www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2480 volgers blijven op de hoogte!

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

Daarnaast opent Kaspersky in januari 2020 zijn vierdeTransparency Center in Latijns-Amerika

Amsterdam, 15 november2019 –Kaspersky boekt vooruitgang met de verhuizing van zijn infrastructuur naar Zwitserland, nu ook de gegevens van klanten uit de VS en Canada worden verplaatst. Daarnaast maakt het bedrijf bekend dat in januari 2020 het eerste Latijns-Amerikaanse Transparency Center geopend zal worden in São Paulo, Brazilië.

Het cybersecuritybedrijf heeft zich altijd ingespannen om zijn klanten de meest betrouwbare en doeltreffende beveiliging van gegevens te bieden. Daarvoor werkt het bedrijf onder meer aan de ontwikkeling van effectieve databescherming die is gebaseerd op digitaal vertrouwen, onderdeel van het Global Transparency Initiative. Om dit te kunnen realiseren, voert Kaspersky wijzigingen door aan zijn infrastructuur voor de opslag en verwerking van data, door kernprocessen te verhuizen van Rusland naar Zwitserland. De Europese gebruikers zijn als eerste overgezet. De volgende stap is nu om ook gegevens van Amerikaanse en Canadese klanten te verplaatsen naar Zwitserland.

Daarnaast kondigt Kaspersky aan een nieuw Transparency Center te gaan openen in Latijns-Amerika, namelijk in São Paulo, Brazilië. Dit is devierde, na Zwitserland, Spanje en Maleisië. Nu precies een jaar geleden opende Kaspersky zijn eerste Transparency Center in Zürich; een betrouwbare locatie waar geautoriseerde partners inzicht kunnen krijgen in de softwarebroncodes. Voor zowel bestaande, als toekomstige klanten, bleek dat een belangrijke en noodzakelijke manier om het vertrouwen in de cyberbeveiligingsproducten en -diensten te versterken.

Bezoekers van de Transparency Centers krijgen de mogelijkheid om meer te leren over de engineering- en dataverwerkingspraktijken, alsook het productaanbod. Met de hulp van experts kunnen bezoekers software vanuit de broncode compileren en vergelijken met de versie die openbaar beschikbaar is.“Vertrouwen moet je verdienen. Bij Kaspersky geloven wij dat elk bedrijf voortdurend zijn transparantie en accountability in cyberspace moet verbeteren om dit vertrouwen te kunnen krijgen. Tot nu toe heeft geen enkele andere leverancier van cyberbeveiliging zoveel transparantie geboden in zijn processen en technologieën. Wij nemen graag het voortouw om de branche als geheel opener en betrouwbaarder te maken. Wij zijn daarom ook blij ons grote infrastructuurproject weer een stap verder te brengen. Zoals beloofd gaan we nu ook andere regio's verhuizen, zodat ook die gegevens worden verwerkt in Zwitserse datacentra en niet alleen die van Europese klanten", zegt Martijn van Lom, General Manager Noord-Europa bij Kaspersky.

Over Kaspersky
Kaspersky is een wereldwijd opererend cybersecuritybedrijf opgericht in 1997. Zowel consumenten, overheidsinstanties, als bedrijven vertrouwen op de uitgebreide expertise op het vlak van dreigingsinformatie en de meest geavanceerde beveiligingsoplossingen en -diensten van Kaspersky ter bescherming van kritieke infrastructuren en (eco)systemen. Zo beschermt het cybersecuritybedrijf het meest waardevolle bezit van ruim 400 miljoen consumenten en 270.000 zakelijke klanten. Meer informatie is beschikbaar op www.kaspersky.nl.
Laatste van Kaspersky
Kaspersky contact

Logo Kaspersky

info@kaspersky.nl
  www.kaspersky.nl
Kaspersky sociaal

Kaspersky tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn
Logo Liquit
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau