www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.com
PR: Marcommit

Fellowmind, eCraft en Orango fuseren om Europees platform voor Microsoft Business Applications te creëren

Investering van FSN Capital helpt bij de ‘buy and build’-strategie van Fellowmind

Barneveld – FSN Capital en de fuserende bedrijven Fellowmind, eCraft en Orango werken samen aan een toonaangevend Europees platform voor Microsoft Business Applications. Dankzij de investering van FSN Capital kan de ‘buy and build’-strategie worden geïntensiveerd. Het nieuwe platform bouwt verder op de merkidentiteit en bestaande visie van Fellowmind. Hierin staan menselijke connecties aan de basis van de digitale toekomst en is technologie de drijvende kracht voor waardevolle connecties.

De fusie van Fellowmind, Orango en eCraft
FSN Capital begeleidt de fusie van Fellowmind met Orango en eCraft. Orango is de grootste Microsoft Business Applications-partner in Zweden, met 240 medewerkers in zeven vestigingen verspreid over het land. eCraft is de grootste Microsoft Business Applications-partner van Finland. Haar 290 werknemers houden zich bezig met het volledige scala van Microsoft Business Applications. Na de fusie zullen Orango en eCraft zich aansluiten bij de Nederlandse entiteiten CRM Partners, Pulse en AXtension, het Duitse CRM Partners en het Zweedse Endeavor als onderdeel van Fellowmind.

Fellowmind heeft nu 1.000 werknemers in vier Europese landen in dienst en een gecombineerde omzet van 125 miljoen euro. Fellowmind gaat zich inzetten om de komende vijf jaar een evenwichtig aanbod van Microsoft Business Applications en Digital Workplace-oplossingen te bieden. Hiervoor willen zij een internationaal netwerk aanspreken van uiteindelijk 2.500 werknemers. De bedrijven die deel uitmaken van Fellowmind behouden hun automie, merk en identiteit en zijn tegelijk een volwaardig lid van de Fellowmind-familie.

Marcus Egelstig, principle van FSN Capital: “We zijn ervan overtuigd dat we aan een uniek platform werken waarin de mens centraal staat. We zijn onder de indruk van de sterke marktpositie en de unieke competenties van de bedrijven, die elkaar perfect aanvullen. We zijn er zeker van dat deze fusie zal resulteren in een nog krachtiger aanbod voor werknemers, klanten en technologiepartners. We kijken ernaar uit om met het managementteam van Fellowmind samen te werken en hen te ondersteunen bij hun plannen voor de toekomstige groei.”

Emiel Putman, CEO van Fellowmind: “We merken dat er onder onze klanten steeds meer behoefte is aan een sterk geïntegreerde aanpak van hun digitale transformatie. Dankzij de fusie met eCraft en Orango zijn we nog beter in staat om onze internationale klanten tijdens dit traject te begeleiden. We vinden het geweldig om in FSN een strategische partner gevonden te hebben die ondersteuning kan bieden aan onze toekomstige groei. Zij begrijpen onze markt en delen onze visie dat de mens in het hart van een organisatie moet staan.”

Stefan Selvander, CEO van Orango: “Door samen te gaan met Fellowmind en eCraft brengen we nieuwe kennis en expertise naar onze onderneming. Onze klanten krijgen toegang tot het volledige aanbod van Microsoft Business Applications en diensten voor digitale transformatie. Met deze nieuwe Europese slagkracht kunnen we tegemoetkomen aan zowel klanten als werknemers die hun vleugels buiten Zweden willen uitslaan.”

Ville Hemmilä, CEO van eCraft: “We zijn ontzettend enthousiast over deze nieuwe samenwerking omdat het ons in staat stelt om de grootste Microsoft Business Applications-partner in Europa te worden. We kunnen onze expertise in specifieke branches op internationaal niveau delen en tegelijkertijd aan onze groeistrategieën in Finland voldoen. We zijn nu in staat om een nog uitgebreider aanbod van oplossingen aan onze klanten te bieden en onze werknemers nieuwe carrièremogelijkheden aan te reiken.”

Noot voor meer informatie, niet ter publicatie:
Marcommit
Arlieke Tammer
fellowmind@marcommit.nl
035-5822730

Fellowmind begeleidt organisaties bij de digitale transformatie vanuit menselijk oogpunt. Met expertise en een dienstaanbod rond alle Microsoft Business Applications, transformeert zij haar internationale klantenbestand tot organisaties die meer tijd en ruimte overhouden voor persoonlijke en betekenisvolle relaties. Fellowmind is het moederbedrijf van de Nederlandse bedrijven CRM Partners, Pulse en AXtension, het Duitse CRM Partners AG, het Zweedse Endeavor en Orango en het Finse eCraft. Deze bedrijven tellen samen 1000 medewerkers verspreid over vier Europese landen.
Laatste van Fellowmind

CRM Partners Group lanceert nieuwe strategie en wordt Fellowmind

CRM Partners Group neemt het Zweedse Endeavor over
Relined Fiber Network verbindt CyrusOne in Amsterdam met eigen netwerk

De nieuwe devolo Magic 2 WiFi next: nieuwe generatie Mesh-WiFi

Thinkwise introduceert Automated Machine Learning in nieuwe versie low-code platform

Sharp Builds Mega Solar Power Plant in Ninh Thuan Province, Vietnam

T-Mobile optimaliseert dienstverlening met geautomatiseerde netwerkomgeving van Telindus

myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP

CM.com completes acquisition of CX Company

Vijf finalisten Present Your Startup Alkmaar bekend

Techsector schrijft open brief aan Nederland

HMD Global opent nieuw ‘Centre of Excellence’ voor R&D in Finland als onderdeel van transitie naar leverancier van hardware én diensten

Media Distillery verkoopt media monitoring activiteiten aan SoundAware Group
Ivanti benoemt Nayaki Nayyar tot Executive Vice President en Chief Product Officer

AnyLinQ stelt Gerben Verheul aan als Vendor Manager

Tech Data lanceert ‘Dell Dinsdag’, met aantrekkelijke kortingen en speciale acties

bunq steunt nieuw talent vanuit Common Goals

SecureMe2 groeit en verhuist naar nieuw kantoor

Slim noodverlichtingssysteem Eaton in nieuwe distributiehal vanHaren

ZeroPlex versterkt telecom-activiteiten met overname Trimaxx

MediaMyne en The Others Online gaan samen verder

Proofpoint introduceert nieuw cloud-gebaseerd ObserveIT Insider Threat Management-platform

Trend Micro: 63% van de Nederlandse thuiswerkers is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity

Orange Business Services levert collaboration- en contactcenterdiensten voor ZIM om klantervaring in vrachtverzending te verbeteren

Rabo Frontier Ventures partners with HV Holtzbrinck Ventures

Experian investeert in de toekomst met meerderheidsbelang in Risk Management-divisie Arvato Financial Solutions

Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?

ICT GROUP NOMINATES JANNEKE NIESSEN FOR APPOINTMENT TO SUPERVISORY BOARD

Logo Marcommit
Fellowmind contact

Logo Fellowmind

info@fellowmindcompany.com
  fellowmindcompany.com
Fellowmind sociaal

Fellowmind tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo devolo
Logo Thinkwise
Logo Sharp Electronics Nederland