www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
PR: Zeekhoe Communicatie

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

Fortinet’s beveiligingsgestuurde netwerkaanpak verbetert opties voor Orangeklanten wereldwijd

Amsterdam,19 november 2019 – Orange Business Services breidt haar SD-WAN aanbod uit door een samenwerking met Fortinet Secure SD-WAN aan te gaan. Fortinet is wereldleider in brede, geïntegreerde en geautomatiseerde cybersecurity-oplossingen. Deze wereldwijde SD-WAN-oplossing biedt bedrijven een flexibele, multicloud-ready connectiviteitsoplossing en garandeert een goede eindgebruikerservaring. Deze nieuwe optie biedt hen een extra mogelijkheid voor agile SD-WAN-oplossingen met end-to-end prestaties en firewallbeveiliging.

De samenwerking tussen Orange Business Services en Fortinet bestaat al langer. Om deze reden is de Fortinet FortiGate Next-Generation Firewall ook al aanwezig in de NextGenHubs die worden geïmplementeerd door Orange Business Services. Deze vormt een essentieel onderdeel van de native multi-cloudpijler van Flexible SD-WAN die ervoor zorgt dat klanten profiteren van veilige connectiviteit. De uitgebreide reikwijdte biedt bedrijven een veilige SD-WAN-oplossing die firewallbeveiliging en SD-WAN integreert in één aanbod. Dit levert hogere prestaties en een beter rendement op.

“We zijn blij dat we onze samenwerking met Fortinet kunnen uitbouwen en hen kunnen aansluiten als nieuwe oplossingspartner voor SD-WAN. Met deze optie kunnen we ons Flexible SD-WAN-aanbod uitbreiden en de groeiende vraag van zakelijke klanten in alle sectoren en use cases beantwoorden”, vertelt Anne-Marie Thiollet, vice-president Connectivity bij Orange Business Services. “Toen we onze portfolio wilden verbreden, zochten we een bedrijf dat SD-WAN en firewallbeveiliging combineert in één apparaat. Fortinet is dat bedrijf.”

“Voor een succesvolle SD-WAN, moet het veilig en kostenefficient zijn en de cloudconnectiviteit versnellen. Orange Business Services met Fortinet Secure SD-WAN is uniek gepositioneerd om alle drie te leveren”, zegt John Maddison, EVP of products and CMO bij Fortinet. “Zowel Fortinet als Orange geloven sterk in het benutten van API's voor echte netwerk- en beveiligingsautomatisering om operationele efficiëntie voor klanten mogelijk te maken. Fortinet's Secure SD-WAN-oplossing levert enkele van de hoogste Security Compute Ratings in de industrie om de WAN Edge-transformatie van klanten te ondersteunen. We kijken ernaar uit om samen te werken met Orange om SD-WAN mogelijk te maken en om de WAN-voorsprong over de hele wereld, inclusief opkomende markten, echt te transformeren.”

Co-innovatie met wereldwijde marktleiders
Orange Business Services beschikt over de hoogste capaciteit om te kunnen opereren in het Gartner Magic Quadrant for Network Services, Global (februari 2019). Fortinet is een uitdager op het gebied van SD-WAN en heeft de meest complete visie volgens de nieuwste Gartner Magic Quadrant voor WAN Edge Infrastructure (oktober 2018). De twee bedrijven combineren nu hun krachten om innovatieve en betaalbare SD-WAN-services te leveren. Orange Open Labs helpen over de hele wereld klanten bij hun infrastructuurtransformatieprojecten. Om hen nog beter te kunnen helpen, wordt Fortinet SD-WAN-technologie volledig geïntegreerd in de Lab-omgeving.

Over Orange Business Services
Orange Business Services, het Orange-onderdeel dat zich wijdt aan B2B-diensten, bedient bedrijven wereldwijd. Als netwerkoperator en integrator van digital services heeft Orange Business Services expertise in huis op het gebied van IoT, Cloud, data, AI-applicatieontwikkeling en cybersecurity. Met deze kennis ondersteunt en beschermt Orange Business Services bedrijven tijdens elke fase van hun datalevenscyclus, van verzameling, transport, opslag en verwerking van data tot het analyseren en delen ervan.

Orange Business Services stelt haar klanten centraal binnen een open, collaboratief ecosysteem. Dit systeem omvat 25.000 werknemers, de expertise en technologie- en zakenpartners van de Orange Group en een selecte groep startups. Orange Business Services telt meer dan drieduizend bekende internationale bedrijven als klant, en meer dan twee miljoen professionals, bedrijven en lokale gemeenschappen in Frankrijk.

Lees meer op https://www.orange-business.com of volg ons op LinkedIn en Twitter en via onze blogs.

Orange is een van ‘s werelds meest vooraanstaande telecommunicatiebedrijven met een jaarlijkse sales van 41 miljard euro in 2018, en 264 miljoen klanten wereldwijd op 31 december 2018. Orange is beursgenoteerd bij NYSE Euronext Parijs (ORA) en op de New York Stock Exchange (ORAN).

Over Fortinet
Fortinet (NASDAQ: FTNT) beveiligt de grootste ondernemingen, dienstverleners en overheidsorganisaties ter wereld. De organisatie biedt zijn klanten intelligente, naadloze bescherming over het groeiende aanvalsoppervlak en is daarnaast in staat om de steeds hogere prestatie-eisen van het grenzeloze netwerk, op zich te nemen. Alleen de Fortinet Security Fabric-architectuur kan beveiliging bieden tegen de meest kritieke aanvallen, zowel in netwerk-, applicatie-, cloud- of mobiele omgevingen. Fortinet’s beveiligingsapparatuur wordt wereldwijd het meest verkocht. Meer dan 425.000 klanten vertrouwen op Fortinet om hun bedrijven te beschermen. Meer informatie vind je:op http://www.fortinet.com, de Fortinet-blog of FortiGuard Labs.
Laatste van Fortinet
Fortinet introduceert ‘s werelds eerste hyperscale firewall

Fortinet door Microsoft uitgeroepen tot ‘Commercial Marketplace Partner of the Year’

Fortinet neemt cloud beveiliger OPAQ Networks over
Fortinet contact

Logo Fortinet

www.fortinet.com
Fortinet sociaal

Fortinet tweets

Logo Heliview Conferences & Training
Logo Linku
Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Arrow Electronics
Logo Ivanti
Logo Greenhouse Datacenters