www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Yellow Communications

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Amsterdam, 13 november 2019 - Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) kondigt vandaag de benoeming aan van Bronwyn Hastings als Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem. Hastings heeft meer dan twee decennia ervaring in de software-industrie. In haar nieuwe rol zal zij het voortouw nemen in de inspanningen van Citrix om toonaangevende digitale workspace-oplossingen te leveren die de ervaring van de werknemers en de manier waarop het werk wordt gedaan veranderen met behulp van het solide ecosysteem van partners.

Hastings rapporteert aan Mark Ferrer, Executive Vice President en Chief Revenue Officer bij Citrix en is verantwoordelijk voor de wereldwijde partnerverkoop, de go-to-market partnerprogramma's en partnermarketing voor alle Citrix-producten. Het Citrix partner-ecosysteem omvat meer dan 10.000 Citrix Solution Advisors, Citrix Service Providers, Global SI's, ISV's en Value Added Distributors.

"Bij Citrix leveren we de toekomst van het werk van vandaag. Maar dat doen we niet alleen," zegt Ferrer." Ons partner-ecosysteem is een van de krachtigste in de industrie en Bronwyn bevindt zich in een unieke positie om dit netwerk en de programma's en diensten die wij leveren te verbeteren, om bedrijven te helpen hun digitale transformaties te versnellen en een betere manier van werken mogelijk te maken."

Hastings heeft meer dan 25 jaar ervaring in het aansturen van strategische en operationele afdelingen van business development en partnerorganisaties in de software-industrie. Ze sluit zich aan bij Citrix na acht jaar bij SAP, waar haar laatste functie Senior Vice President Global Business Development and Ecosystems was. Daarvoor was ze Senior Vice President en General Manager van Ecosystem en Channels voor Azië-Pacific en Groot-China. Ze heeft ook 15 jaar bij Oracle gewerkt in verschillende senior leidinggevende functies voorafgaand aan haar aanstelling bij SAP.

"Citrix heeft een overtuigende visie op de toekomst van het werk", aldus Hastings. "Ik wil graag samenwerken met onze unieke gemeenschap van partners om bedrijven te voorzien van de oplossingen en diensten die ze nodig hebben om deze visie te realiseren."

Diane Fanelli, die sinds juli de interim Global Partner Sales Lead voor Citrix is, zal zij aan zij met Hastings werken om een naadloze leiderschapsovergang te garanderen voordat zij een nieuwe, strategische leiderschapsrol op zich neemt in de wereldwijde verkoop- en serviceorganisatie op 1 januari.

671 KB png  Bronwyn_Hastings.png

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) streeft naar een wereld waarin mensen, organisaties en dingen veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. Citrix helpt klanten de toekomst van werk opnieuw uit te vinden door de meest uitgebreide beveiligde digitale werkplek te bieden, waarin alle apps, data en diensten die mensen nodig hebben om productief te zijn verbonden worden en waar IT eenvoudig complexe cloudomgevingen kan opzetten en beheren. Citrix oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties, waaronder 99 procent van de Fortune 100 en 98 procent van de Fortune 500. Meer informatie vindt u op https://www.citrix.nl/ of volg Citrix Benelux op Twitter via @citrixbenelux.

Citrix Persdesk

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise