www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (1 jaar en 164 dagen geleden)

Global Knowledge sluit financieel jaar opnieuw met recordomzet af

Global Knowledge heeft opnieuw haar financiële jaar succesvol afgesloten. ‘Voor het tiende jaar op rij laat Global Knowledge groeicijfers zien’, zegt Managing Director Benelux René Lap in een reactie op het nieuws. Lap spreekt van een recordomzet. Global Knowledge sloot op 28 september het financiële jaar 2019 af.

Managing Director Benelux René Lap wijt de groei vooral aan de goede relaties die Global Knowledge met haar klanten en leveranciers heeft. ‘We proberen ons portfolio steeds opnieuw optimaal af te stemmen op de behoeften van onze klanten. We helpen hen aan de vaardigheden die ze nodig hebben voor hun persoonlijke ambities en doelstellingen.’

Stijging cybersecurity-trainingen
Global Knowledge merkte in 2019 een sterke stijging van het aantal cursisten voor haar cybersecurity-trainingen op. In 2018 steeg het aantal cyberaanvallen met meer dan een kwart ten opzichte van het jaar daarvoor, dagelijks worden er in Nederland naar schatting 50.000 phishing mails verstuurd en ook Whatsappfraude neemt toe.

Global Knowledge heeft op die toename in cybercriminaliteit gereageerd door haar security-portfolio uit te breiden. In samenwerking met het Security and Continuity Institute (SECO), biedt Global Knowledge sinds oktober meer SECO-training aan. ‘In de trainingen van SECO leert de cursist zijn nieuwe kennis meteen in de praktijk brengen. Hierdoor gaat hij goed voorbereid zijn werkveld in’, zegt Business Development Manager Dick Goettsch over de samenwerking.

Soft skills
Een tweede belangrijke trend die Global Knowledge opmerkt is de groei van haar soft skills-portfolio. Het wordt voor IT’ers steeds belangrijker om naast de technische kennis ook over persoonlijke vaardigheden als helder communiceren, onderhandelen en assertiviteit te beschikken.

Ook was 2019 het jaar van de onderscheidingen: Global Knowledge is verkozen tot o.a. Microsoft Learning Partner of the Year 2019, de geliefste opleidingspartner volgens CIO.nl en Red Hat Reseller of the Year.

Over Global Knowledge
Marktleider Global Knowledge voorziet organisaties en werknemers van de juiste kennis, met als motto: Building skills to enable success. Continu leren, zowel online als in het klaslokaal, is van groot belang door de snelheid waarin de huidige maatschappij zich ontwikkeld. We helpen IT-professionals door heel Nederland aan de juiste skills door middel van trainingen, certificeringen en assessments. En we denken daarbij niet alleen aan de harde IT, maar ook aan de soft skills. Global Knowledge zorgt ervoor dat jij succesvol bent én blijft.
Laatste van Global Knowledge
Met GK Polaris biedt Global Knowledge onbeperkt klassikale en online trainingen voor een vast bedrag per jaar

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Global Knowledge sluit financieel jaar opnieuw met recordomzet af
Verstreken tijd: 1 jaar en 164 dagen
Global Knowled.. contact

Logo Global Knowledge

Global Knowled.. sociaal

Global Knowled.. tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis