www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Yellow Communications

HubSpot neemt Belgisch PieSync over

Met de toevoeging van de datasynchronisatietechnologie van PieSync krijgen groeiende bedrijven een completer overzicht van hun klanten

Amsterdam, 4 november 2019 - HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, kondigt vandaag aan dat het PieSync heeft overgenomen, één van de snelstgroeiende intelligente realtime synchronisatieplatformen voor klantgegevens. Het Belgische PieSync biedt één van de weinige iPaaS-oplossingen die op de achtergrond draait en tweewegsynchronisatie biedt van zowel actuele als historische klantgegevens. Hierdoor besparen bedrijven kostbare tijd waardoor ze hun energie in hun klanten kunnen investeren, in plaats van in software.

“Het HubSpot-platform is in de afgelopen vier jaar significant gegroeid: tegenwoordig beschikken onze klanten over meer dan 300 integraties. Deze integraties zijn op zichzelf al krachtig, maar door de toevoeging van de technologie van PieSync worden deze krachten nog beter benut. Zo halen klanten iedere dag weer het meeste uit hun tools”, zegt Brian Halligan, co-founder en CEO van HubSpot. “PieSync krijgt van klanten de hoogste beoordelingen van alle iPaaS-oplossingen op de markt. Dat zegt veel over de mogelijkheden van de technologie. We zijn heel trots dat zij nu bij ons aan boord komen om HubSpot nog verder door te ontwikkelen, van een alles-in-één suite naar een alles-in-één platform.”

Om te kunnen groeien, is het voor bedrijven van groot belang dat zijn hun klanten centraal stellen bij alles wat ze doen. Dat is niet makkelijk wanneer klantgegevens verspreid zijn over verschillende, losse oplossingen. Uit onderzoek van Blissfully blijkt dat de gemiddelde werknemer per dag minstens 8 verschillende apps gebruikt. Zelfs wanneer software geïntegreerd is, kunnen klantgegevens verschillen binnen de diverse tools. Hierdoor ontstaat verwarring en wrijving tussen zowel interne teams als klanten. Met PieSync krijgen bedrijven een consistent overzicht van hun klanten in iedere applicatie.

“Mattias en ik hebben PieSync opgericht om bedrijven te helpen hun informatie optimaal te verbinden en te synchroniseren binnen de gehele snelgroeiende SaaS-markt”, zegt Ewout Meyns, medeoprichter en CEO van PieSync. “HubSpot heeft een visie waarbij contact- en bedrijfsgegevens centraal staan binnen iedere organisatie en die visie delen wij. We zijn blij dat we nu deel uitmaken van het team en kunnen niet wachten tot we die visie samen verder in de praktijk kunnen brengen.”

PieSync werd in 2014 opgezet met een investering uit het accelerator programma Imec.istart en de hulp van investeerder Dirk Vermunicht. In 2016 haalde het bedrijf extra fondsen op bij MM, PMV, Luc Burgelman en nog een investeerder. In 2018 kreeg het bedrijf een investering op Serie A-niveau, geleid door Fortino Capital en alle bestaande investeerders.

Meer informatie over PieSync en HubSpot is hier te vinden.

135 KB jpg  HubSpot neemt PieSync over 2
148 KB jpg  HubSpot neemt PieSync over 1

Over HubSpot
HubSpot is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 60.500 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om van klanten fans maken.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn, Colombia en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Naomi van Duin
E-mail: hubspot@yellow-communications.com
www.hubspot.com
Laatste van HubSpot
Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

HubSpot-onderzoek: Sales en marketing door COVID-19 blijvend veranderd

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management

Logo Yellow Communications
HubSpot contact

Logo HubSpot

HubSpot sociaal

HubSpot tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise