www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

LogRhythm breidt marketingteam uit met Chief Marketing Officer en Vice President of Product

Cindy Zhou en Michael Jones leiden internationale marketing- en productteams.

Schiphol, 21 november 2019 – LogRhythm, het bedrijf achter security operation centers (SOC’s) van grote bedrijven over de hele wereld, breidt zijn managementteam uit met twee aanwinsten. Cindy Zhou wordt de nieuwe Chief Marketing Officer en Michael Jones is aangesteld als Vice President of Product. De aanstellingen zijn een onderstreping van LogRhythms missie om innovatie te blijven versnellen en zijn positie als toonaangevende, gebruikergerichte NextGen SIEM te versterken.

Cindy Zhou is een bekroonde marketingmanager en influencer in de branche en brengt bijna twintig jaar ervaring met zich mee bij technologiebedrijven als Level Access, BackOffice Associates, IBM, Emptoris en Rivermine. Als CMO van LogRhythm wordt ze verantwoordelijk voor het aansturen van de internationale marketingstrategie en samenwerking met sales-, klantsucces- en productteams. Michael Jones heeft een lang trackrecord in de securitybranche. Zo heeft hij bij Cisco projecten voor encryptie-oplossingen en cloudgebaseerde security geleid en was hij bij DomainTools verantwoordelijk voor onder meer productmanagement, productmarketing en UX. Bij LogRhythm houdt hij het overzicht over de productstrategie voor de toonaangevende SIEM- en security-analyticsproducten van het bedrijf.

Mark Logan, CEO van LogRhythm, is blij met de aanstellingen. “De toevoeging van Cindy en Michael aan het team laat zien hoe belangrijk we de samenwerkingen met onze klanten vinden, en dat we ervoor willen zorgen dat hun zakelijke beveiligingsomgevingen van internationale topkwaliteit zijn. Zowel Cindy als Michael hebben een mooi trackrecord in het aansturen van klantgerichte marketing- en productstrategieën, en ik ben dan ook erg blij dat ze onderdeel worden van het LogRhythm-team."

Over LogRhythm
LogRhythm is wereldwijd marktleider in next-generation SIEM en stelt organisaties op zes continenten in staat om risico’s succesvol te beperken door gevaarlijke cyberbedreigingen snel te detecteren, erop te reageren en te neutraliseren. LogRhythm’s next-generation SIEM-platform combineert traditionele SIEM-mogelijkheden met geavanceerde user and entity behavior analytics (UEBA), network traffic and behavior analytics (NTBA) en security automation & orchestration (SAO). Deze combinatie van mogelijkheden resulteert in end-to-end threat lifecycle management en fungeert als basis voor een op AI gebaseerd Security Operations Center (SOC) en helpt klanten bij het beschermen van hun cloud-, fysieke en virtuele infrastructuren voor zowel IT- als OT-omgevingen. Het platform van LogRhythm – gebouwd voor securityprofessionals – kreeg verschillende erkenningen, waaronder de positie van Leider in Gartners SIEM Magic Quadrant. Meer informatie is te vinden op www.logrhythm.com.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van LogRhythm

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl