Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2480 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

Amsterdam - Dell Technologies introduceert Dell Technologies On Demand, een aanbod dat is gebaseerd op basis van gebruik en as-a-service. Deze oplossing biedt IT de flexibiliteit van de cloud en de controle, prestaties en voorspelbaarheid van een on-premises-infrastructuur. Onderdeel van dit nieuwe aanbod is de uitbreiding van het uitgebreide flexibele consumptieportfolio met ondersteuning voor Dell EMC PowerEdge-servers en hetnieuwe Dell EMC PowerOne autonomous infrastructuur-systeem.

“De multicloud-wereld is hier en wordt alleen maar groter. Dat betekent dat klanten behoefte hebben aan een on demand- en consistente infrastructuur met voorspelbare uitkomsten in al hun clouds, datacenters en edge-locaties”, zegt Jeff Clarke, vice chairman, Products and Operation van Dell Technologies. “Dell Technologies On Demand maakt het voor organisaties mogelijk hun hele IT footprint te plannen, in te zetten en te beheren. Ze kunnen kiezen hoe ze IT-oplossingen consumeren en afrekenen die volledig tegemoetkomen aan hun steeds veranderende wensen op het gebied van flexibiliteit en vrijheid.”

Gartner schat in dat in 2022 vijftien procent van de nieuwe implementaties van on-premises computing gebeurt op basis van een pay-per-use-model, waar dat in 2019 in nog geen 1 procent geldt (1). Met Dell Technologies On Demand kunnen organisaties kiezen tussen diverse flexibele consumptie-opties, inclusief wereldwijde ondersteuning, inzet en managed services. Dit helpt klanten om het beheer van on-premises IT te reduceren en het net zo eenvoudig te maken als consumptie van public clouds. Zo transformeert de nieuwe PowerOne autonomous-infrastructuur bijvoorbeeld in een infrastructure-as-a-service wanneer deze wordt gekoppeld met flexibele consumptie-oplossingen en value-added services van Dell Technologies On Demand. Klanten betalen voor wat ze gebruiken en ook alleen wanneer zij het gebruiken.

Klanten hebben nu keuze, flexibiliteit en voorspelbaarheid
Dell Technologies On Demand biedt flexibele betaalopties voor een uitgebreide range aan technologie over de gehele infrastructuur-stack, inclusief compute, storage, networking en virtualisatie. Software-defined- en hybride cloud-oplossingen zijn beschikbaar via Dell Technologies Cloud en VMware, samen met moderne dataprotectie, PC en digital workspaces. Klanten hebben de vrijheid hun IT-infrastructuur te shiften van eenmalige capital uitgaven (CAPEX) naar ongoing operationele uitgaven (OPEX). Voordelen zijn onder andere:
Dell Technologies On Demand beschikbaar voor channel partners
Dell Technologies-partners kunnen vanaf heden Dell Technologies On Demand verkopen aan hun klanten. Meer dan 2.000 channel-partners maken al gebruik van de financiële diensten van Dell Financial Services (DFS)** en partners die via DFS financieren groeien twee keer zo hard als partners die daar geen gebruik van maken.

“Door het bieden van flexibele consumptie-opties op essentiële infrastructuur via Dell Technologies On Demand kunnen we klanten helpen sneller beslissingen te nemen en een snellere return on investment te realiseren”, zegt S.S. Lim, managing director van PTC, een Dell Technologies Titanium-partner. “We moesten onze klanten helpen bij de adoptie van een pay-per-use-model zodat ze geen budget hoeven te reserveren voor capital expenses. Door te werken met Dell Technologies kunnen we dit doen door betalingen uit te spreiden over tijd, waardoor ze technologie ook sneller kunnen gebruiken en zo hun business-doelen kunnen behalen.”

Additionele informatie
  • Leer meer over Dell Technologies On Demand via deze link
  • Meer details over flexibele consumptie-oplossingen is hier beschikbaar
  • Meer informatie over alle aankondigingen tijdens de Dell Technologies Summit is te vinden in de online press kit

Over Dell Technologies
Dell Technologies (NYSE:DELL) is een unieke familie van bedrijven die organisaties en individuen helpen bij het bouwen van een digitale toekomst en het transformeren van hoe zij werken, leven en spelen. Het bedrijf biedt klanten de breedste en meest innovatieve technologie en diensten in de industrie die reiken van de edge tot de core tot de cloud.

Dell Technologies
Marcel van der Geld
T. 06 30 02 32 81
E. marcel.geld(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl

1) Source: Gartner “How to Use Consumption-Based Procurement Models for On-Premises Infrastructure.” Published: 20 September, 2019. ID: G00383390. Analyst(s): Daniel Bowers, Kiyomi Yamada, Rob Schafer, Henrique Cecci

2) PC as a Service is available in the United States, Canada, Australia, New Zealand and 17 countries in Europe. PCaaS for Business online ordering is the US only

**Payment solutions provided by Dell Financial Services L.L.C. (DFS) or its affiliate or designee, subject to availability and may vary in certain countries. Where available, offers may be changed without notice
Laatste van Dell Technologies
20 dec 2019 Jeannine Peek benoemd tot General Manager van Dell Technologies Nederland

4 dec 2019 Dell Technologies reikt jaarlijkse awards uit tijdens Partner Appreciation Event

13 nov 2019 Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen
Dell Technolog.. contact

Logo Dell Technologies

sales_nl@dell.com
  www.dell.com/nl-nl

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn
Logo Liquit
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl