www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 1 dag geleden)

True genomineerd voor twee Dell EMC Partner Awards

AMSTERDAM, 26 november 2019 - Managed hostingprovider True is genomineerd voor twee Dell EMC Partner Awards: Managed Service Provider of the Year en Marketing Excellence partner of the Year. Op 3 december 2019 wordt tijdens Dell Technologies bekend of True in de prijzen zal vallen.

Eric Buijs, salesmanager Managed Service Providers bij Dell EMC, over de nominatie: “True is voor Dell Technologies een belangrijke Managed Services Partner die samen met ons streeft naar de beste oplossingen voor haar klanten. Samenwerking en innovatie staan hoog in het vaandel. In de ontwikkelingen naar nieuwe oplossingen worden in gezamenlijke meetings de technologieën bepaald die worden gebruikt in nieuwe proposities van True.”

Over de nominatie van Managed Service Provider of the Year vertelt Erwin Bleeker, VP Solutions bij True het volgende: “We investeren veel tijd in de samenwerking met Dell en we zijn dan ook dankbaar voor de waardering in de vorm van deze nominaties. Het is een beloning voor ons harde werken de afgelopen jaren en zijn vanzelfsprekend meer dan trots.”

Marketing Excellence Award
De nominatie voor de Marketing Excellence Award komt met name voort uit de inspanningen die True dankzij Dell EMC kon verrichten voor de lancering van een nieuwe dienst: Managed Kubernetes. “De samenwerking is ook zichtbaar in gezamenlijke uitingen en goed georganiseerde community events zoals het Kubernetes-event, en in testimonials of reference cases,” vertelt Buijs.

Kubernetes is een open-source dienst van Google waarmee gecontaineriseerde applicaties heel compact en efficiënter zijn te hosten dan bijvoorbeeld traditionele gevirtualiseerde servers.

Grootste Kubernetes Meetup in Nederland
De dienst werd voor het eerst getoond tijdens de grootste Kubernetes Meetup ooit in Nederland. Ruim 250 Kubernetes-enthousiastelingen kwamen naar het hoofdkantoor van True om te luisteren naar talks van diverse Kubernetes-experts uit de cloud-native community.

Sjors van Santen, Marketing Lead bij True Webspace: "Dankzij onze partnership met Dell EMC konden we het echt heel groot aanpakken. Tijdens de Meetup hadden we veel materiaal tot onze beschikking zoals live videostreaming om de Meetup op te nemen, een cameracrew en journalist om participanten te interviewen en natuurlijk gezonde maaltijdmogelijkheden. Dit heeft een goede indruk achtergelaten bij alle deelnemers.”

Na de Meetup is er ook content gemaakt zoals een Kubernetes-documentaire, twee e-books, whitepapers en een flink aantal blogposts. "En, niet al te onbelangrijk: de eerste klanten zijn live met de dienst. Zonder Dell EMC als hoofdpartner hadden we de dienst nooit met zoveel aandacht kunnen lanceren."

Over True en Dell EMC
True en Dell EMC werken al jaren om de beste prestaties en snelheden uit de grootste websites en webapplicaties van Nederland te krijgen. In 2017 implementeerde True in samenwerking met Dell EMC nieuwe SolarFlare netwerkkaarten in de bestaande infrastructuur, waardoor webshops en websites tot zo'n 23 procent sneller geladen worden.

Video: True en Dell EMC

Er zijn meerdere genomineerden voor de Dell EMC Partner Awards. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens Dell Technologies Forum 2019 op dinsdag 3 december 2019.

Laatste van True B.V.
Ruim 44% van digitale bureaus heeft uitdaging in meer facturabel maken personeel

True genomineerd voor twee Dell EMC Partner Awards

Decode: Container Technology documentaire vandaag gelanceerd
Verstreken tijd: 1 jaar en 1 dag
True B.V. contact

Logo True B.V.

True B.V. sociaal

True B.V. tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo SRC System Integrators BV