www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: Lubbers De Jong

Red Hat voegt voorspellende modellen toe aan nieuwste versie van Red Hat Process Automation

Amsterdam, 4 november 2019 - Red Hat, Inc., leverancier van opensourceoplossingen, introduceert de nieuwste versie van Red Hat Process Automation, inclusief nieuwe AI-mogelijkheden en ondersteuning voor het ontwikkelen van proces- en beslissings-gebaseerde bedrijfsapplicaties met behulp van micro-frontend architecturen. Samen met extra verbeteringen van de algemene gebruikerservaring betekent deze versie een verder versterking van de busisiness developer toolbox.

Red Hat Process Automation is een verzameling producten voor het automatiseren van zakelijke beslissingen en processen, door nauwere samenwerking tussen IT en business teams mogelijk te maken. Dit helpt IT-organisaties om hun beleid en procedures beter vast te leggen en af te dwingen, de bedrijfsvoering te automatiseren en de resultaten van bedrijfsactiviteiten in heterogene omgevingen te meten, zoals fysieke, virtuele, mobiele en cloudomgevingen.

Applied AI
Red Hat Process Automation ondersteunt nu een toegepaste AI-benadering voor geautomatiseerde besluitvorming. Het stelt gebruikers in staat om voorspellende analyses te integreren in hun applicaties voor het beheren van beslissingen om intelligente, geautomatiseerde systemen te creëren die hen helpen om de veranderende marktdynamiek beter te interpreteren en erop in te spelen.

Met de nieuwste versie van Red Hat Process Automation kunnen klanten voorspellende modellen importeren en uitvoeren die zijn uitgedrukt in Predictive Model Markup Language (PMML). Dit is een industriestandaard voor het integreren en uitwisselen van informatie tussen machine learning-platforms waar de voorspellende modellen worden gemaakt en getraind, en beslissingsmanagementapplicaties die dergelijke modellen gebruiken om regels te automatiseren zodat specifieke bedrijfsresultaten gehaald worden.

Door voorspellende mogelijkheden te integreren in een DMN-beslissingsmodel kunnen gebruikers gegevens automatisch analyseren en erop reageren. Daarnaast biedt het ook meer inzicht in hoe een geautomatiseerd systeem tot een bepaalde conclusie is gekomen. Deze transparantie en controle dragen bij aan een beter begrijpelijke AI en kan organisaties helpen om beter te voldoen aan wettelijke vereisten, zoals de algemene verordening van de Europese Unie inzake gegevensbescherming (GDPR), die specifieke bepalingen bevat over het recht op uitleg voor geautomatiseerde besluitvorming.

Micro-frontend development
Naast de traditionele ontwikkelaars spelen bedrijfsanalisten een steeds belangrijkere rol bij het bouwen en implementeren van applicaties om bedrijfsprocessen en beslissingen te automatiseren. Met Red Hat Process Automation kunnen beide groepen gebruik maken van tooling op maat voor hun specifieke behoeften en expertisen. Ze kunnen het vereiste toezicht behouden en profiteren van een cloud-native architectuur.

Klanten kunnen nu klantinterfaces voor proces- en beslissingsgebaseerde bedrijfsapplicaties ontleden met behulp van een micro-frontend architecturale aanpak door middel van het vernieuwde Red Hat Process Automation app builder component. De microfrontends kunnen onafhankelijk worden beheerd en maken schaalbaarheid, flexibiliteit en controle van de gehele applicatie mogelijk.

De nieuwste versie van Red Hat Process Automation verbetert ook de algehele gebruikerservaring en biedt onder andere:
  • Geautomatiseerde operaties via L2 OpenShift Operators - Niveau twee Operators vereenvoudigt de implementatie en het beheer van Red Hat Process Automation op het Red Hat OpenShift Container Platform. Het biedt geautomatiseerde lifecycle management mogelijkheden voor installatie, kleine versie upgrades en patches. Met behulp van OpenShift Operators kunnen klanten de operationele werkbelasting minimaliseren, installaties up-to-date houden en ongeplande downtime verminderen.
  • Verbeterde zichtbaarheid van processen - Nieuwe mogelijkheden, waaronder heat maps, maken het voor gebruikers eenvoudiger om veelgebruikte procespaden en knelpunten te visualiseren.
  • Continue werking door node failure - De complexe event processing engine kan worden geconfigureerd om over meerdere nodes heen te werken om continue werking mogelijk te maken in het geval van een node failure. Ondersteuning voor een hoge beschikbaarheid van de centrale component op Red Hat OpenShift is beschikbaar als een technology preview in deze release, die verdere bescherming biedt tegen gegevensverlies in het geval dat de OpenShift-node die de centrale instantie van het bedrijf ondersteunt, uitvalt. Het uitvallen van een node onderbreekt de gebruikerssessie niet en veroorzaakt geen verlies van BPMN, DMN of andere artefacten waar de gebruiker mee bezig is.
  • Aanpasbare templates voor de optimalisatie van bedrijfsmiddelen - Nieuwe aanpasbare templates zijn beschikbaar in de business optimizer. Ze zijn gebaseerd op het upstream OptaPlanner-communityproject.
Beschikbaarheid
De nieuwste versie van Red Hat Process Automation is per direct beschikbaar via de Red Hat Customer Portal.

Quotes
Mike Piech, vice-president en algemeen directeur, Middleware, Red Hat.
“Vertrouwen is van fundamenteel belang voor de manier waarop we vandaag de dag zaken doen. Met intelligente, geautomatiseerde systemen die steeds meer klantgerichte activiteiten uitvoeren, is de behoefte aan inzicht in hoe en waarom deze systemen beslissingen nemen belangrijker dan ooit. Red Hat Process Automation stelt klanten in staat om op standaarden gebaseerde voorspellings- en beslissingsmodellen te combineren om niet alleen de efficiëntie, flexibiliteit en intelligentie van hun procesgerichte toepassingen te vergroten, maar ook om een grotere transparantie te bereiken voor een beter verklaarbare AI.”

Neil Ward-Dutton, vice president, European AI and Intelligent Process Automation Practices, IDC.
“Succesvolle digitale transformatie vereist uiteindelijk een transformatie van de interne bedrijfsvoering en besluitvorming, net zoals het een transformatie van de interactie met de klant vereist. AI-technologieën kunnen in deze context op meerdere manieren waarde toevoegen aan automatiseringsprojecten, waardoor transformatie-inspanningen meer use cases kunnen bereiken en meer waarde kunnen opleveren. Voorspellende besluitvorming is van oudsher geïmplementeerd in silo's die gescheiden zijn van het dagelijkse werk, maar de ambities van organisaties eisen steeds vaker dat ze worden samengebracht om intelligente procesomgevingen te creëren.”

Simon Møgelvang Bang, CTO and CSO, Miracle A/S
“Wij zijn enthousiast over de nieuwe release van Red Hat Process Automation, die veel belangrijke verbeteringen bevat die onze klanten direct ten goede kunnen komen. De focus op cloud native en AI is een sprong voorwaarts. Maar voor ons is het meest belangrijke nieuws de nieuwe UI-functies en de bedrijfsoptimalisatiesjablonen, die onze ontwikkelaars en klanten een veel betere ervaring kunnen bieden.”

Tassos Anagnostopoulos, principal solutions architect, Unisystems
“De nieuwste versie van Red Hat's procesautomatiseringstechnologie stelt onze klanten in staat om door middel van een decentrale executie van de processen sneller een cloud-native aanpak te hanteren bij het bouwen van bedrijfsapplicaties. De afstemming met Red Hat OpenShift en de adoptie van een gedistribueerde architectuur samen met de ondersteuningsdiensten van Red Hat maken het voor ontwikkelteams en zakelijke gebruikers gemakkelijker om te profiteren van de flexibiliteit en agility van cloudimplementaties.”

Volg Red Hat
Forward-Looking Statements
Certain statements contained in this press release may constitute "forward-looking statements" within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. Forward-looking statements provide current expectations of future events based on certain assumptions and include any statement that does not directly relate to any historical or current fact. Actual results may differ materially from those indicated by such forward-looking statements as a result of various important factors, including: risks related to the ability of the Company to compete effectively; the ability to deliver and stimulate demand for new products and technological innovations on a timely basis; delays or reductions in information technology spending; the integration of acquisitions and the ability to market successfully acquired technologies and products; risks related to errors or defects in our offerings and third-party products upon which our offerings depend; risks related to the security of our offerings and other data security vulnerabilities; fluctuations in exchange rates; changes in and a dependence on key personnel; the effects of industry consolidation; uncertainty and adverse results in litigation and related settlements; the inability to adequately protect Company intellectual property and the potential for infringement or breach of license claims of or relating to third party intellectual property; the ability to meet financial and operational challenges encountered in our international operations; and ineffective management of, and control over, the Company's growth and international operations, as well as other factors. In addition to these factors, actual future performance, outcomes, and results may differ materially because of more general factors including (without limitation) general industry and market conditions and growth rates, economic and political conditions, governmental and public policy changes and the impact of natural disasters such as earthquakes and floods. The forward-looking statements included in this press release represent the Company's views as of the date of this press release and these views could change. However, while the Company may elect to update these forward-looking statements at some point in the future, the Company specifically disclaims any obligation to do so. These forward-looking statements should not be relied upon as representing the Company's views as of any date subsequent to the date of this press release.

###

Red Hat, the Red Hat logo and OpenShift are trademarks or registered trademarks of Red Hat, Inc. or its subsidiaries in the U.S. and other countries.
Laatste van Red Hat, Inc.

Logo Lubbers De Jong
Red Hat, Inc. contact

Logo Red Hat, Inc.

benelux@redhat.com
  www.redhat.com
Red Hat, Inc. sociaal

Red Hat, Inc. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4