www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Unisys lanceert Stealth(identity)™ in software-as-a-servicevorm, een nieuwe cloudgebaseerde dienst voor beveiligd biometrisch identiteitsmanagement

Hoofddorp, 2 december 2019 – Unisys Corporation (NYSE: UIS) heeft aangekondigd dat Unisys Stealth(identity)™ als software-as-a-service (SaaS) verkrijgbaar is, een nieuwe cloudgebaseerde versie van hun software voor biometrisch identiteitsmanagement. Door de nieuwe dienstverlening die de wendbaarheid, de eenvoudige implementatie en de kosteneffectiviteit van Microsoft Azure benut, krijgen zowel grote als kleine ondernemingen toegang tot de capaciteiten voor biometrische identiteitscontrole en -authenticatie van Stealth(identity).

Met de lancering van de nieuwe SaaS-versie van Stealth(identity) benut Unisys zijn meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van grootschalige biometrische oplossingen voor burgeridentificatie en grensbeveiligingsprogramma’s over de hele wereld en maakt het die capaciteiten eenvoudig en kosteneffectief via de cloud beschikbaar voor kleinere ondernemingen en organisaties. In combinatie met de kracht van andere beveiligingsdiensten – zoals de Unisys Stealth®-microsegmentatiesoftware om toestellen of gebruikers snel te isoleren bij het eerste verdachte signaal – vormt Stealth(identity) een essentieel onderdeel van een zero-trustnetwerk.

Stealth(identity) als SaaS kan meerdere vormen van technologie voor biometrische authenticatie ondersteunen, inclusief gezichtsherkenning en gedragsbiometrie, waarbij het mogelijk is om in de toekomst nieuwe biometrische modaliteiten toe te voegen.
“Door Stealth(identity) aan te bieden als een cloudgebaseerde dienst benut Unisys onze ervaring met het leveren van grootschalige nationale biometrische implementaties voor identificatie en grensbeveiliging en stelt het die ter beschikking van kleinschaligere bedrijfsimplementaties zoals online bankieren, reizigers onboarding voor de luchtvaart of biometrische authenticatie als tweede factor”, aldus Vishal Gupta, chief technology officer en senior vice president of technology van Unisys. “Stealth(identity) biedt klanten een eenvoudigere, kostenbesparende en doeltreffende manier om het probleem van identiteitsfraude aan te pakken door nauwkeurige, unieke, geverifieerde en onweerlegbare identiteiten vast te stellen – met meer veiligheid en gemak als resultaat.”

Stealth(identity) versterkt de verdediging tegen identiteitsfraude door het vaststellen van vertrouwde identiteiten van personen via meerdere fysieke en digitale kanalen. De software biedt ook uitgebreide controle over biometrische beheerprocessen en de flexibiliteit om zich aan te passen aan de technologische vooruitgang en die in zijn voordeel te gebruiken om fraudeurs consequent voor te blijven.

In vergelijking met identiteitsoplossingen ter plaatse biedt Stealth(identity) als SaaS een sneller rendement als een gebruiksvriendelijke en geïntegreerde clouddienst met een prijszettingsmodel op abonnementsbasis dat een OpEx-gebaseerde begroting ondersteunt. Het biedt ook de mogelijkheid van eenmalige aanmelding om een biometrische beschermingslaag toe te voegen aan applicaties voor e-commerce, bankieren, transport en eender welke applicatie binnen het bedrijf die biometrie gebruikt voor de authenticatie.

Surf naar https://www.unisys.com/stealthid om meer te weten te komen over Stealth(identity).

Logo Marcommit
Unisys contact

Logo Unisys

+31 232071010
  www.unisys.nl
Unisys sociaal

Unisys tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl