www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

12 november 2019 – De nieuwe devolo Magic 2 LAN triple laat je drie supersnelle Gigabit LAN-poorten toevoegen aan elk willekeurig stopcontact. Wat dat betekent? Dat de dagen van extra switches en trage overdrachtssnelheden voorbij zijn. Met snelheden tot 2.400 Mbps stelt de Powerline-adapter je in staat entertainment te streamen, online games te spelen en supersnel software te downloaden. Het is slechts een kwestie van inpluggen.

Al het goede komt in drieën
Online je favoriete films en series streamen in 4K-kwaliteit, gameplezier met minimale laadtijden en snelle downloads. Voor state-of-the-art multimedia-applicaties zijn veel gebruikers nog altijd afhankelijk van kabelverbindingen voor hoge snelheden. Bovendien kunnen de steeds populairder wordende network attached storage-systemen (NAS) niet via WiFi het netwerk worden binnengehaald. Echter is steeds vaker een extra switch nodig voor de vele soorten smart-tv’s, gameconsoles en NAS-servers. Met de nieuwe Powerline-adapter devolo Magic 2 LAN triple is dat verleden tijd. De adapter stuurt het internetsignaal via het elektriciteitsnet van het huis en haalt overdrachtssnelheden tot 2.400 Mbps zonder te worden gehinderd door plafonds of muren. Met drie gigabit-poorten voorziet de devolo Magic 2 LAN triple verschillende multimedia-apparaten tegelijk van een snelle internetverbinding. Een aparte switch is dus niet nodig. En om ervoor te zorgen dat er in de entertainmenthoek geen enkel stroompunt verloren gaat, beschikt de Magic 2 LAN triple over een geïntegreerd stopcontact met kinderbeveiliging.

G.hn-technologie: groot bereik en toekomstbestendig
Dankzij de Powerline-technologie maakt het niet uit waar de router staat. De devolo Magic 2 LAN triple overbrugt zonder problemen afstanden tot 500 meter. Gebruikers kunnen ook in de toekomst profiteren van dit performanceniveau, omdat de nieuwe Powerline-adapter – net als de rest van de Magic-producten – gebruikmaakt van de nieuwste generatie technologie: G.hn. Deze technologie staat voor de toekomst van thuisnetwerken via het elektriciteitsnet. Met G.hn is het thuisnetwerk voorbereid op de hoge-bandbreedtediensten van morgen.

devolo Magic: Plug and Play
De Magic-productserie is de nieuwste technologie-evolutie van devolo. Al meer dan zeventien jaar werken de Duitse Powerline-experts aan effectieve oplossingen voor slimme thuisnetwerken via Powerline-communicatie en WiFi. Het motto van devolo Magic is ‘uitpakken en aan de slag’. Zodra een Magic-adapter verbinding maakt met de router, kan een andere adapter in een willekeurig stopcontact worden geplaatst. Handig: met behulp van auto-pairing vinden de Magic-adapters elkaar automatisch en creëren ze een versleutelde verbinding. Bovendien zijn de devolo Cockpit-software en webinterface te gebruiken om zelf de Magic LAN-adapter te configureren.

Prijzen en verkrijgbaarheid
De devolo Magic 2 LAN triple is de ideale oplossing voor state-of-the-art multimedia-entertainment, dat vraagt om een hoge bandbreedte. Gebruikers die hun bestaande Magic-netwerk willen uitbreiden, kunnen kiezen voor de devolo Magic 2 LAN triple-uitbreiding, verkrijgbaar voor 79,90 euro (inclusief btw). De devolo Magic 2 LAN triple Starter Kit is verkrijgbaar voor de set-up van een nieuw Magic-netwerk. Het pakket bevat één devolo Magic 2 LAN triple en één devolo Magic 2 LAN-adapter voor een adviesprijs van 139,90 euro (inclusief btw). devolo hanteert een fabrieksgarantie van drie jaar op alle producten.

Over devolo
devolo maakt de woning intelligent en het stroomnet slim. Privéklanten brengen met Powerline-adapters van devolo highspeed dataverbindingen in elke ruimte. Internationaal zijn er ongeveer 40 miljoendLAN®-adapters in gebruik. Bovendien ontdekken klanten met devolo Home Control de mogelijkheden van het Smart Home – snel in te richten, naar wensuitbreidbaaren makkelijk per smartphone te bedienen. Als OEM-partner past devolo zijn producten en oplossingen aan de individuele behoeften van internationale telecombedrijven aan. Op professioneel terrein biedt de ombouw van de energievoorzieningsinfrastructuur bovendien kansen: met devolo-oplossingen kunnen nieuwe SmartGridsrealtimebewaakt en geregeld worden, en zijn volledig nieuwe diensten te realiseren. devolo is opgericht in 2002 en telt momenteel ongeveer driehonderd medewerkers. De wereldmarktleider op Powerline-gebied is met eigen vestigingen en via partners in negentien landen vertegenwoordigd.
Eerder van devolo
5 dec 2019 Cloudgaming is de toekomst: de noodzaak van een krachtig thuisnetwerk

14 nov 2019 devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

12 nov 2019 Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten
Het einde der tijden voor ‘platte OCR’?

Merijn Bos is nieuwe sales-ster aan firmament van snelgroeiende CoolProfs

Acceptatie van minderheden door Nederlandse leidinggevenden ver te zoeken

Anywhere365 neemt IQ Messenger over – het merkonafhankelijke software platform voor alarmering en IoT communicatie

Check Point: Mobiele malware voor eerst in drie jaar in top meest actieve cyberdreigingen

CM.com gaat samenwerking aan met Google voor nieuwe beveiligingsoplossing

Contentmarketingbureau LVB breidt uit met 3 nieuwe talenten

Ontdekte Zero-day kwetsbaarheid in Windows OS al gebruikt in gerichte aanval

Fortinet neemt SOAR-leverancier CyberSponse over
Citrix maakt werk persoonlijker

Workfront benoemt Maria Alvarez tot lid van de Raad van Bestuur

Uniserver neemt datacenterinfrastructuur van Detron over

Collibra, the data intelligence company, stelt Madan Gadde aan als Chief Customer Officer

Helft gemeenteambtenaren: gemeente voldoet niet aan digitale behoeften burger

Schuldgevoel consument het grootst bij bestelling pakket uit ander werelddeel

SMS versturen: ook in de winter een uitkomst!

Cegeka versterkt internationale positie door overname KPN Consulting

Cybersecurity visie op 2020

Nedap video release: Royal Swinkels Family Brewers

OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

Panasonic Toughbook verstevigt positie als Europees leider van robuuste notebooks en tablets

Vooraanstaand onderzoeksbureau noemt Trend Micro leider in Cloud Workload Security

Nieuw research-team SentinelOne vindt link tussen crimeware-organisatie TrickBot en Noord-Koreaanse Lazarus-aanvallers

Let op: 'Handige' zoekmachine blijkt vaak wolf in schaapskleren

Experts: richt nationaal informatiepunt quantumtechnologie op

TIE Kinetix: Publication of Annual Report 2019

Logo Barracuda Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl