www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite

Amsterdam, 21 november 2019 – BlackBerry Limited presenteert vandaag BlackBerry® Secure UEM & Productivity Suites. Hiermee kunnen bedrijven hun snel veranderende beveiligings- en Internet of Things (IoT)-omgeving beheren.

BlackBerry Secure UEM & Productivity Suites zijn een strategische update van BlackBerry's vlaggenschip, de Enterprise Mobility Suite, en worden nu aangeboden als drie suites. Hierdoor kunnen organisaties de oplossing kiezen die op dit moment het beste bij hun beveiligings- en productiviteitswensen past en eventueel voor meer capaciteit kiezen wanneer dat nodig is.

"Naarmate het aantal IoT-endpoints en -apparaten blijft groeien, hebben organisaties en overheden flexibele oplossingen nodig om hun gegevens te beschermen, die er tegelijkertijd voor zorgen dat gebruikers productief en veilig zijn", aldus Billy Ho, Executive Vice President van Enterprise Products bij BlackBerry. "Door een van onze belangrijkste oplossingen te blijven vernieuwen, komen we onze belofte na om te voldoen aan de veranderende behoeften van onze klanten wereldwijd. Daarnaast laten we zien dat organisaties zowel hoogwaardige beveiliging als productiviteit kunnen bieden in een gestroomlijnde oplossing.”

BlackBerry Secure UEM & Productivity Suites bieden IT-leiders en eindgebruikers veilige toegang tot tools, applicaties en bestanden voor verbeterde productiviteit, samenwerking en flexibiliteit. Het volledige aanbod van de nieuwe BlackBerry Secure UEM & Productivity Suites is als volgt:
  • Choice Suite– Hiermee kunnen bedrijven de productiviteit verhogen en kosten verlagen met veilige toegang tot belangrijke bedrijfstools en analytics. De Choice Suite biedt de mogelijkheid om alle apparaten en apps te beheren, op verschillende belangrijke platformen en modellen voor eigendom van apparaten. Eén platform stroomlijnt apparaatbeheer en vereenvoudigt IT- en eindgebruikerservaringen.
  • Freedom Suite– Hiermee kunnen klanten de flexibiliteit van teams verhogen met toepassingen voor samenwerking, aanpassing van apps en beveiliging op bedrijfsniveau. Voortbordurend op de Choice Suite biedt de Freedom Suite een platform voor samenwerking op het gebied van content, identiteits- en toegangsbeheer, ontwikkelingstools voor aangepaste apps en de mogelijkheid voor gebruikers om veilig samen te werken met mobiliteitsapps van Microsoft®.
  • Limitless Suite– Voorziet organisaties van extra veiligheid voor beveiliging van bestanden en Digital Rights Management (DRM). De Limitless Suite bouwt verder op de Choice en Freedom suites met mogelijkheden voor multi-channel notificaties en een veilig platform voor samenwerking op het gebied van content met volledige DRM voor beveiligingsbeleid op bestandsniveau.
Complimenten uit de industrie
"BlackBerry blijft innoveren en zijn UEM-portfolio uitbreiden. Deze nieuwe suites helpen bij het voldoen aan de behoeften van klanten die op zoek zijn naar waardevolle IoT-endpoints”, zegt Jack Gold, President en Principal Analyst bij J. Gold Associates, LLC. “Organisaties beseffen dat ze krachtige en flexibele oplossingen nodig hebben om hun belangrijke data en medewerkers te beschermen, terwijl ze ondertussen de snel veranderende omgeving van apparaten en apps bij moeten houden.”

Het volledige Engelstalige bericht is hier te vinden.

Over BlackBerry
BlackBerry (NYSE: BB; TSX: BB) levert betrouwbare beveiligingssoftware en -diensten. Het bedrijf biedt organisaties en overheidsinstellingen de technologie die ze nodig hebben om het Internet of Things te beveiligen. Gevestigd in Waterloo, Ontario, zet het bedrijf zich in voor veiligheid, cybersecurity en dataprivacy. Daarnaast is BlackBerry voorloper op belangrijke gebieden zoals kunstmatige intelligentie, endpointsecurity en -management, encryptie en geïntegreerde systemen.Voor meer informatie, bezoek BlackBerry.com en volg het bedrijf via @BlackBerry.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met LEWIS:
Tel:+31 40 235 46 00
E-mail:blackberryNL@teamlewis.com
Laatste van BlackBerry
ANSYS en BlackBerry werken samen om de nieuwste auto's te ondersteunen

Cybersecurity in 2020: vier voorspellingen

BlackBerry contact

Logo BlackBerry

BlackBerry sociaal

BlackBerry tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com