www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2490 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sharp breidt productportfolio uit met Notebook Device Management

Utrecht, 4 november 2019 – Sharp breidt zijn productportfolio uit met Notebook Device Management (NDM). Deze nieuwe dienst is ontwikkeld in samenwerking met IT-bedrijf CTS IT en heeft tot doel IT-afdelingen volledig te ontzorgen op het gebied van notebookbeheer, waardoor zij zich kunnen focussen op hun primaire activiteiten. De uitbreiding op het productportfolio volgt op de toevoeging van Dynabook-notebooks in 2018 en is bedoeld als additionele service voor deze producten. Hiermee is Sharp in staat zijn klanten te voorzien van een zeer waardevolle dienstverlening.

De Notebook Device Management-dienst is onderdeel van de Device-as-a-Service-oplossingen (DaaS) van Sharp en helpt bij het inrichten en beheren van notebooks. De dienst ondersteunt IT-afdelingen tijdens het uitleveren van de Dynabook-notebooks, maar ook als het gaat om gebruikersissues of reparatiewerkzaamheden. Zo kan de IT-beheerder in het cloudportaal van de oplossing gemakkelijk profielen per gebruiker of afdeling aanmaken, waarmee onder andere toegang tot softwareapplicaties eenvoudig wordt toegewezen. Met name als het gaat om een grote groep gebruikers, levert dit een significante tijdsbesparing op, waardoor de IT-beheerder meer tijd kan besteden aan kerntaken. Bovendien vermindert Sharps NDM de wachttijden en downtime, en zijn gebruikers met IT-klachten binnen de kortste keren weer up and running.

Hannes de Paauw, directeur van CTS IT: “Dit partnerschap met Sharp past precies bij de ontwikkeling die wij doormaken in de IT-branche. Wij verbinden continu talent en goede opties uit de markt aan ons bedrijf en aan onze relaties. Cloud-IT-oplossingen, zoals het Notebook Device Management dat we in samenwerking met Sharp ontwikkelden, is het antwoord op vragen vanuit de markt over duurzame, kwalitatief goede en toekomstbestendige IT-oplossingen die bovendien veel tijd besparen.”

Voor Sharp maakt de uitbreiding van het productportfolio deel uit van een nieuwe strategie, waarbij Sharp verandert van leverancier in dienstverlener. Peter Hoorn, Managing Director, Sharp Electronics Benelux bv: “Met deze strategische samenwerking met CTS IT zetten we een belangrijke volgende stap in het uitbreiden van ons productportfolio en het ontzorgen van onze klanten. Wij zien de kantooromgeving veranderen. Apparatuur wordt steeds slimmer en daarmee ook belangrijker binnen de bedrijfsvoering. Het is daarom erg belangrijk dat wanneer apparatuur door een storing getroffen wordt, die zo snel mogelijk wordt opgelost. Wij zorgen daarvoor dankzij de combinatie van Dynabook-notebooks en ons aanvullende Notebook Device Management.”

Over Sharp Electronics Benelux bv
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in Nederland. Het biedt een uniek portfolio van bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharps toonaangevende MFP’s en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpanel-displays voor collaboratieve presentaties. Sharps missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen.

Ga voor meer informatie naar http://www.sharp.nl.
Laatste van Sharp Electronics Nederland
Announcement Regarding NEC Display Solutions Becoming a Subsidiary (Joint Venture) of Sharp Corporation

Sharp introduceert krachtige lijn PV-zonnepanelen met half-cut-cellen

Sharp breidt productportfolio uit met Notebook Device Management

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Conclusion

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl