www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!

TIE Kinetix presenteert de “Fall Release” van haar FLOW Platform

Een nieuw ontworpen gebruikersinterface verbetert en personaliseert de gebruikerservaring

TIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen heeft vandaag de FLOW Partner Automation “Fall Release 2019” gepresenteerd, die een geheel nieuwe interface introduceert. De interface heeft een vernieuwd ontwerp gekregen voor betere prestaties en een geoptimaliseerde gebruikerservaring.

De prestaties en gebruikerservaring van een platform is het fundament onder een succesvolle samenwerking tussen leverancier, merk, distributeur, partner en alle andere spelers in de handelsketen. Met de vooruitgang in Machine Learning en Artificial Intelligence biedt de nieuwe interface een grote stap vooruit en een belangrijke basis voor verdere continue verbeteringen van de FLOW gebruikerservaring. Het geeft gebruikers een gepersonaliseerde omgeving waarin ze alleen de voor hen relevante functies en content zien.

De Fall Release is het begin van een serie van verbeteringen van de FLOW gebuikerservaring. Initieel is de beschikbaarheid beperkt tot een selecte groep klanten. De vernieuwde interface zal vanaf de “Spring 2020 Release” beschikbaar zijn voor alle klanten.

Naast de nieuwe interface brengt de Fall Release de nodige nieuwe functies en verbeteringen, zoals aanvullende privacy instellingen, meer bedrijfsprocessen en meer mogelijkheden voor het uitwisselen van data. Ook deze nieuwe functies zorgen voor een verbeterde ervaring, verbeterde prestaties in de samenwerking tussen merk en fabrikanten, samen met hun partners en leveranciers. Tevens maakt de Fall Release de nieuwe PDF-2-FLOW oplossing beschikbaar voor een veilige en betrouwbare verwerking van PDF facturen van alle handelspartners tegen de laagst mogelijke kosten in de huidige markt.

Tevens profiteren onze klanten van de volgende verbeteringen in de modules en functionaliteiten:
  • Verbeterde "impersonation" functie (om als administrator in te loggen als één van de leveranciers/partner)
  • Verbeterde communicatie en orchestratie module voor 64-bit
  • Aanvullende functies voor de Manual Forms module als basis voor modules zoals electronisch factureren en marketing development funds (MDF)
  • Geoptimaliseerde FLOW widgets
  • Uitbreidingen en verbete
  • Verbeterede flexibiliteit in lead management, met name het verwijderen en toewijzen van leads, zelfs in actieve lead processen
  • Algemene prestatie verbeteringen van het platform en systeem
Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “De personalisatie mogelijkheden die de nieuwe FLOW interface bidet is een revolutie in onze industrie. Deze volgende stap maakt het mogelijk om een echte individuele ervaring te bieden waarin de gebruiker centraal staat. Het helpt onze klanten om nog beter hun bedrijfsprocessen te ondersteunen. In de komende releases zullen we verder gaan met het uitbouwen van de mogelijkheden die FLOW biedt, waarbij nieuwe technologieën worden toegepast om de gebruikerservaring automatisch aan te passen aan de activiteiten en het gedrag van de gebruiker. Dit wordt verder ondersteund door automatische triggers en notificaties in het platform.”

De Fall 2019 Release voert verbeteringen door binnen alle beschikbare modules in het FLOW platform. Voor een gedetailleerd overzicht van de veranderingen ga naar: www.TIEKinetix.com/fall-release

Over TIE Kinetix
TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.

Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door meer dan 32 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

Voor vragen over dit persbericht, neem dan contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer of TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van TIE Kinetix N.V.
TIE Kinetix: Very Strong First Half Year 2020

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl