www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sitecore AI - Auto Personalization is ontwikkeld en verfijnd via een pilotprogramma dat samen met Microsoft werd uitgevoerd

Sitecore Symposium 2019, Orlando, Florida – Sitecore, wereldwijd leider in digital experience management software, kondigd Sitecore AI aan, een nieuw machine-learning framework dat marketeers voorspellende info aanreikt, waardoor levering van gepersonaliseerde digitale ervaringen geautomatiseerd kan worden. Geautomatiseerde Personalisering — een add-on voor het Sitecore Experience PlatformTM (XP) 9.0 en hoger — is de eerste van de next-generation diensten binnen Sitecore AI. Het is één van de eerste oplossingen binnen de branche die wordt ondersteund door Microsoft Azure voor automatische herkenning van bezoekerstrends, het creëren van klantsegmenten en aanpassing van pagina-elementen om gepersonaliseerde ervaringen te leveren.

Sitecore AI versterkt Sitecore XP door - aan de hand van praktische en écht bruikbare content - sitebezoekers geïndividualiseerde, contextuele ervaringen te presenteren. Het kan het gedrag van een klant analyseren voor inzicht in zijn of haar interesses en intenties. Zo weten marketeers precies waar bezoekers zich bevinden, en wordt voor ieder persoonlijk de beste content bepaald. Tegelijkertijd wordt, op weg naar conversie, de ervaring voortdurend geoptimaliseerd.

“Sitecore AI helpt ons bij het oplossen van contentproblemen voor marketeers. Het verschaft hen het inzicht om contentcreatie en levering van gepersonaliseerde ervaringen op grote schaal te optimaliseren," zegt Desta Price, Sitecore's Executive Vice President of Product. "De realtime hoogwaardige dataverwerking en -analyse kan gedragstrends voorspellen en slimme campagnes genereren met minimale menselijke begeleiding, maar toch de AI aanpassen aan hun specifieke gebruikssituaties. In de nabije toekomst krijgt Sitecore AI een eigen plek in het Sitecore-platform en wordt het een kernelement binnen onze SaaS-visie."

Auto Personalization, een kenmerk van Sitecore AI, werd ontwikkeld en verfijnd via een pilotprogramma, uitgevoerd met meerdere Sitecore-klanten, waaronder Microsoft. Het werd gebruikt om bezoekers van de site van Microsoft’s Partner Network effectiever te begeleiden, terwijl tegelijkertijdmarketeers de site sneller en gemakkelijker kunnen managen. Met behulp van Azure Machine Learning werkten Sitecore en Microsoft samen, om AI co-innovaties sneller op de markt te brengen.

De oplossing voor Auto Personalization van Sitecore stelt Microsoft in staat om snel content aan te passen aan de individuele gebruiker – bijvoorbeeld door onderscheid te maken tussen ontwikkelaars en marketeers.

“We weten dat bezoekers een reis maken, maar de specifieke route kan voor elke partner weer anders zijn. We willen weten waar iedereen zich bevindt en communiceren op een manier die aansluit bij onze partners. Eerder maakten we al goed onderbouwde inschattingen over welke activiteiten de belangstelling van een partner bepalen. Maar met behulp van AI kunnen we in dit verband de gegevens nu direct toepassen," zegt Wina Wichienwidhtaya, OCP Marketing Technologist, Microsoft.

Sitecore AI – Auto Personalization
Sitecore AI – Auto Personalization effent de weg voor marketeers door operationele knelpunten, waar veel personaliseringspogingen op stranden,op te ruimen. Sitecore AI is de enige oplossing die automatisch klantsegmenten herkent, en biedt daarmee het fundamentele element voor het leveren van een unieke, 1:1 digitale ervaring.

Met Auto Personalization krijgen marketeers een dashboard om te zien wat de AI doet, inzicht te krijgen in het waarom van de beslissingen van het algoritme, en snel die inzichten te interpreteren om deze te delen met stakeholders en het effect te tonen op bedrijfsdoelen en directe toekomstige activiteiten. Het dashboard laat verder zien welke onderdelen het meeste effect sorteren, hoe het algoritme klanten groepeert in publiekssegmenten en hoe het aanbod wordt geselecteerd dat wellicht het meest aanspreekt in die publiekssegmenten .

Sitecore AI werkt als een browsergebaseerde machine learning-service in de Azure cloud.

Beschikbaarheid
Auto Personalization is vanaf december 2019 beschikbaar, waarna in 2020 Content AI voor voorspellende contentprestaties en -monitoring volgt.

Meer weten? Ga naar Sitecore.com.

Over Sitecore
Sitecore levert een digital experience platform waarmee 's werelds slimste merken langdurige relaties met hun klanten op kunnen bouwen. Marktleider Sitecore kreeg al tal van awards en brengt als enige organisatie content, commerce en data samen in één verbonden platform, dat elke dag ruim 500.000 digitale ervaringen levert. Toonaangevende bedrijven als American Express, ASOS, Carnival Cruise Lines, Kimberly-Clark, L'Oréal en Volvo Cars vertrouwen op Sitecore, zodat zij hun klanten een boeiender en persoonlijker ervaring kunnen bieden. Ontdek meer op Sitecore.com.
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl