www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
PR: LVTPR

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Realtime collectieve prestatiedata van duizenden serviceproviders zorgt voor doorbraak in inzicht in internetuitval en de businessimpact ervan

Amsterdam, 14 november 2019 ThousandEyes, het bedrijf dat inzicht biedt in het internet en de digitale ervaringen van gebruikers, lanceert Internet Insights™ dat als eerste en enige realtime collectief inzicht biedt in de wereldwijde prestaties van het internet. Internet Insights™ analyseert realtime gemeenschappelijke punten binnen miljarden service delivery paths om zo te bepalen wat de impact is van uitval van het internet. Dit inzicht biedt organisaties de mogelijkheid om direct issues te bekijken, die van invloed zijn op hun gebruikers. Zij kunnen de omvang van het issue nauwkeurig bepalen, het herstelproces versnellen en met vertrouwen aan klanten en medewerkers communiceren wat de oorzaak is van de issues.

Collectieve data tonen de issues op het internet met de meeste impact
Sinds de officiële lancering van ThousandEyes in 2013 kozen grote merken – waaronder meer dan 75 Fortune 500- en meer dan 140 Global 2000-bedrijven, twintig van de top-25 SaaS-leveranciers en honderden andere bedrijven – voor ThousandEyes. Deze bedrijven kozen voor ThousandEyes voor end-to-end inzicht in de service delivery paths van hun bedrijfskritische applicaties én diensten. Momenteel meet het bedrijf dagelijks meer dan acht miljard service paths en worden er meer dan 33 miljoen netwerk-traces per uur verzameld. Deze aantallen verdubbelen elk halfjaar.

Internet Insights™ benut de verzamelde, geanonimiseerde internettelemetriedata uit deze metingen en biedt zo macro-inzicht in wereldwijde internetstoringen. Dat inzicht gaat verder dan de monitoringsmogelijkheden van een individuele organisatie. Issues die met behulp van de ThousandEyes-serviceleveltests worden gedetecteerd, worden automatisch gekoppeld aan macro-inzichten in Internet Insights™. Dat toont vervolgens de impact op gebruikers en diensten, en de ernst en duur van de gebeurtenis binnen het providernetwerk. Een historische tijdlijn binnen Internet Insights™ biedt bedrijven tevens begrip van beschikbaarheidsissues en helpt ze bij het controleren van de SLA’s van hun leverancier en bij het kiezen van de juiste serviceprovider.

“Voor digitale bedrijven is het voor hun omzet en merkbescherming essentieel, dat ze in staat zijn om hun service-delivery effectief te beheren via het wereldwijde internet, dat bestaat uit talloze onafhankelijke serviceproviders. Zeker nu gebruikers verwachten dat applicaties en sites altijd beschikbaar en snel zijn”, zegt Mohit Lad, medeoprichter en CEO van ThousandEyes. “Door gebruik te maken van de gegevens van alle tests die we via het ThousandEyes-platform verzamelen, bieden we bedrijven en serviceproviders het onomstotelijke bewijs dat ze nodig hebben om hun kwaliteit van dienstverlening te verbeteren en hun klanten en medewerkers een superieure ervaring te bieden.”

“Hoe betrouwbaar het internet ook mag zijn, er zijn nog altijd problemen die een grote impact hebben op bedrijven die van het internet afhankelijk zijn voor hun dagelijkse bedrijfsvoering”, zegt Shamus McGillicuddy, Research Director bij EMA Research. “Internet Insights biedt het collectief een duidelijk voordeel voor het beheren van wat inherent een collectief probleem is. Uiteindelijk verbetert sneller herstel van storingen de kwaliteit en prestaties van het wereldwijde internet, waardoor de wereldwijde connectiviteit betrouwbaarder wordt dan ooit.”

ThousandEyes Internet Insights is per direct beschikbaar.

Ontdek meer:
Over ThousandEyes
ThousandEyes brengt de route die applicaties en diensten afleggen voordat ze bij de eindgebruiker terechtkomen, in kaart. Het cloudplatform van ThousandEyes biedt zicht op het gehele internet en alle cloudproviders. Hierdoor krijgen bedrijven inzicht in de digitale ervaring van iedere gebruiker, applicatie, website of dienst binnen elk netwerk, zodat zij deze ervaringen kunnen begrijpen en verbeteren. ThousandEyes maakt een belangrijk onderdeel uit van de wereldwijde bedrijfsvoering van ’s werelds grootste en snelst groeiende merken, waaronder Comcast, eBay en HP, meer dan 140 bedrijven uit de Global 2000, meer dan 75 bedrijven uit de Fortune 500 en twintig van de 25 belangrijkste SaaS-bedrijven. Kijk voor meer informatie op www.thousandeyes.com of volg ons op Twitter via @ThousandEyes.

Internet Insights - Social-Share-Benelux-1200x628.jpg
255.28 KB

Internet-Insights-1200x630.jpg
311.42 KB

Mohit Lad.jpg
1.23 MB
Laatste van ThousandEyes
ThousandEyes benoemt Matt Piercy als VP EMEA Sales

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Logo LVTPR
ThousandEyes contact

Logo ThousandEyes

ThousandEyes sociaal

ThousandEyes tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope