www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Investering van FSN Capital helpt bij de ‘buy and build’-strategie van Fellowmind

Barneveld – FSN Capital en de fuserende bedrijven Fellowmind, eCraft en Orango werken samen aan een toonaangevend Europees platform voor Microsoft Business Applications. Dankzij de investering van FSN Capital kan de ‘buy and build’-strategie worden geïntensiveerd. Het nieuwe platform bouwt verder op de merkidentiteit en bestaande visie van Fellowmind. Hierin staan menselijke connecties aan de basis van de digitale toekomst en is technologie de drijvende kracht voor waardevolle connecties.

De fusie van Fellowmind, Orango en eCraft
FSN Capital begeleidt de fusie van Fellowmind met Orango en eCraft. Orango is de grootste Microsoft Business Applications-partner in Zweden, met 240 medewerkers in zeven vestigingen verspreid over het land. eCraft is de grootste Microsoft Business Applications-partner van Finland. Haar 290 werknemers houden zich bezig met het volledige scala van Microsoft Business Applications. Na de fusie zullen Orango en eCraft zich aansluiten bij de Nederlandse entiteiten CRM Partners, Pulse en AXtension, het Duitse CRM Partners en het Zweedse Endeavor als onderdeel van Fellowmind.

Fellowmind heeft nu 1.000 werknemers in vier Europese landen in dienst en een gecombineerde omzet van 125 miljoen euro. Fellowmind gaat zich inzetten om de komende vijf jaar een evenwichtig aanbod van Microsoft Business Applications en Digital Workplace-oplossingen te bieden. Hiervoor willen zij een internationaal netwerk aanspreken van uiteindelijk 2.500 werknemers. De bedrijven die deel uitmaken van Fellowmind behouden hun automie, merk en identiteit en zijn tegelijk een volwaardig lid van de Fellowmind-familie.

Marcus Egelstig, principle van FSN Capital: “We zijn ervan overtuigd dat we aan een uniek platform werken waarin de mens centraal staat. We zijn onder de indruk van de sterke marktpositie en de unieke competenties van de bedrijven, die elkaar perfect aanvullen. We zijn er zeker van dat deze fusie zal resulteren in een nog krachtiger aanbod voor werknemers, klanten en technologiepartners. We kijken ernaar uit om met het managementteam van Fellowmind samen te werken en hen te ondersteunen bij hun plannen voor de toekomstige groei.”

Emiel Putman, CEO van Fellowmind: “We merken dat er onder onze klanten steeds meer behoefte is aan een sterk geïntegreerde aanpak van hun digitale transformatie. Dankzij de fusie met eCraft en Orango zijn we nog beter in staat om onze internationale klanten tijdens dit traject te begeleiden. We vinden het geweldig om in FSN een strategische partner gevonden te hebben die ondersteuning kan bieden aan onze toekomstige groei. Zij begrijpen onze markt en delen onze visie dat de mens in het hart van een organisatie moet staan.”

Stefan Selvander, CEO van Orango: “Door samen te gaan met Fellowmind en eCraft brengen we nieuwe kennis en expertise naar onze onderneming. Onze klanten krijgen toegang tot het volledige aanbod van Microsoft Business Applications en diensten voor digitale transformatie. Met deze nieuwe Europese slagkracht kunnen we tegemoetkomen aan zowel klanten als werknemers die hun vleugels buiten Zweden willen uitslaan.”

Ville Hemmilä, CEO van eCraft: “We zijn ontzettend enthousiast over deze nieuwe samenwerking omdat het ons in staat stelt om de grootste Microsoft Business Applications-partner in Europa te worden. We kunnen onze expertise in specifieke branches op internationaal niveau delen en tegelijkertijd aan onze groeistrategieën in Finland voldoen. We zijn nu in staat om een nog uitgebreider aanbod van oplossingen aan onze klanten te bieden en onze werknemers nieuwe carrièremogelijkheden aan te reiken.”

Noot voor meer informatie, niet ter publicatie:
Marcommit
Arlieke Tammer
fellowmind@marcommit.nl
035-5822730

Fellowmind begeleidt organisaties bij de digitale transformatie vanuit menselijk oogpunt. Met expertise en een dienstaanbod rond alle Microsoft Business Applications, transformeert zij haar internationale klantenbestand tot organisaties die meer tijd en ruimte overhouden voor persoonlijke en betekenisvolle relaties. Fellowmind is het moederbedrijf van de Nederlandse bedrijven CRM Partners, Pulse en AXtension, het Duitse CRM Partners AG, het Zweedse Endeavor en Orango en het Finse eCraft. Deze bedrijven tellen samen 1000 medewerkers verspreid over vier Europese landen.
Eerder van Fellowmind
5 nov 2019 Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

12 feb 2019 CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

15 mrt 2018 CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over
Persberichten van woensdag 20 november 2019
NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

OutSystems lanceert AI-assistent voor applicatieontwikkeling

NetApp en Google Cloud zetten volgende stap in strategisch partnership om innovatie in de Cloud te stimuleren

Qualys tilt vulnerability management, detectie en respons naar een hoger niveau met haar VMDR oplossing

Lenovo en Schneider Electric kondigen strategische samenwerking aan op het gebied van slimme duurzame productie

Multifunctionele Toughbooks zijn ideaal gereedschap voor de zeevaart

Hoe kun je data gebruiken om te groeien in e-commerce?

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite

Advanced Persistent Threats in 2020: abuse of personal information and more sophisticated attacks are coming

Experts delen unieke kennis in Amsterdam

Verzekeringsarchitect ADD vereenvoudigt bescherming van fysieke en virtuele machines met SentinelOne

TIE Kinetix completes transition to FLOW with substantially increased order intake
Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019

HPS Connectivity Solutions (HPS) verkoopt meerderheidsbelang aan SLTN Inter Access (SLTN)

AVM introduceert FRITZ!Repeater 1200 en 600

Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Freshworks haalt $ 150 mln. op met financieringsronde en kondigt Customer-for-Life-Cloud aan

Havenbedrijf Rotterdam en ICT Group sluiten contract voor Container Exchange Route

F5 werkt samen met Rakuten Mobile aan veilige uitrol 5G-netwerk

VALUEBLUE OPGENOMEN IN GARTNERS MAGIC QUADRANT

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Siemens voegt materiaalmodellering toe aan Simcenter met overname van MultiMechanics

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
Logo Marcommit

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlContentbureau