www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Vaste telefoon, pc en mobiele apparatuur makkelijk te koppelen met de Poly Voyager Office Series – binnen en buiten het kantoor

Utrecht, 15 november 2019 – Plantronics, Inc. (“Poly” – eerder bekend als Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, introduceert de Voyager 4200 en Voyager 5200 Office Series. Deze Bluetooth-headsetsystemen zijn een uitbreiding op de Populaire Voyager 4200 UC en Voyager 5200 UC Series en ontwikkeld voor gebruik op kantoor. Ze bieden verschillende connectiviteitsopties en draagmogelijkheden, en spelen zo in op iedere behoefte van de gebruiker.

De Voyager 4200 en Voyager 5200 Office Series komen beschikbaar in een versie met een aparte Microsoft Teams-knop op zowel het basisstation als de headset. Hiermee is Teams direct te activeren. Die directe toegang maakt het maken van afspraken, het voeren van gesprekken of het raadplegen van de agenda erg gemakkelijk. Deze versies bieden ook audio- en visuele alerts van Teams-notificaties. De Voyager Office Series-headsets worden ook ondersteund door Zoom en andere UC-platforms.

“In kantoortuinen is voor medewerkers een zekere mate van flexibiliteit en mobiliteit nodig”, zegt Tamara Lane, Director of Product Marketing bij Poly. “Om te ontsnappen aan geluid en afleiding, kun je in een huddle-ruimte gaan zitten, je volgende meeting in de lobby houden of in het kantoor van iemand anders gaan zitten, wat betekent dat je niet alleen een vaste telefoon, maar ook een pc of Mac en je smartphone gebruikt voor samenwerking. De Voyager Office Series biedt hoogwaardige audiokwaliteit via een comfortabele headset voor al deze scenario’s.”

Verschillende connectiviteitsopties voor mobiel werken op kantoor
De Poly Voyager 4200 en Voyager 5200 Office Series-headsets zijn te koppelen aan een vaste telefoon, pc, Mac of mobiele telefoon. Ze bieden de IT-afdeling nieuwe, draadloze mogelijkheden in omgevingen waar DECT niet is toegestaan en helpen de adoptie van unified communications.

Ingebouwde ondersteuning van Amazon Alexa en Tile
De Voyager 4200 en 5200 Series-headsets beschikken ook over ingebouwde Amazon Alexa en Tile-integraties. Via ‘tap-and-ask’ geeft Alexa direct antwoord. Tile is geïntegreerd in de headset en maakt het daardoor heel makkelijk om hem terug te vinden.

Dragen van de headsets
De Voyager 4200 Office Series is voorzien van een over-the-ear mono headband en biedt hifistereo. De Voyager 5200 Office Series biedt een smalle en discrete over-the-ear draagmogelijkheid voor binnen en buiten kantoor. Zowel de Voyager 4200 als de Voyager 5200 Office Series heeft koppelingen met een vaste telefoon of met een vaste telefoon en pc/Mac naar een mobiele telefoon.

“In 2018 groeide de omzet van voor UC geschikte Bluetooth-headsets met 56 procent. Dit segment had de grootste groeimogelijkheden in de wereld van de professionele headsets”, zegt Alaa Saayed van onderzoeksbureau Frost and Sullivan. “Het commitment van Poly in het ontwikkelen van mobile-first oplossingen voor de moderne kantooromgeving en voor samenwerking via welk device of platform ook heeft ertoe geleid dat het bedrijf het breedste en meest geavanceerde Bluetooth-connectiviteitsportfolio in de markt biedt.”

Remote management voor de IT-afdeling
IT-teams kunnen de Plantronics Manager Pro-Software-as-a-Service (die apart wordt verkocht) inzetten om elke Voyager Office Series-headset te volgen en zo het beheer ervan te stroomlijnen, inclusief firmware-updates en policy-compliance. (NB Plantronics Manager Pro wordt niet ondersteund bij de modellen voor vaste toestellen alleen.)

Prijs en beschikbaarheid
Kijk voor informatie over modellen, prijs en beschikbaarheid op:

Over Poly
Plantronics, Inc. (“Poly” – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Eerder van Poly
15 nov 2019 Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

23 okt 2019 Poly brengt leven in de vergaderzaal met kinderlijk eenvoudige videoconferencing-apparaten

23 sep 2019 Poly introduceert volgende generatie draadloze Savi-headsets

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl