www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019

Erniesoft behoort tot de 770 snelst groeiende bedrijven binnen Nederland en wint de FD Gazellen Award van 2019.

Het Financieel Dagblad reikt dit jaar voor de 16e keer de FD Gazellen Award uit. Erniesoft is dit jaar één van de winnaars van de FD Gazellen Award en staat hierdoor op de FD Gazellen-lijst (Regio West). De TMS-aanbieder mag zich hiermee rekenen tot de 770 snelst groeiende bedrijven binnen Nederland.

Algemeen directeur Yusuf Erbil is blij met de award: “Super! Mooi dat we dit met ons team, partners en de steun van onze klanten voor elkaar hebben gekregen! Dat Erniesoft behoort tot één van de 770 snelst groeiende bedrijven is vooral te danken aan onze werkwijze. Door samen te werken met onze klanten en projecten met een passie te realiseren, zie je dat dit resulteert in succes. We zien vooral dat een sterke focus op innovatie wordt gewaardeerd door de transportsector en onze klanten. Dat is ook iets waar we trots op mogen zijn.”, aldus Yusuf.

Erniesoft

Erniesoft staat bekend in de transportsector als leverancier van een compleet pakket voor transportmanagement. Het transportmanagementsysteem e-Lips, met ondersteunende Android boordcomputer applicatie e-Mobits voor de chauffeurs, biedt u alle benodigde functionaliteiten, die u als transportbedrijf nodig zult hebben zoals: (automatische) orderinvoer, ritplanning, voorcalculatie, facturatie, het aansturen van de boordcomputer, het voormelden bij verschillende terminals en nog veel meer. Door een keuze te maken welke modules het beste bij u passen hoeft u nooit te betalen voor onnodige functionaliteit.

Daarnaast werkt Erniesoft samen met verschillende partners om de mogelijkheid tot integratie van e-Lips met al bestaande softwarepakketten te kunnen aanbieden. Zo kan e-Lips al worden gekoppeld aan verschillende boekhoud-pakketten, boordcomputers en andere systemen die worden gebruikt in de transportsector.

FD Gazellen Award

Bij de selectie hanteerde het Financieel Dagblad ook dit jaar weer extra zware criteria. Bedrijven moesten in ieder geval voldoen aan criteria zoals: minimaal voor drie jaar ononderbroken een omzetgroei van minstens 20% per jaar behalen, een positief nettoresultaat hebben, financieel gezond zijn en nog vele andere criteria. Daarnaast weegt het Financieel Dagblad de cijfers van vele bedrijven tegenover elkaar af en worden alleen de snelst groeiende bedrijven genomineerd.

“Het is een eer om door het Financieel Dagblad erkend te worden als snelgroeiend bedrijf. Als organisatie die bedrijfsgroei erg belangrijk vindt, is het voor Erniesoft natuurlijk een extra mooie prijs om in ontvangst te mogen nemen.”, aldus Marco van Niekerk, technisch directeur van Erniesoft.
Laatste van Erniesoft
19 nov 2019 Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019
Erniesoft contact

Logo Erniesoft

info@erniesoft.nl
  www.erniesoft.nl
Erniesoft sociaal

Erniesoft tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn
Logo Liquit
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureauwww.marcommit.nl