www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

• De Nieuwe SteelConnect EX-oplossing is een unieke combinatie van toonaangevende SD-WAN, applicatieversnelling en netwerkbeveiliging
  • Riverbed voert ook verbeteringen door in NPM-oplossingen met zeer grote schaalbaarheid en next-generation cloudmonitoring-mogelijkheden, voor compleet inzicht in en controle over multi-cloud-, private-cloud- en hybrid-cloudomgevingen
Hoofddorp, 18 november 2019 – Riverbed®, The Digital Performance Company™, introduceert SteelConnect EX: een hoogwaardige WAN Edge Infrastructure-oplossing met toonaangevende SD-WAN, geïntegreerde applicatieversnelling en geavanceerde netwerksecurity-services die de uitdagingen van netwerktransformatie voor ’s werelds grootste en meest complete netwerken aankan. De oplossing, die vanaf nu breed beschikbaar is, is een significante mijlpaal in de evolutie van Riverbeds SD-WAN-portfolio.

De digitale transformatie blijft voor nieuwe uitdagingen zorgen voor bedrijfsnetwerken en de IT-professionals die hiervoor verantwoordelijk zijn. Grote bedrijven raken steeds meer versnipperd en verplaatsen bedrijfskritische applicaties steeds vaker naar de cloud. Daardoor is er een toenemende vraag naar modernisering van het WAN en de manier waarop apps worden geleverd. Om te voldoen aan de behoeften van moderne digitale ondernemingen, implementeren IT-managers hybride WAN-topologieën die on- en off-premises-infrastructuur combineren, verbonden door private en publieke transporttypes. Maar met traditionele benaderingen van netwerken worden deze hybride omgevingen steeds complexer om te beheren, te beschermen en te optimaliseren voor wat betreft prestaties en kosten.

SD-WAN wordt vaak gezien als middel om een eind te maken aan de complexiteit van het beheren van hybride en internet-only WAN’s, voor meer flexibiliteit en lagere WAN-circuit-kosten. Maar in grotere bedrijven wordt SD-WAN nog beperkt geïmplementeerd, vooral doordat SD-WAN-oplossingen niet altijd in staat zijn om direct aan legacynetwerken gekoppeld te worden tijdens een gefaseerde uitrol van SD-WAN.

Het next-generation netwerk met Riverbed
Bij het ontwikkelen van een strategie voor het moderniseren van een WAN moeten IT-managers rekening houden met de implicaties van en eisen voor omvangrijke public-cloud-workloads en SaaS-applicaties, breed beschikbare connectiviteit voor mensen, locaties en dingen, en netwerkverkeer dat van private links verplaatst naar het openbare internet. Hier is een radicale verschuiving van traditionele netwerken naar een next-generation netwerk voor nodig.

Met SteelConnect EX zet Riverbed een nieuwe standaard voor SD-WAN in grote bedrijven dat het implementeren van SD-WAN meer mainstream zal maken in zowel grote als kleine bedrijven. Riverbeds unieke combinatie van toonaangevende SD-WAN en geavanceerde netwerkbeveiliging met toonaangevende applicatieversnelling stelt grote organisaties in staat om SD-WAN op grote schaal (5.000 locaties) te implementeren en opereren binnen ’s werelds meest complexe en veilige netwerken. Een hoogwaardige routing-stack zorgt ervoor dat de SD-WAN-oplossing van Riverbed naadloos kan samenwerken met legacynetwerken. Met de SD-WAN-services implementeren organisaties hybride en internet-gebaseerde topologieën, zonder concessies aan operationele efficiëntie of WAN-betrouwbaarheid.

Productoplossingen in SteelConnect EX zijn onder meer:
  • SteelConnect EX SD-WAN. Deze oplossing stelt bedrijven in staat hun WAN-capaciteit kostenefficiënt uit te breiden, de uitrol van nieuwe locaties en applicaties te versnellen en de bedrijfsvoering voor hybride en online WAN-topologieën te stroomlijnen.
  • SteelConnect EX App Acceleration zorgt voor toonaangevende applicatieversnelling en daarmee voor optimale gebruikerservaringen door app-prestaties 33 keer of meer te boosten voor on-premises-, cloud- en SaaS-applicaties. SteelConnect EX werkt direct samen met huidige fysieke en virtuele SteelHead-applicaties. En met de beschikbaarheid van SteelConnect EX wil Riverbed zijn toonaangevende mogelijkheden voor applicatieversnelling en optimalisering in het eerste kwartaal van 2020 integreren in het SteelConnect EX-platform voor een converged SD-WAN Edge-oplossing.
  • SteelConnect EX Security maakt volledig geïntegreerde en gelaagde securityservices mogelijk om beveiliging van alle vestigingen te verbreden en vereenvoudigen. Deze geavanceerde suite van netwerksecurity-services biedt een breed scala aan securityfuncties, zoals Next-Generation Firewall (NGFW), Secure Web Gateway (SWG), Antivirus (AV), en Intrusion Detection and Protection Services (IDS/IPS). Zo maakt de oplossing de securitystrategie van grote bedrijven toekomstbestendig voor wanneer ze directe toegang tot online applicaties op externe locaties uitbreiden.
Dante Malagrino, Chief Development Officer bij Riverbed: “Met SteelConnect EX bieden we de meest complete en krachtige digitaal-netwerkoplossing in de markt. Het helpt bedrijven flexibeler en efficiënter te werken, en ondersteunt ze bij innovatie en groei. SteelConnect EX bevat de schaalbaarheid, performance en beveiliging om te voldoen aan de eisen van de meest complexe netwerken. Met een bewezen staat van dienst in WAN-expertise, eersteklas support en professionele dienstverlening, zetten we hiermee de nieuwe standaard om digitale netwerken te stimuleren en digitale transformatie te versnellen.”

SteelConnect EX is naar verwachting vanaf november 2019 beschikbaar.

Networkprestatiebeheer in een cloudomgeving
Riverbed voert ook verbeteringen door in zijn network performance management-oplossing (NPM) met nieuwe mogelijkheden voor cloudmonitoring, voor compleet inzicht in en controle over IT-efficiëntie en prestaties in multi-cloud-, private-cloud- en hybrid-cloud-omgevingen.
  • Naast Amazon Web Services (AWS), breidt SteelCentral AppResponse Cloud zijn uitgebreide netwerk- en applicatie-inzicht uit naar AWS GovCloud West- en Microsoft Azure-omgevingen.
  • Riverbed voegt meer flexibiliteit, schaalbaarheid en power toe aan SteelCentral NetProfiler Virtual en SteelCentral Flow Gateway Virtual voor flow-gebaseerde monitoring van gevirtualiseerde, private- en public-cloud-omgevingen. Hiermee beschikken klanten over de flexibiliteit om te kiezen voor het deployment-model dat het best past bij hun behoeften, zonder in te leveren op mogelijkheden.
  • SteelCentral NetIM 2.0, een volledig opnieuw ingerichte oplossing voor het monitoren van infrastructuren, maakt gebruik van een moderne container-architectuur voor aanzienlijk betere prestaties, zeer grote schaalbaarheid en cloud-ready inzet.
  • AppResponse Cloud en SteelCentral NetProfiler werken samen om packet-gebaseerde en flow-gebaseerde monitoring mogelijk te maken, voor een geconsolideerd en compleet inzicht in netwerkprestaties in on-premises-, virtuele en cloudomgevingen.
Volg voor live demonstraties en meer informatie over Riverbed SteelConnect EX de Raising the Bar on Enterprise SD-WAN-webinar.

Volg Riverbed
Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.
Tags bij dit bericht
Eerder van Riverbed
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl