www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: CheckTwice

Cisco biedt één platform voor collaboration-oplossingen

• Single Platform Advantage en modulaire app voor bellen, vergaderen en messaging
  • Meer opties voor bellen via de cloud
  • Nieuwe Webex devices met AI-voorzieningen
  • Nieuwe Cisco headsets met noise cancelling
Amsterdam, 8 november 2019 – Cisco kondigt vier belangrijke innovaties aan binnen zijn collaboration-portfolio om CIO’s te helpen hun workplace-transformatie sneller vorm te geven. De meeste CIO’s zijn druk bezig hun organisatie te transformeren, maar staan voor de grote uitdagingen zoals het doorvoeren van vergaande veranderingen terwijl ze tegelijkertijd hun bestaande investeringen in on-prem, hybride en cloud collaboration moeten beschermen. Bovendien streven zij ernaar om de werknemers een moderne ervaring te bieden met één platform voor bellen, vergaderingen en messaging.

“Het zou voor CIO’s niet moeilijk moeten zijn om werknemers een bijzondere collaboration-ervaring te bieden. Zij zouden in staat moeten zijn hen de beste collaboration tools te geven, tools die superveilig en makkelijk te beheren zijn,” zegt Amy Chang, EVP en GM, Collaboration, Cisco. “Het goede nieuws is dat we luisteren en we hebben onze beste talenten ingezet om precies deze tools te leveren. Wil je alles in de cloud doen, on premise blijven of misschien een mix van beide? Het maakt ons niet uit, wij kunnen het allemaal.”

Vier innovaties die de workplace sneller helpen te transformeren:
  1. Single Platform Advantage en één gecombineerde modulaire app. Single Platform Advantage betekent dat alle functies (bellen, messaging, vergaderen, wireless delen met devices en contact center) geïntegreerd vanaf één enkel platform worden geleverd. Dit biedt gebruikers constant dezelfde bekende en consistente ervaring ongeacht of zij op een mobiel, desktop of een ander device werken. Het Single Platform Advantage omvat:

• Edge en hybride services. Hiermee kunnen klanten de uitgebreide mogelijkheden van cloud koppelen aan wat zij momenteel voor telefonie gebruiken.
    • Cognitive collaboration. Dit zorgt voor context en intelligentie binnen elke interactie.
    • Security en compliance van enterprise-klasse. Met end-to-end encryptie wordt data onderweg, in rust en in gebruik beschermd. De securityfuncties bestaan onder andere uit Data Loss Protection om beheersmaatregelen voor compliance te kunnen nemen.
    • Analytics en beheer. Met Cisco Webex Control Hub kunnen grootschalige implementaties centraal worden beheerd en kunnen datagedreven beslissingen worden genomen.

Er is nu één app voor bellen, vergaderen en messaging. Deze app is modulair opgebouwd en kan daardoor geconfigureerd worden naar de specifieke behoeften of de manier van werken.

2. Cisco zet volop in op bellen vanuit de cloud. Met Cisco hoeven investeringen in on-prem bellen niet afgeschreven te worden.

Webex is het enige platform dat de schaalgrootte, security en voorzieningen biedt die voldoen aan de eisen van middelgrote en grote organisaties. IT-beheer kan de bestaande investeringen in telefooncentrales van Cisco en andere partijen behouden en tegelijk de voordelen benutten van Webex cloudapplicaties, analytics services en gecentraliseerd beheer. Drie verbeteringen:

• Nieuwe Cisco Webex Edge for Calling oplossingen bieden een moderne ervaring bovenop bestaande telefooncentrales (van Cisco en andere partijen). Deze services bieden wereldwijde belplannen, routering voor de laagste kosten, voicemail en Interactive Voice Response (IVR).
    • Klanten kunnen hun eigen telecombedrijf kiezen, meer opties om bellen via je eigen carrier vanuit de webex calling cloud te regelen. Geen lokale gateway meer nodig.
    • Nieuwe Cisco Unified Communication Manager Cloud beheert in de Webex cloud met alle Unified Communications Manager mogelijkheden. Hiermee kunnen grootschalige transities naar de cloud worden versneld door gebruik te maken van een eigen Unified Communications Manager kopie in de cloud.

3. Nieuwe devices die gebruik maken van AI en whiteboarding. Collaboration tools doen meer dan alleen maar mensen met elkaar verbinden – ze nemen vervelend werk over en maken het werken makkelijker. Cisco voorziet hierin met een besturingssysteem dat met AI werkt. Als onderdeel van Single Platform Advantage ’weet’ het systeem, dankzij gezichtsherkenning, wie de deelnemers aan een vergadering zijn. Daarnaast is het mogelijk om met stembesturing de volgende vergadering te starten en uitgebreide informatie krijgen over de deelnemers. Cisco introduceert daarvoor nu twee opties, een voor de desktop, de ander voor grote ruimtes:

• Desk Pro: een ‘instant office’ met een 27 inch 4K aanraakscherm en USB-C verbinding. Het device werkt niet alleen met Webex, maar ook met ieder ander conferentiesysteem. Het device biedt geavanceerde mogelijkheden zoals het vervangen van de achtergrond zodat een rommelig kantoor onherkenbaar wordt, en het onderdrukken van omgevingsgeluid zodat huisdieren en kinderen op de achtergrond niet meer te horen zijn.
    • Room Panorama: meer dan tien jaar geleden kwam telepresence beschikbaar voor boardrooms en andere directieruimtes. Het idee was dat de deelnemers ongeacht de afstand het gevoel kregen aan dezelfde vergadertafel te zitten. Cisco revolutionaliseert deze ervaring door de vergaderruimte als het ware te halveren, zodat alle deelnemers het gevoel hebben zich in dezelfde ruimte te bevinden. Ook bij Room Panorama wordt gebruik gemaakt van AI, gezichtsherkenning voor het bepalen van naam en functie van de deelnemers en de mogelijkheid om Webex Board aanraakschermen toe te voegen.

4. Nieuwe Bluetooth headset, de Cisco Headset 700 die achtergrondgeluid wegfiltert en via een mobiele app te configureren is.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:
Cisco
Michelle Fresco
E-mail: mfresco@cisco.nl

Of

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Cisco
Cisco en Conscia zetten alle zeilen bij vanwege acute vraag om veilige versnelde digitalisering in de zorg

IBM en Cisco ondersteunen onderwijs op afstand met 'Webex for our Kids'

Cisco benoemt Elisabeth De Dobbeleer tot EMEAR Partner Lead
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference

Logo CheckTwice
Cisco contact

Logo Cisco

www.cisco.com
Cisco sociaal

Cisco tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau