www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: En Serio

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere

Software voor monitoring en diagnose helpt user experience (UX) verder te verbeteren

Liquidware, leverancier van adaptive workspace management-oplossingen, maakt de beschikbaarheid bekend van Stratusphere™ UX 6.1.4. Deze nieuwe versie biedt verbeterde mogelijkheden voor user experience monitoring en speciale ondersteuning voor AWS en Azure.

Stratusphere UX is onderdeel van de Essentials-suite van Liquidware en biedt uitgebreide mogelijkheden voor de monitoring en diagnose van de user experience (UX). De mogelijkheid om gebruikers-, VM- en applicatieworkloads te onderzoeken en te analyseren, is van cruciaal belang om de digitale werkplekomgeving te optimaliseren en een applicatiestrategie te ontwerpen. Stratusphere UX heeft een onafhankelijke en platform-agnostische architectuur en biedt zichtbaarheid die consistent is ongeacht welk platform gebruikt wordt voor de werkplekomgeving.

Bedrijven gebruiken de robuuste API van Stratusphere UX als data mining engine voor het voeden van hun datavisualisatie-, business intelligence (BI)- en servicedeskplatforms met extra informatie. Gebruiksdata staat centraal binnen al deze oplossingen, en Stratusphere UX biedt uitgebreide drill down-mogelijkheden voor het opvragen nadere informatie over alle aspecten van de gebruikservaring. Dit omvat alles van de diagnostiek, prestatiecontroles en -optimalisatie tot baselining, onboarding van gebruikers en het prioriseren van supportvragen. Stratusphere UX voorziet deze platforms van alle benodigde meetresultaten.

De nieuwe versie van Stratusphere UX biedt gerichte ondersteuning voor AWS- en Azure-appliances (hub, database en collector). De gepatenteerde agent Stratusphere Connector ID Key (CID Key) biedt ondersteuning voor de verzameling van gebruiksdata voor Amazon AppStream 2.0, Microsoft Windows Virtual Desktop en RFX op Windows 7 (RDP 8). Dat betekent dat organisaties Windows 7 aan kunnen houden om het RFX-protocol te gebruiken.

Stratusphere UX 6.1.4 brengt daarnaast uitgebreide functionaliteit naar SpotChecks, zoals detectie van het aantal dagen dat een computer niet opnieuw is opgestart of is ‘teruggeroepen’. Dit draagt bij aan verbeterde beveiliging van endpoints. Verder is er een rechtstreekse link beschikbaar naar de nieuwe website https://community.liquidware.com voor eenvoudiger toegang tot productinformatie.

“Deze nieuwe versie van Stratusphere UX komt precies op het juiste moment. De introductie valt vrijwel samen met die van Windows Virtual Desktop. Veel organisaties willen een oplossing waarmee ze probleemloos hun desktopgebruikers naar dit nieuwe platform kunnen overzetten. Stratusphere UX biedt alles wat nodig is om dit met succes te doen”, zegt Morteza Esteki, Vice President EMEA bij Liquidware. “De user experience-data die Stratusphere UX aanlevert aan datavisualisatie-, BI- en servicedeskplatforms is een nieuw voorbeeld van de innovatieve oplossingen die Liquidware aan bedrijven levert. Hiermee breiden wij onze application delivery-strategie verder uit.”

De nieuwe versie van Stratusphere UX zal tijdens VMworld Europe worden gepresenteerd op stand E127, samen met de oplossingen van Liquidware voor het beheer van gebruikersomgevingen (ProfileUnity) en application layering (FlexApp).

Stratusphere UX is per direct verkrijgbaar. Een proefversie kan worden aangevraagd via https://www.liquidware.com/download en zal deze maand beschikbaar zijn in de marketplaces van Azure en AWS.
Laatste van Liquidware
Shared Service Center ONS slaat met Liquidware drie vliegen in één klap

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere
Liquidware contact

Logo Liquidware

info@liquidware.eu
  www.liquidware.com
Liquidware sociaal

Liquidware tweets

Logo Heliview Conferences & Training
Logo Linku
Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature