www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019

Erniesoft behoort tot de 770 snelst groeiende bedrijven binnen Nederland en wint de FD Gazellen Award van 2019.

Het Financieel Dagblad reikt dit jaar voor de 16e keer de FD Gazellen Award uit. Erniesoft is dit jaar één van de winnaars van de FD Gazellen Award en staat hierdoor op de FD Gazellen-lijst (Regio West). De TMS-aanbieder mag zich hiermee rekenen tot de 770 snelst groeiende bedrijven binnen Nederland.

Algemeen directeur Yusuf Erbil is blij met de award: “Super! Mooi dat we dit met ons team, partners en de steun van onze klanten voor elkaar hebben gekregen! Dat Erniesoft behoort tot één van de 770 snelst groeiende bedrijven is vooral te danken aan onze werkwijze. Door samen te werken met onze klanten en projecten met een passie te realiseren, zie je dat dit resulteert in succes. We zien vooral dat een sterke focus op innovatie wordt gewaardeerd door de transportsector en onze klanten. Dat is ook iets waar we trots op mogen zijn.”, aldus Yusuf.

Erniesoft

Erniesoft staat bekend in de transportsector als leverancier van een compleet pakket voor transportmanagement. Het transportmanagementsysteem e-Lips, met ondersteunende Android boordcomputer applicatie e-Mobits voor de chauffeurs, biedt u alle benodigde functionaliteiten, die u als transportbedrijf nodig zult hebben zoals: (automatische) orderinvoer, ritplanning, voorcalculatie, facturatie, het aansturen van de boordcomputer, het voormelden bij verschillende terminals en nog veel meer. Door een keuze te maken welke modules het beste bij u passen hoeft u nooit te betalen voor onnodige functionaliteit.

Daarnaast werkt Erniesoft samen met verschillende partners om de mogelijkheid tot integratie van e-Lips met al bestaande softwarepakketten te kunnen aanbieden. Zo kan e-Lips al worden gekoppeld aan verschillende boekhoud-pakketten, boordcomputers en andere systemen die worden gebruikt in de transportsector.

FD Gazellen Award

Bij de selectie hanteerde het Financieel Dagblad ook dit jaar weer extra zware criteria. Bedrijven moesten in ieder geval voldoen aan criteria zoals: minimaal voor drie jaar ononderbroken een omzetgroei van minstens 20% per jaar behalen, een positief nettoresultaat hebben, financieel gezond zijn en nog vele andere criteria. Daarnaast weegt het Financieel Dagblad de cijfers van vele bedrijven tegenover elkaar af en worden alleen de snelst groeiende bedrijven genomineerd.

“Het is een eer om door het Financieel Dagblad erkend te worden als snelgroeiend bedrijf. Als organisatie die bedrijfsgroei erg belangrijk vindt, is het voor Erniesoft natuurlijk een extra mooie prijs om in ontvangst te mogen nemen.”, aldus Marco van Niekerk, technisch directeur van Erniesoft.
Laatste van Erniesoft
Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Erniesoft contact

Logo Erniesoft

info@erniesoft.nl
  www.erniesoft.nl
Erniesoft sociaal

Erniesoft tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage