereldwijd. Als netwerkoperator en integrator van digital services heeft Orange Business Services expertise in huis op het gebied van IoT, Cloud, data, AI-applicatieontwikkeling en cybersecurity. Met deze kennis ondersteunt en beschermt Orange Business Services bedrijven tijdens elke fase van hun datalevenscyclus, van verzameling, transport, opslag en verwerking van data tot het analyseren en delen ervan.

Orange Business Services stelt haar klanten centraal binnen een open, collaboratief ecosysteem. Dit systeem omvat 25.000 werknemers, de expertise en technologie- en zakenpartners van de Orange Group en een selecte groep startups. Orange Business Services telt meer dan drieduizend bekende internationale bedrijven als klant, en meer dan twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.

Lees meer op https://www.orange-business.com of volg ons op LinkedIn en Twitter en via onze blogs.

Orange is een van ‘s werelds meest vooraanstaande telecommunicatiebedrijven met een jaarlijkse sales van 41 miljard euro in 2018, en 264 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2018. Orange is beursgenoteerd bij NYSE Euronext Parijs (ORA) en op de New York Stock Exchange (ORAN).
Laatste van Orange SA
Christophe Dujardin benoemd tot Chief Consumer Officer bij Orange Belgium

Mars kiest Orange Business Services voor nieuw IAN-project

Orange versterkt positie internationale positie in retail met ThousandEyes partnership
Orange SA contact

Logo Orange SA

+ 33 (0)1 44 44 22 22
  infos.groupe@orange.com
  www.orange.com
Orange SA sociaal

Orange SA tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl