www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2480 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Snellere cloud-innovatie dankzij strategische samenwerking F5 en Amazon Web Services

F5 en Amazon Web Services (AWS) hebben een meerjarige strategische samenwerkingsovereenkomst gesloten, waardoor klanten F5 kunnen gebruiken voor nieuwe cloud-native applicatie-workloads. Daarnaast zijn bestaande F5-investeringen in AWS makkelijker uit te breiden en rendabeler te maken.

De applicatieservices van F5 zorgen voor prestaties en security van miljoenen applicaties wereldwijd. Door de overeenkomst is de volledige suite van F5 SaaS en cloud-native services in te zetten voor het migreren, bouwen, beveiligen en aansturen van applicaties op AWS. Dankzij de gestructureerde samenwerking profiteren gebruikers van een consistent en schaalbaar model voor hun applicaties, terwijl ze makkelijk kunnen werken met innovaties om migraties en aansturing van apps in de cloud te vereenvoudigen.

F5 en AWS werken al jaren samen, maar dit is de eerste strategische overeenkomst (Strategic Collaboration Agreement) die AWS sluit met een onafhankelijke softwareleverancier in security en networking. Het betekent dat beide bedrijven nauwer gaan samenwerken om bedrijven te helpen met digitalisering, waarbij ontwikkelaars en DevOps-teams applicaties sneller kunnen bouwen en uitrollen in AWS dankzij F5-services. Door de samenwerking tussen F5 en AWS-teams ontstaan best practices die eindgebruikers helpen met de inzet van bijvoorbeeld F5 Cloud Services en NGINX.

“Bedrijven die voor de levering en beveiliging van hun applicaties op F5 vertrouwen willen dat graag ook in AWS kunnen doen”, aldus Mike Clayville, VP worldwide commercial sales en business development bij Amazon Web Services, Inc. “Deze strategische samenwerkingsovereenkomst brengt de bestaande samenwerking op een hoger niveau. Klanten kunnen nu met F5-ondersteuning nieuwe cloud-native applicaties ontwikkelen op AWS en verschillende bedrijfskritische workloads zoals SAP en Windows naar AWS overzetten.”

Dankzij de overeenkomst kunnen bedrijven makkelijk overstappen naar F5 Cloud Services voor performance en security services, BIG-IP Virtual Edition, de softwaregebaseerde laag 4-7 applicatielevering en security services, NGINX, voor lichtgewicht, schaalbaar API-management, Silverline, het cloud-gebaseerde managed services platform voor bescherming tegen applicatierisico’s en Aspen Mesh, een volledig ondersteunde service mesh gebouwd op Istio.

Over F5
F5 (NASDAQ: FFIV) geeft ‘s werelds grootste bedrijven, service providers, overheden en consumentenmerken de gelegenheid om elke app, waar dan ook, veilig aan te bieden aan de gebruikers. F5 levert cloud en security applicatieservices die organisaties in staat stelt een infrastructuur te kiezen die het beste bij hen past, zonder concessies te doen op snelheid en controle. Meer informatie op f5.com. Volg @f5networks op Twitter of bekijk de LinkedIn en Facebook pagina’s voor de laatste ontwikkelingen.

F5, NGINX, Aspen Mesh, Silverline and BIG-IP is a trademark or service mark of F5 Networks, Inc., in the U.S. and other countries. All other product and company names herein may be trademarks of their respective owners.

This press release may contain forward looking statements relating to future events or future financial performance that involve risks and uncertainties. Such statements can be identified by terminology such as "may," "will," "should," "expects," "plans," "anticipates," "believes," "estimates," "predicts," "potential," or "continue," or the negative of such terms or comparable terms. These statements are only predictions and actual results could differ materially from those anticipated in these statements based upon a number of factors including those identified in the company's filings with the SEC.
Laatste van F5
20 dec 2019 F5 neemt Shape Security over

27 nov 2019 Phishing is populairste aanvalstactiek, niet alleen in december

19 nov 2019 F5 werkt samen met Rakuten Mobile aan veilige uitrol 5G-netwerk
F5 contact

Logo F5

+31(0)20-2014950
  f5.com
F5 sociaal

F5 tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo iUsed.nl
Logo SWOOP
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor
Logo Extreme Networks
Logo NTT Ltd.
Logo Ctac N.V.
Logo Flanderijn
Logo Liquit
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl