www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Team Dimension Data wordt NTT Pro Cycling

Het vernieuwde wielerteam maakt gebruik van co-innovatieve technologieën voor betere prestaties in 2020

Barneveld, 12 november 2019 – NTT Pro Cycling – een UCI WorldTour-wielerploeg uit Zuid-Afrika, voorheen Team Dimension Data – onthult zijn team voor het seizoen van 2020. Naast deze aankondiging, gedaan op het hoofdkantoor van NTT in Tokio, werd ook het wielershirt onthuld en inzicht gegeven in de technologische oplossingen ter ondersteuning van het werven van wielrenners en de racestrategie binnen het team. Het nieuwe tenue zal de WorldTour en de grootste wielerwedstrijden van 2020 sieren. De renners zullen het nieuwe merk NTT Pro Cycling met trots dragen, en tegelijkertijd verder gaan in het uitdragen hoe fietsen levens kunnen veranderen via de samenwerking van NTT Pro Cycling met Qhubeka, een stichting die onlangs zijn honderdduizendste fiets uitdeelde.

Het team voor 2020 heeft negen nieuwe wielrenners als aanvulling op de huidige talentenpool. Het team wil bij de top tien van de beste teams ter wereld horen.

Voor 2020 bestaat het team uit:

image

Alle wielrenners werden geselecteerd met behulp van een technologische oplossing, in co-innovatie ontwikkeld door NTT en NTT Pro Cycling. De oplossing maakt gebruik van geavanceerde data analytics, die helpt bij het selecteren van wielrenners, het voorbereiden op de wedstrijdkalender en het toewijzen van de juiste renners aan de juiste wedstrijden. Technologie helpt het team ook bij het monitoren van de gezondheid en het welzijn van de wielrenners door middel van een mobiele applicatie. En ten slotte helpen bedrijfsspecifieke applicaties zoals het volgen en monitoren van assets en voertuigen, het team functioneren als een goedgeorganiseerd, internationaal bedrijf.

Doug Ryder, Team Principal van NTT Pro Cycling: “Met dank aan onze partners, en onze hoofdsponsor NTT Ltd. in het bijzonder, willen we de benchmark zijn in de sport door een prestatiegericht en technologisch onderbouwd team te zijn. Onze unieke doelgerichte aanpak bij het ondersteunen van het goede doel Qhubeka onderstreept dit. Onze inzet om samen met Qhubeka levens te veranderen, blijft sterker dan ooit, en we gaan dit in 2020 met nog meer enthousiasme doen. Samen met onze medewerkers, wielrenners en waardevolle partners, blijft deze visie de basis voor onze organisatie. Ons teamverhaal gaat een nieuwe fase in, waarin we ons gevestigde platform inzetten om nóg meer te bereiken. Ons team is dan wel ontstaan in Zuid-Afrika , we zijn gemaakt voor de wereld.”

image

Ruth Rowan, Chief Marketing Officer van NTT Ltd.: “We kijken ernaar uit om onze samenwerking in 2020 voort te zetten met Doug en het team onder de naam NTT. Als hoofdsponsor helpen wij NTT Pro Cycling profiteren van technologische innovaties, om zijn ambitie tot de top tien van de wereld te behoren, waar te kunnen maken. We hebben onze dataplatformen, analytics en machine learning samengebracht en gecombineerd met de expertise van het NTT Pro Cycling Team op het gebied van atletische prestaties. Op basis hiervan is een uniek team samengesteld, met een focus om de beste van de wereld te worden – en dat ook nog eens voor een goed doel.”

Noot voor de redactie:

Over NTT Ltd.
NTT Ltd. is een nieuw gelanceerd, wereldwijd toonaangevend technologiebedrijf bestaande uit 31 merken, waaronder Dimension Data, NTT Communications en NTT Security, en is onderdeel van de NTT Group. Het bedrijf heeft onlangs zijn wereldwijde partnerschip met Amaury Sport Organisation (A.S.O.) verlengd tot 2024. Deze samenwerking was in 2015 een initiatief van Dimension Data, en de verlenging hiervan stelt NTT in staat om technologische innovaties te blijven leveren om de kijkervaring van Tour de France-fans te verbeteren en een nieuwe generatie van digitaalsavvy fans aan te trekken.

Vijf jaar na de start van de samenwerking loopt A.S.O. voorop in het gebruik van geavanceerde technologie in de wielersport, en laat zien hoe het gebruik van data een ware revolutie kan zijn in de ervaring van sportfans. Dit biedt NTT Ltd. mogelijkheden om zijn expertise in te zetten voor het digitaliseren van andere takken van sport, zoals connected stadions en velodrooms.

Volg NTT Pro Cycling op social media op Instagram en Twitter via @NTTProcycling.
Eerder van NTT Ltd.
20 nov 2019 NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

18 nov 2019 NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

18 nov 2019 NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl