www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Amsterdam, 15 november 2019 – Effectory, Europa’s leidende partij op het gebied van medewerkersfeedback, is dit jaar wederom opgenomen in de ranglijst van snelst groeiende organisaties van Nederland en winnaar van de FD Gazellen Award in de categorie ‘grote bedrijven’. Het bedrijf laat al jaren achtereen sterke groei zien.

De organisaties met de hoogste omzetgroei per provincie per categorie ontvangen een Gouden Gazelle. Effectory werd ingedeeld in de hoogste categorie groot, organisaties met een omzet van meer dan 10 miljoen euro per jaar, en dong mee in de regio West.

Guido Heezen, oprichter van Effectory: “We groeien nog steeds hard en zijn trots dat we opnieuw zijn opgenomen in deze prestigieuze ranglijst in de omzetklasse groot. Zonder onze collega’s is jaar in jaar uit groeien niet mogelijk en we dragen deze award dan ook op aan hen.” Hij vervolgt: “Deze award bevestigt ook waar Effectory voor staat: Listen. Learn. Lead. We practice what we preach en dat werpt zijn vruchten af.”

Het Financieele Dagblad reikte in de Philharmonie te Haarlem voor het zestiende jaar de Gazellen uit aan de snelste groeiers van regio West. Eerder deze maand werden de Awards ook uitgereikt in de regio’s Zuid, Noord en Oost. In de FD Gazellen-lijst verschijnen uitsluitend de organisaties die sneller gaan dan alle andere: niet alleen in omzet, maar óók in personeel en winst.

Over de FD Gazellen Awards
De FD Gazellen Awards zijn prijzen die Het Financieele Dagblad uitreikt aan de snelgroeiende bedrijven van Nederland. Dit zijn bedrijven die de drie afgelopen jaren minimaal 20% in omzet groeiden en tevens minimaal het laatste jaar winst boekten. Daarnaast wordt ook gekeken naar de groei in personeel. De allersnelste groeiers worden in 3 categorieën (klein, middel, groot) tijdens een aantal inhoudelijke, regionale evenementen nog extra beloond met een bronzen, zilveren en gouden FD Gazellen Award. Als afsluiter worden de Top 100 – bedrijven uitgenodigd voor een finale in het FD-auditorium, waar de Oryx wordt uitgereikt, de FD Gazellen juryprijs voor het bedrijf met de meest indrukwekkende groeiprestatie. Meer informatie fd.nl/gazellen.

Over Effectory
Effectory is opgericht in 1996 en sindsdien uitgegroeid tot leidende partij op het gebied van medewerkersfeedback in Europa. Effectory helpt organisaties hun strategische doelen te bereiken, met behulp van de feedback van hun eigen medewerkers. We maken hierbij gebruik van de meest moderne, gebruiksvriendelijke feedback-tooling, gecombineerd met beproefde methoden voor aanpak en advisering. Effectory gelooft sterk in deze zogeheten ‘tech & touch’ aanpak. Deze aanpak garandeert dat datagedreven resultaten ook de noodzakelijke menselijke dimensie krijgen. Effectory is, met 200 medewerkers in Amsterdam, München en Kaapstad, de vertrouwde partner voor meer dan 1.200 klanten die over de gehele wereld actief zijn, zoals Bosch, DPDHL en KLM. Voor meer informatie zie www.effectory.com.

Meer informatie en beeldmateriaal voor de pers:
Effectory

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl