www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2479 volgers blijven op de hoogte!

Insight ontvangt Microsoft Azure Expert Managed Service Provider status

Erkenning voor de optimale ondersteuning die Insight zijn klanten kan bieden bij digitale transformatie

Amsterdam, 5 november 2019 - Insight Enterprises, wereldwijd toonaangevend IT-adviseur en systemintegrator van intelligente technologische oplossingen op het gebied van hard- en software, heeft de status van Microsoft Azure Expert Managed Services Provider (MSP) ontvangen. De Azure Expert MSP-erkenning valideert de capaciteiten van Insight om elk domein van geïntegreerde moderne cloudoplossingen op orde te brengen. “De end-to-end benadering van Insight voor cloudtransformatie stelt bedrijven in staat het maximale uit hun investeringen in mensen, processen en technologie te halen,” aldus Gavriella Schuster, corporate vice president, One Commercial Partner, Microsoft Corp. “Kennis, breedte van diensten en herhaalbare, geautomatiseerde implementatie van Azure voldoet aan de hoge normen die we van Azure Expert MSP's verwachten.”

De meer dan 1.000 Azure-technici, ontwikkelaars en technische consultants van Insight, plus meer dan 1.500 serviceprofessionals hebben gezamenlijk meer dan 3.000 technische certificeringen. Ze bieden inzichten, ontwerpen, implementeren en beheren Azure-aangedreven innovatieoplossingen voor een verbeterde klantbetrokkenheid, agile werken, productverbetering en optimalisatie van operationele werkzaamheden.

“De cloud is een opstap naar de meest geavanceerde technologie, en Microsoft Azure vertegenwoordigt de flexibiliteit en schaal waar organisaties naar zoeken om hun workloads slimmer te maken en hun bedrijven richting de toekomst te ontwikkelen,” zei Ken Lamneck, president en CEO van Insight. "We geloven dat we een unieke positie hebben afgedwongen als een drijvende kracht voor verandering voor alle aspecten van moderne IT-transformatie. Het bereiken van Azure Expert MSP-status betekent dat klanten er zeker van kunnen zijn dat ze samenwerken met een partner die Microsoft beschouwt als een van zijn meest capabele leveranciers van oplossingen wereldwijd.”

Deelname aan het Azure Expert MSP-programma wordt toegekend aan partners die voldoen aan een aantal vereisten, waaronder geverifieerde levering en technische expertise, evenals voltooiing van een succesvolle onafhankelijke audit van de beheerde diensten, apparatuur, processen en technologieën. Aanbieders moeten Microsoft Gold Cloud Platform-competenties hebben, end-to-end beheerde ondersteuning bieden voor Azure en meerdere klantreferenties kunnen leveren voor Azure Managed Services-projecten voor de afgelopen 12 maanden.

Insight heeft 14 Microsoft Gold- en Silver-competenties in de ontwikkeling van applicaties, cloud- en datacentermanagement en optimalisatie van de mobiliteit van medewerkers. Azure speelt een belangrijke rol in elk van de vier oplossingsgebieden van Insight: Digitale innovatie, Cloud + Datacenter Transformatie, Connected Workforce en Supply Chain Optimalisatie.

Over Insight
Vandaag draait alles om technologie. Insight Enterprises Inc. geeft bedrijven van elke omvang de kracht om met Insight Intelligent Technology Solution en diensten de waarde van IT te maximaliseren. Wij zijn een wereldwijde provider van digitale innovatie, transformatie van cloud- en datacenters, een Connected Workforce en optimalisatie van de supplychain. Als Fortune 500-bedrijf helpen we klanten om hun IT vandaag succesvol in handen te nemen zodat ze volledig klaar zijn voor de toekomst. Onze meer dan 6.600 medewerkers helpen klanten om te innoveren en om hun activiteiten te optimaliseren zodat ze slimmer kunnen zakendoen. Van IT-strategie en -ontwerp tot implementatie en beheer daarvan. Ontdek meer op nl.insight.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaande contactpersonen:

Jorinde van Brink

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com