www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 7 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

Samenwerking uitgeroepen tot Most Successful Partner Network Extension of the Year

Utrecht, 21 november 2019 – De snelle groei van het partnernetwerk van MarkLogic is gisteravond beloond tijdens de Channel Award 2019. Voor de samenwerking met Ordina won het de prijs voor de meest succesvolle partner netwerkuitbreiding van het jaar. Beide organisaties werken samen op het gebied van data-integratie en innovatieve projecten voor organisaties, gebruikmakend van het enterprise dataplatform van MarkLogic.

MarkLogic en Ordina beklonken hun samenwerking afgelopen juni met een officiële overeenkomst. De twee partijen streven hetzelfde doel na: de digitale huishouding van grote organisaties verbeteren en een toekomstbestendig datafundament voor hun organisatie te creëren, zodat ze sneller, beter, efficiënter en duurzamer kunnen opereren en innoveren. Ordina levert daarvoor de consultancy-expertise en MarkLogic het technologische fundament.

Jury-favoriet
Een van de grootste nagelbijters van de Channel Awards 2019 was de strijd om de winst in de ‘Most Successful Partner Network Extension of the Year’ categorie. MarkLogic en Ordina namen het onder andere op tegen Betty Blocks, Trend Micro en VMware. Dankzij de vele voorkeursstemmen van het publiek en de uitgesproken voorkeur van de jury kwam de Utrechtse tandem uiteindelijk als winnaar uit de bus.

Olivier Rijbroek, Alliances Director Northern Europe van MarkLogic: “De onderlinge samenwerking met Ordina was wat mij betreft al award-waardig. Tof dat we daar nu ook in bevestigd worden met deze Channel Award. Samen met Ordina blijven wij ook de komende jaren hard aan de weg timmeren om Nederlandse organisaties verder te helpen met al hun innovatieve dataprojecten.”

image

Olivier Rijbroek, Alliances Director Northern Europe (rechts) en Jurriaan Krielaart, Territory Director Northern Europe van MarkLogic

## EINDE ##

Over MarkLogic
MarkLogic helpt organisaties overzicht te krijgen van al hun gegevens. Daarmee vergroten ze hun flexibiliteit, verlagen ze de IT-kosten en kunnen ze de gegevens veilig delen. Door het integreren van data te vereenvoudigen met de MarkLogic Data Hub, krijgen organisaties sneller dan ooit een 360 graden weergave van al hun gegevens. Grote organisaties over de hele wereld vertrouwen op MarkLogic voor de verwerking van hun bedrijfskritische gegevens – onder andere in de financiële dienstverlening, overheid, media, en maak-industrie. MarkLogic heeft verschillende kantoren in Europa, Azië, Australië en de VS, met het hoofdkantoor in Silicon Valley. Het Noord-Europese hoofdkantoor bevindt zich in Utrecht. Ga voor meer informatie naar www.marklogic.com.

Over Ordina
Ordina is de grootste, onafhankelijke IT-dienstverlener in de Benelux met circa 2.600 medewerkers. Wij richten ons op het realiseren van een digitale voorsprong bij klanten in de sectoren: financiële dienstverlening, industrie, over-heid en zorg. Dit doen wij door het bedenken, bouwen en beheren van technologische toepassingen. Ordina helpt haar klanten de uitdagingen en veranderingen in hun business voor te zijn.

Ordina is opgericht in 1973. Het aandeel is sinds 1987 genoteerd aan Euronext Amsterdam en maakt deel uit van de Smallcap Index (AScX). In 2018 behaalde Ordina een omzet van EUR 359 miljoen. Meer informatie is beschik-baar op www.ordina.nl.
Laatste van MarkLogic
MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

MarkLogic versnelt ontwikkelproces met gecertificeerd Red Hat Universal Base Image voor containers

Luchthaven Schiphol kiest voor MarkLogic als nieuwe operationele vluchtdatabase
Verstreken tijd: 1 jaar en 7 dagen

Logo Lubbers De Jong
MarkLogic contact

Logo MarkLogic

MarkLogic sociaal

MarkLogic tweets

Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Ivanti
Logo Eaton
Logo ilionx