www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: INFLUX PR

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Bonn/Amsterdam, 11 november 2019 – SER Group, leverancier van het  ECM en content services platform Doxis4, is ook dit jaar gepositioneerd als Challenger in het 2019 Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms (CSP)*. SER Group dankt de positionering aan de sterke combinatie van rijke content services, content federatie en ingebouwde (native) artificial intelligence (AI).

Het Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms (CSP) fungeert als  leidraad voor organisaties die op zoek zijn naar een softwareplatform dat het best aansluit op hun wensen en behoeften. De leveranciers in het Magic Quadrant zijn beoordeeld op hun ‘ability to execute’ en volledigheid in visie. Volgens SER verstevigt de positionering van Challenger de huidige positie van SER als koploper in de content services markt. Bovendien weerspiegelt het de steeds sterkere internationale aanwezigheid van SER, zijn duidelijke visie en de diversiteit in productmogelijkheden.

“We hebben Doxis4 ontwikkeld om binnen organisaties de efficiëntie en de klantervaringen te verbeteren, maar ook om de totale productiviteit te verhogen. Door gebruikers snel en proactief de informatie te bieden die ze nodig hebben, kunnen organisaties hun datachaos omzetten in waardevolle bedrijfsinformatie”, aldus Morad Rhlid, Managing Director SER Group International.

Door de toenemende vraag naar cloud- en hybride implementaties op de CSP-markt is SER Group ervan overtuigd dat de vele mogelijkheden van Doxis4 de flexibiliteit bieden die bedrijven tegenwoordig willen en nodig hebben. Doxis4 is beschikbaar in de cloud, op locatie en als hybride oplossing.

De SER Group dankt zijn positionering aan de sterke combinatie van rijke content services, content federatie en AI, waarbij content uit meerdere bronnen worden gehaald om bedrijfsprocessen te ondersteunen. "Deze flexibiliteit van het platform is essentieel voor organisaties. Zij kunnen daardoor de meest waardevolle informatie uit hun content halen en nog succesvoller zijn in de digitale economie."

SER Group biedt out-of-the-box verticale oplossingen voor onder meer de financiële en nutssector, maar ook horizontale oplossingen voor bijvoorbeeld klachtenafhandeling en facturatie. “Deze instapklare oplossingen zijn voor onze klanten in zowel horizontale als verticale markten erg belangrijk, omdat ze dankzij snelle implementatie, snel  in de markt kunnen worden gezet”, aldus Rhlid.

“Het Doxis4-platform ondersteunt organisaties consequent in hun digitale transformatiestrategie met innovatieve content, proces- en cognitieve diensten voor snellere gegevenstoegang en workflowautomatisering voor slimme besluitvorming. Bovendien biedt het platform organisaties ook de middelen om te voldoen aan compliance en wettelijke vereisten en kunnen zij dankzij efficiëntere bedrijfsprocessen hun resultaten verbeteren.”

Het volledige rapport is hier te lezen:

*Gartner Magic Quadrant for Content Services Platforms, Michael Woodbridge | Marko Sillanpaa | Lane Severson, 30 October 2019.

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over SER Group
SER is een toonaangevende softwareleverancier in de internationale enterprise content management (ECM) en content services markt. Meer dan vijf miljoen gebruikers werken dagelijks met het Doxis4 ECM Platform van SER. Gebaseerd op de uniforme ECM, BPM, samenwerkings- en cognitieve diensten van SER ontwerpen (middel)grote organisaties en de publieke sector digitale oplossingen voor hun intelligente informatie- en procesbeheer. Met een team van ongeveer 550 medewerkers is SER Group actief op 22 locaties wereldwijd. Meer informatie: www.ser-solutions.com/en

Redactionele informatie
Influx PR & Communicatie – Margienke Smit, telefoon: 055 3663034 of e-mail: info@influx-pr.com
Eerder van SER Group
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020
Conscia breidt aanbod uit met managed security services

NFIR zet cyberalarm van SecureMe2 in als forensisch instrument

Schneider Electric brengt het eerste serverrek met geïntegreerde vloeistofkoeling in de datacenterindustrie

Helft kantoormedewerkers heeft lichamelijke klachten door werk

IRIS Nederland optimaliseert klantervaring met Freshworks

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl