www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

LogRhythm lanceert migratiedienst voor klanten van Splunk

Nieuwe dienst stelt bedrijven in staat om te focussen op onbeperkte data zonder de nadelen van steeds stijgende kosten.

Schiphol, 5 november 2019LogRhythm, het bedrijf achter security operations centers (SOC’s) van grote bedrijven over de hele wereld, lanceert een migratiedienst voor bestaande Splunk-klanten die zo makkelijk kunnen overstappen op het LogRhythm-platform. LogRhythm biedt Splunk-klanten een volledige vergoeding tot wel een jaar voor hun bestaande Splunk-abonnement. Deze tijdelijke aanbieding helpt bedrijven die ervoor in aanmerking komen, om de financiële druk als gevolg van onvoorspelbare tarieven te verminderen door over te stappen op het LogRhythm True Unlimited Data Plan

Om de overstap zo makkelijk mogelijk te maken, biedt LogRhythm aan Splunk-klanten een op maat gemaakte migratiedienst. Klanten besparen daarmee tijd en middelen wanneer ze het LogRhythm-platform inzetten. Met de hulp van experts met kennis van beide platforms zijn nieuwe LogRhythm-klanten er zeker van dat ze snel up en running zijn en kunnen inspelen op alle securityuitdagingen.

“Bedrijven zijn vaak gedwongen om bij een leverancier te blijven tot hun contract eindigt, anders lopen ze kans op boetes of extra kosten in verband met een technologietransitie”, zegt Mark Logan, CEO van LogRhythm. “Met onze aanbieding kunnen klanten direct profiteren van het LogRhythm-platform en ongelimiteerde hoeveelheden data beschermen. Klanten zouden niet door licentiebeperkingen van de leverancier gedwongen moeten worden welke data ze moeten monitoren en beschermen. Met dit aanbod bieden we CISO’s de zekerheid dat ze hun doelen zonder concessies kunnen bereiken.”

LogRhythm lanceerde op 1 oktober 2019 als eerste in de branche een nieuw licentiemodel met ongelimiteerde data: het True Unlimited Data Plan. Dit biedt klanten de mogelijkheid al hun data te beschermen tegen één vaste prijs. Het migratieaanbod is beschikbaar voor klanten die overstappen tussen nu en 31 december 2019. Meer informatie is te vinden op:

Over LogRhythm
LogRhythm is wereldwijd marktleider in next-generation SIEM en stelt organisaties op zes continenten in staat om risico’s succesvol te beperken door gevaarlijke cyberbedreigingen snel te detecteren, erop te reageren en te neutraliseren. LogRhythm’s next-generation SIEM-platform combineert traditionele SIEM-mogelijkheden met geavanceerde user and entity behavior analytics (UEBA), network traffic and behavior analytics (NTBA) en security automation & orchestration (SAO). Deze combinatie van mogelijkheden resulteert in end-to-end threat lifecycle management en fungeert als basis voor een op AI gebaseerd Security Operations Center (SOC) en helpt klanten bij het beschermen van hun cloud-, fysieke en virtuele infrastructuren voor zowel IT- als OT-omgevingen. Het platform van LogRhythm – gebouwd voor securityprofessionals – kreeg verschillende erkenningen, waaronder de positie van Leider in Gartners SIEM Magic Quadrant. Meer informatie is te vinden op www.logrhythm.com.

Logo LVTPR

Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo Alcadis
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Uniserver

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl