www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl

Delft, 1 november 2019 – Vanaf vandaag kunnen MKB ondernemers met hun vragen over HR- en salariszaken terecht bij de experts van Humanwave.  Humanwave, leverancier van HR- en salarissoftware, lanceert deze nieuwe dienstverlening bovenop haar software. De HR & Salaris dienstverlening verzekert organisaties – klanten en niet-klanten – van snelle en correcte antwoorden. Dit bespaart hen tijd en geld.

Daarnaast is het design van de software aangepast. Door – onder andere – een  verbeterde zoekfunctionaliteit en eenvoudige iconen kunnen klanten rekenen op nog meer gebruiksgemak.

Eén loket voor HR en salaris
De HR & Salaris dienstverlening biedt ondernemers uitkomst bij meer urgente en afwijkende zaken, bijvoorbeeld vragen over transitievergoeding en zorgverlof. Het vangnet van experts zorgt ervoor dat elke vraag terecht komt bij de professional  met de meeste kennis op een specifiek gebied. Daarmee is de ondernemer verzekerd van het juiste antwoord. Dat levert zowel tijd- als geldbesparing op, omdat het juiste antwoord kostbare fouten voorkomt.

Joan Bassa, CEO Humanwave: ‘Het valt ons op dat veel MKB-ers zich te laat écht verdiepen in HR- en salariszaken. Is er dan een vraag, dan moet die vaak direct beantwoord kunnen worden. Google biedt weliswaar veel informatie, maar het risico van een (kostbaar) besluit op basis van verkeerde informatie ligt op de loer. Nu kunnen organisaties direct met hun vraag over HR en/of salaris bij onze experts terecht. Daarmee zijn ze verzekerd van een snel en correct antwoord.’

Abonnement
Het vangnet vult de software van Humanwave – voor de dagelijkse HR- en salariszaken – goed aan. Vanaf 1 november 2019 kunnen alle MKB-ers (ook niet-klanten) deze dienst afnemen tegen een maandelijkse vergoeding. Afhankelijk van het aantal vragen, varieert de maandelijkse investering van €89 tot €399.

Nieuw design
De software van Humanwave is vanaf vandaag uitgerust in een nieuw design. Het design is ontworpen voor nog meer snelheid en intuïtief gebruik. Zo is het mogelijk om vanaf iedere locatie in de software de zoekfunctionaliteit in te schakelen. Daarnaast zijn er eenvoudige en heldere iconen toegevoegd.

Meer informatie
Wil je meer informatie over de nieuwe dienstverlening van Humanwave of over onze software? Neem dan contact op met:

Joan Bassa, CEO Humanwave
Telefoon: +31 6 1220 7319
Email: joan@humanwave.nl

Over Humanwave
Onze software en diensten ondersteunt ondernemers in het MKB bij hun dagelijkse HR- en salariszaken. De medewerker staat centraal in al onze producten en diensten. Daarmee helpen we organisaties beter en efficiënter te sturen op hun workforce. Al meer dan 700 bedrijven geloven in de kracht van Humanwave.

Humanwave is opgericht voor en door ondernemers. We geloven in eenvoud, betrokkenheid en eerlijkheid. De ambitie om het MKB elke dag te helpen beter te zijn dan de vorige dag, brengt een tomeloze drive met zich mee om te innoveren en ons aanbod steeds te verbeteren.

Ga naar www.humanwave.nl voor meer informatie.
Laatste van Humanwave B.V.

Humanwave Sponsort KNKV
Humanwave B.V. contact

Logo Humanwave B.V.

info@humanwave.nl
  humanwave.nl
Humanwave B.V. sociaal

Humanwave B.V. tweets

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope