www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nl
2480 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

Samenwerking uitgeroepen tot Most Successful Partner Network Extension of the Year

Utrecht, 21 november 2019 – De snelle groei van het partnernetwerk van MarkLogic is gisteravond beloond tijdens de Channel Award 2019. Voor de samenwerking met Ordina won het de prijs voor de meest succesvolle partner netwerkuitbreiding van het jaar. Beide organisaties werken samen op het gebied van data-integratie en innovatieve projecten voor organisaties, gebruikmakend van het enterprise dataplatform van MarkLogic.

MarkLogic en Ordina beklonken hun samenwerking afgelopen juni met een officiële overeenkomst. De twee partijen streven hetzelfde doel na: de digitale huishouding van grote organisaties verbeteren en een toekomstbestendig datafundament voor hun organisatie te creëren, zodat ze sneller, beter, efficiënter en duurzamer kunnen opereren en innoveren. Ordina levert daarvoor de consultancy-expertise en MarkLogic het technologische fundament.

Jury-favoriet
Een van de grootste nagelbijters van de Channel Awards 2019 was de strijd om de winst in de ‘Most Successful Partner Network Extension of the Year’ categorie. MarkLogic en Ordina namen het onder andere op tegen Betty Blocks, Trend Micro en VMware. Dankzij de vele voorkeursstemmen van het publiek en de uitgesproken voorkeur van de jury kwam de Utrechtse tandem uiteindelijk als winnaar uit de bus.

Olivier Rijbroek, Alliances Director Northern Europe van MarkLogic: “De onderlinge samenwerking met Ordina was wat mij betreft al award-waardig. Tof dat we daar nu ook in bevestigd worden met deze Channel Award. Samen met Ordina blijven wij ook de komende jaren hard aan de weg timmeren om Nederlandse organisaties verder te helpen met al hun innovatieve dataprojecten.”

image

Olivier Rijbroek, Alliances Director Northern Europe (rechts) en Jurriaan Krielaart, Territory Director Northern Europe van MarkLogic

## EINDE ##

Over MarkLogic
MarkLogic helpt organisaties overzicht te krijgen van al hun gegevens. Daarmee vergroten ze hun flexibiliteit, verlagen ze de IT-kosten en kunnen ze de gegevens veilig delen. Door het integreren van data te vereenvoudigen met de MarkLogic Data Hub, krijgen organisaties sneller dan ooit een 360 graden weergave van al hun gegevens. Grote organisaties over de hele wereld vertrouwen op MarkLogic voor de verwerking van hun bedrijfskritische gegevens – onder andere in de financiële dienstverlening, overheid, media, en maak-industrie. MarkLogic heeft verschillende kantoren in Europa, Azië, Australië en de VS, met het hoofdkantoor in Silicon Valley. Het Noord-Europese hoofdkantoor bevindt zich in Utrecht. Ga voor meer informatie naar www.marklogic.com.

Over Ordina
Ordina is de grootste, onafhankelijke IT-dienstverlener in de Benelux met circa 2.600 medewerkers. Wij richten ons op het realiseren van een digitale voorsprong bij klanten in de sectoren: financiële dienstverlening, industrie, over-heid en zorg. Dit doen wij door het bedenken, bouwen en beheren van technologische toepassingen. Ordina helpt haar klanten de uitdagingen en veranderingen in hun business voor te zijn.

Ordina is opgericht in 1973. Het aandeel is sinds 1987 genoteerd aan Euronext Amsterdam en maakt deel uit van de Smallcap Index (AScX). In 2018 behaalde Ordina een omzet van EUR 359 miljoen. Meer informatie is beschik-baar op www.ordina.nl.
Laatste van MarkLogic
21 nov 2019 MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

30 okt 2019 MarkLogic versnelt ontwikkelproces met gecertificeerd Red Hat Universal Base Image voor containers

24 sep 2019 Luchthaven Schiphol kiest voor MarkLogic als nieuwe operationele vluchtdatabase

Logo Lubbers De Jong
MarkLogic contact

Logo MarkLogic

MarkLogic sociaal

MarkLogic tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn
Logo Liquit
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau