www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2497 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

14 november 2019 – Klein maar krachtig. Marktleider devolo introduceert een nieuwe, compacte Powerline-adapter die elk stopcontact omtovert in een krachtige WiFi-hotspot. De voordelen van de adapter zijn direct merkbaar. De nieuwe Magic 1 WiFi mini biedt state-of-the-art functies op het gebied van mesh-WiFi én een snelle ethnernet-poort.

devolo Magic 1 WiFi mini: een elegante uitbreiding van het netwerk
De devolo Magic 1 WiFi is de kleinste adapter uit de Magic-familie tot nu toe en zorgt voor maximale netwerkprestaties via elk stopcontact. De kleine, maar krachtige adapter is eenvoudig in een Magic-netwerk te integreren. In de WiFi-stand vormt hij een betrouwbaar toegangspunt voor stabiele mesh-WiFi. Bovendien voorziet de bewezen G.hn-technologie je van een fijne performance-boost en zijn hiermee datasnelheden tot 1.200 Mbps mogelijk via het elektriciteitsnet. Dankzij de G.hn-standaard is de devolo Magic 1 WiFi mini helemaal voorbereid op de toekomst van thuisnetwerken. De adapter voorziet in een uitstekende verbinding en alle toekomstige firmware-updates zijn gratis

devolo Magic: een kwestie van in het stopcontact steken
Al meer dan zeventien jaar werken de Duitse Powerline-experts van devolo aan effectieve oplossingen voor slimme netwerken via Powerline-communicatie en WiFi. De Magic-productserie combineert de ervaring van devolo met state-of-the-art innovaties en gebruiksvriendelijkheid. Zodra een Magic-adapter verbinding maakt met de router, kan een andere adapter in een willekeurig stopcontact worden geplaatst. Het draait allemaal om ‘plug and play’: met behulp van auto-pairing vinden de Magic-adapters elkaar automatisch zodra ze worden ingeplugd en creëren ze een versleutelde verbinding.

Speciaal voor de Magic-productlijn ontwikkelde devolo de gratis devolo Home Network-app. Naast een gebruiksvriendelijke interface biedt de app een intuïtieve wizard-functie die gebruikers stap voor stap door het installatieproces van de producten leidt. De Home Network-app wordt continu uitgebreid en regelmatig geüpdatet met nieuwe functies. Bovendien zijn de devolo Cockpit-software en webinterface beschikbaar om zelf configuraties uit te voeren.

Prijzen en verkrijgbaarheid
Met de devolo Magic 1 WiFi mini Starter Kit is een nieuw Magic-netwerk te creëren. De Starter Kit bevat één devolo Magic 1 WiFi mini en één devolo Magic 1 LAN-adapter met geïntegreerd stopcontact en gigabit-poort. De Starter Kit is verkrijgbaar voor een adviesprijs van 99.90 euro (inclusief btw). De devolo Magic 1 WiFi mini Multiroom Kit, met een adviesprijs van 159,90 euro (inclusief btw), bevat twee devolo Magic 1 WiFi mini’s en één devolo Magic 1 LAN-adapter. Om een bestaand Magic-netwerk uit te breiden, is de WiFi mini ook los verkrijgbaar voor 69,90 euro (inclusief btw). devolo hanteert een fabrieksgarantie van drie jaar op alle producten.

Over devolo
devolo maakt de woning intelligent en het stroomnet slim. Privéklanten brengen met Powerline-adapters van devolo highspeed dataverbindingen in elke ruimte. Internationaal zijn er ongeveer 40 miljoendLAN®-adapters in gebruik. Bovendien ontdekken klanten met devolo Home Control de mogelijkheden van het Smart Home – snel in te richten, naar wensuitbreidbaaren makkelijk per smartphone te bedienen. Als OEM-partner past devolo zijn producten en oplossingen aan de individuele behoeften van internationale telecombedrijven aan. Op professioneel terrein biedt de ombouw van de energievoorzieningsinfrastructuur bovendien kansen: met devolo-oplossingen kunnen nieuwe SmartGridsrealtimebewaakt en geregeld worden, en zijn volledig nieuwe diensten te realiseren. devolo is opgericht in 2002 en telt momenteel ongeveer driehonderd medewerkers. De wereldmarktleider op Powerline-gebied is met eigen vestigingen en via partners in negentien landen vertegenwoordigd.
Laatste van devolo
Geld besparen? Verwarm slimmer!

Tips voor Wereld Radio Dag 2020: internetradio thuis en onderweg

Cloudgaming is de toekomst: de noodzaak van een krachtig thuisnetwerk

Logo LVTPR

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Ctac N.V.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl