www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: Influx PR & Communicatie

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Bonn/Amsterdam, 11 november 2019 – SER Group, leverancier van het  ECM en content services platform Doxis4, is ook dit jaar gepositioneerd als Challenger in het 2019 Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms (CSP)*. SER Group dankt de positionering aan de sterke combinatie van rijke content services, content federatie en ingebouwde (native) artificial intelligence (AI).

Het Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms (CSP) fungeert als  leidraad voor organisaties die op zoek zijn naar een softwareplatform dat het best aansluit op hun wensen en behoeften. De leveranciers in het Magic Quadrant zijn beoordeeld op hun ‘ability to execute’ en volledigheid in visie. Volgens SER verstevigt de positionering van Challenger de huidige positie van SER als koploper in de content services markt. Bovendien weerspiegelt het de steeds sterkere internationale aanwezigheid van SER, zijn duidelijke visie en de diversiteit in productmogelijkheden.

“We hebben Doxis4 ontwikkeld om binnen organisaties de efficiëntie en de klantervaringen te verbeteren, maar ook om de totale productiviteit te verhogen. Door gebruikers snel en proactief de informatie te bieden die ze nodig hebben, kunnen organisaties hun datachaos omzetten in waardevolle bedrijfsinformatie”, aldus Morad Rhlid, Managing Director SER Group International.

Door de toenemende vraag naar cloud- en hybride implementaties op de CSP-markt is SER Group ervan overtuigd dat de vele mogelijkheden van Doxis4 de flexibiliteit bieden die bedrijven tegenwoordig willen en nodig hebben. Doxis4 is beschikbaar in de cloud, op locatie en als hybride oplossing.

De SER Group dankt zijn positionering aan de sterke combinatie van rijke content services, content federatie en AI, waarbij content uit meerdere bronnen worden gehaald om bedrijfsprocessen te ondersteunen. "Deze flexibiliteit van het platform is essentieel voor organisaties. Zij kunnen daardoor de meest waardevolle informatie uit hun content halen en nog succesvoller zijn in de digitale economie."

SER Group biedt out-of-the-box verticale oplossingen voor onder meer de financiële en nutssector, maar ook horizontale oplossingen voor bijvoorbeeld klachtenafhandeling en facturatie. “Deze instapklare oplossingen zijn voor onze klanten in zowel horizontale als verticale markten erg belangrijk, omdat ze dankzij snelle implementatie, snel  in de markt kunnen worden gezet”, aldus Rhlid.

“Het Doxis4-platform ondersteunt organisaties consequent in hun digitale transformatiestrategie met innovatieve content, proces- en cognitieve diensten voor snellere gegevenstoegang en workflowautomatisering voor slimme besluitvorming. Bovendien biedt het platform organisaties ook de middelen om te voldoen aan compliance en wettelijke vereisten en kunnen zij dankzij efficiëntere bedrijfsprocessen hun resultaten verbeteren.”

Het volledige rapport is hier te lezen:

*Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge | Marko Sillanpaa | Lane Severson, 30 October 2019.

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over SER Group
SER is een toonaangevende softwareleverancier in de internationale enterprise content management (ECM) en content services markt. Meer dan vijf miljoen gebruikers werken dagelijks met het Doxis4 ECM Platform van SER. Gebaseerd op de uniforme ECM, BPM, samenwerkings- en cognitieve diensten van SER ontwerpen (middel)grote organisaties en de publieke sector digitale oplossingen voor hun intelligente informatie- en procesbeheer. Met een team van ongeveer 550 medewerkers is SER Group actief op 22 locaties wereldwijd. Meer informatie: www.ser-solutions.com/en

Redactionele informatie
Influx PR & Communicatie – Margienke Smit, telefoon: 055 3663034 of e-mail: info@influx-pr.com
Laatste van SER Group
SER Group stelt kosteloos pragmatische Doxis4 Universal Workspace SaaS-oplossing beschikbaar

SER Software Technology behaalt ISO 9001 certificering

Partner Summit 2020: Cisco lanceert vereenvoudigd partnerprogramma, nieuwe platforms en oplossingen

HPS Connectivity Solutions en MCS gaan intensieve Private LTE samenwerking aan

Eaton ontvangt als eerste zowel IEC als UL cybersecurity-certificaten voor productontwikkelingsprocessen

Boomi lanceert Project LightSpeed, versimpelt platformgebruik voor niet-technische gebruikers

MKB Fonds en Uniserver nemen gezamenlijk Micros Internetdiensten over

Sofina verwerft minderheidsbelang in Collibra

Red Hat kondigt algemene beschikbaarheid aan van Fedora 33

Winnaars Nederlandse Cisco Partner Awards 2020 bekend

Handheld Group Expands and Moves to New Dynamic Global Headquarters

Plus500 ziet omzet en het aantal klanten stijgen in derde kwartaal 2020

Zivver haalt 17 miljoen dollar op in een nieuwe financieringsronde voor het versnellen van zijn internationale expansie

Q3 2020 RESULTS ICT GROUP
Nieuwe release SalureConnect: laat data voor je werken

Techone neemt ICT Insight uit Boxtel over

Arrow Electronics wint NetApp EMEA 2020 Partner Excellence Award

Ruim helft organisaties verstuurt gegevens onbeveiligd

Explosief meer malware op bedrijfsnetwerken na terugkomst op de werkvloer

Fortino Capital Partners benoemt Wouter van de Bunt als nieuwe partner in Nederland

Onderzoek VMware: Nederlandse werknemers zien voordelen thuiswerken; management nog niet altijd overtuigd

Western Digital en Dropbox werken samen om de implementatie van cloudinfrastructuur te versnellen

Roche Diabetes Care zet mentale gezondheid van mensen met diabetes centraal rondom Wereld Diabetes Dag 2020

Het onzichtbare IBM Nederland

Ziggo biedt aan elf steden gigabit-internet

Vijf manieren om de Amerikaanse verkiezingen te verstoren

KnowBe4: corona-gerelateerde phishing-e-mails vormden nog steeds grootste dreiging in Q3 2020

E-commercesector vraagt consument op tijd cadeautjes te bestellen

Logo Influx PR & Communicatie
SER Group contact

Logo SER Group

info@ser-solutions.nl
  www.ser-solutions.nl
SER Group sociaal

SER Group tweets

Logo Hyarchis
Logo Enable-U
Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders