www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com

Schiphol Group gaat intensief samenwerken met SecureLink

SecureLink, part of Orange Cyberdefense, en Schiphol Telematics, onderdeel van Schiphol Group, ondertekenden gisteren een sourcing contract.

29 november 2019 - SecureLink, part of Orange Cyberdefense, en Schiphol Telematics, onderdeel van Schiphol Group,  ondertekenden gisteren een sourcing contract. Met deze overeenkomst zal SecureLink de komende jaren door middel van Managed Security Services het dagelijkse beheer en alle projecten rondom het cybersecurity domein leveren.

Schiphol heeft de ambitie om World’s Leading Digital Airport te worden. Daarbij speelt dataconnectiviteit een cruciale rol. Schiphol heeft er daarom voor gekozen om de diensten van Schiphol Telematics over te dragen aan een combinatie van ervaren marktpartijen.

De redenen van Schiphol om voor SecureLink te kiezen zijn onder andere flexibiliteit, transparantie, expertise, maar met name de cultural fit.

Met deze stap investeert Schiphol fors in haar dienstverlening en maakt daarbij gebruik van de aanwezige kennis en expertise binnen SecureLink. “Schiphol Telematics wil zich concentreren op datgene waar we goed in zijn: het vertalen van luchthavenkennis naar technologie. Dit doen we uiteraard samen met de geselecteerde marktpartijen die een grotere mate van verantwoordelijkheid zullen krijgen voor de operationele invulling.” Aldus Klaas Verberg, Managing Director van Schiphol Telematics.

Mark Jenster, General Manager bij SecureLink: “Het is voor ons een voorrecht om in de complexe wereld van Schiphol een prominente rol te spelen in de realisatie van haar ambitie. In de voorbereidingen en kennismaking met alle partijen is er in onze ogen een bijzondere dynamiek ontstaan waarmee we de uitdagingen van de toekomst het hoofd kunnen bieden. Naast deze dynamiek ben ik ongelofelijk trots op mijn team en de prestaties die ze geleverd hebben, want deze samenwerking gaat ons ook verder helpen in het realiseren van onze ambitie.”

SecureLink kijkt uit naar deze unieke samenwerking om met hun Managed Security Services bij te dragen aan de ambitie van Schiphol.

Over SecureLink, part of Orange Cyberdefense

SecureLink, part of Orange Cyberdefense is een vooraanstaand Europees cyberbeveiligingsbedrijf. Ze zijn actief sinds 2003 en groeiden snel uit tot een Europese speler. Vanuit 15 kantoren in 8 landen bouwen ze een veilige, verbonden wereld. Meer dan 700 security expertsen all-round professionals zijn toegewijd aan het leveren van onderscheidendecybersecurity services voor meer dan 1.300 klanten. Met processen die zijn bewezen en gecertificeerd, combineert SecureLink innovatie en schaalvoordeel, met een unieke lokale aanpak. Trouw aan hun kernwaarden, zijn ze gemakkelijk om zaken mee te doen, onafhankelijk, en spreken ze altijd uw taal. Voor meer informatie, kijk op www.securelink.net.
Laatste van Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Orange Cyberdefense onderzoek onthult 23% daling van malware incidenten in 2019

Cybersecurity visie op 2020

SecureLink publiceert Annual Security Report 2019
Orange Cyberde.. contact

Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.

Marlies Norp
  info@nl.orangecyberdefense.com
  orangecyberdefense.com/nl
Orange Cyberde.. sociaal

Orange Cyberde.. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4