Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

De nieuwe co-innovatieruimte in Brussel toont geavanceerde technologie en zet aan tot innovatieve samenwerking

Amsterdam, 20 november 2019 - NTT Ltd.,de wereldwijde global technology services provider, verwelkomt klanten en partners van over heel Europa voor de opening van het Client Innovation Center (CIC) in Brussel. De gloednieuwe co-innovatieruimte stelt bezoekers in staat om de oneindige mogelijkheden van nieuwe technologie te ervaren, inclusief innovaties die eerder werden gedemonstreerd op het NTT R&D Forum, dat jaarlijks in Tokio wordt gehouden. Het evenement toont inspirerende toepassingen op het gebied van big data, artificial intelligence, machine learning, internet of things (IoT), biosensoren en wearables, virtual en augmented reality, en security en encryptie.

Een samenwerkingsomgeving gericht op de toekomst
Ons eerste NTT Ltd. CIC in Europa geeft organisaties binnen de gehele regio toegang tot disruptieve co-innovaties van over de hele wereld. Het toont cases en prototypes – ontwikkeld door NTT R&D en onze co-innovatiepartners – en heeft daarvoor drie doelen:
  • Onze klanten inspireren door hen bewust te maken van technologische ontwikkelingen en toepassingen;
  • organisaties helpen bij het oplossen van hun uitdagingen op het gebied van digitale transformatie door middel van slimme businessoplossingen;
  • mensen helpen om technologie in te zetten voor een goed doel, daarbij inspelend op thema’s die deel uitmaken van de Duurzame Ontwikkelingsdoelstellingen van de VN.
Andrew Coulsen, CEO van NTT Ltd. Europe: “Het CIC geeft organisaties in heel Europa toegang tot geavanceerde technologische innovaties en nieuwe samenwerkingsmogelijkheden. Het is een plek waar mensen de toekomst ontdekken, ideeën uitwisselen en prototypes beginnen te ontwikkelen, waarmee ze in deze regio nieuwe technologieën en innovaties op de markt brengen. Research and Development is de kern van ons bedrijf: NTT Ltd. heeft zich voorgenomen de komende vijf tot tien jaar gemiddeld meer dan 3,6 miljard dollar per jaar in R&D te investeren, via zijn onderzoeksafdeling NTT R&D, venture capital (NTT VC), co-innovatie (NTT Disruption) en initiatieven zoals het CIC hier in Europa.”

De toekomst in beeld: datagedreven, verbonden, digitaal en veilig
In Brussel zijn zes verschillende technologieën en oplossingen te bewonderen. Elke toepassing van die technologieën en oplossingen is ontworpen in samenwerking met NTT R&D en partners in het bedrijfsleven, de overheid en de academische wereld:
  • Kirari!: een holografische simulatie waarmee je elk evenement ter wereld virtueel bijwoont, ongeacht je locatie, met applicaties voor sport- en culturele evenementen, presentaties en toespraken, onderwijs en opleiding.
  • Flaim Trainer: een virtuele trainingssimulator met biosensoren en realtime scenario-analytics. De simulator biedt de brandweer de mogelijkheid om te trainen voor gevaarlijke scenario's die anders moeilijk na te bootsen zijn en die daarnaast duur en schadelijk zijn voor het milieu. Hiltoe (zie hieronder) is in het pak geïntegreerd als een draagbaar, bio-sensing vest van nanofiber dat elektrocardiogram-meetwaarden (ECG) bijhoudt en deze realtime doorstuurt voor fitnessanalyse van brandweerlieden tijdens de training.
  • Tour de France: een data-analyticsplatform dat gebruikmaakt van machine learning en complexe algoritmes die live en historische racegegevens combineren met andere data-input. Ook biedt het platform inzichten die een volledig nieuwe wielerfanervaring mogelijk maken.
  • Las Vegas: een smart-cityplatform dat gebruikmaakt van geavanceerde sensoren, machine learning en artificial intelligence, zodat de stad de dagelijkse activiteiten op een veel bruikbaardere en efficiëntere manier kan beheren. De slimme data die wordt verzameld maakt het mogelijk om sneller te reageren op noodgevallen en ondersteunt toekomstige infrastructuurplannen.
  • Hitoe: een slim shirt dat realtime data verzameld (hartslag, spieractiviteit), waardoor de prestaties van mensen in moeilijke (werk)omstandigheden beter begrepen én verbeterd kunnen worden.
  • Smart Buildings: een communicatiesysteem tussen gebouwen en de cloud, dat non-stop gebouwdata analyseert en waardevolle nieuwe businessinzichten identificeert. Met deze inzichten kan je energie besparen of het wooncomfort en de veiligheid van bewoners vergroten.
Andrew Coulsen: “De opening van ons CIC voor Europa luidt een nieuw tijdperk van innovatie in voor onze regio. De eerste reeks technologieën, toepassingen en oplossingen die worden gegenereerd via samenwerking in de sector maakt deel uit van NTT’s streven naar een verbonden toekomst. Een toekomst waarin ideeën, mensen en technologie samenwerken om de wereld te veranderen.”

Noot voor de redactie:

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een wereldwijd opererende technologiedienstverlener die de expertise van marktleiders op dit gebied, waaronder NTT Communications, Dimension Data en NTT security samenbrengt in een bedrijf. Het bedrijf werkt wereldwijd samen met organisaties om resultaten vorm te geven en te bereiken aan de hand van intelligente technologieoplossingen. Intelligent staat bij NTT voor data driven, verbonden, digitaal en veilig. Als wereldwijde IT-provider heeft het bedrijf 40.000 werknemers in een diverse en dynamische werkomgeving, verdeeld over 57 landen. Samen maken zij een verbonden toekomst mogelijk.

Kijk voor meer informatie op hello.global.ntt.
Tags bij dit bericht
Eerder van NTT Ltd.
20 nov 2019 NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

18 nov 2019 NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

18 nov 2019 NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl