www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 167 dagen geleden)
PR: Marcommit

Thales en Ground Labs gaan samen nieuwe oplossing ontwikkelen die data discovery vereenvoudigt

De oplossing helpt organisaties om sneller te voldoen aan het groeiende aantal richtlijnen voor privacy en gegevensbescherming

Amsterdam, 31 oktober 2019 Thales, leider op het gebied van cybersecurity en gegevensbescherming, werkt samen met Ground Labs, wereldwijd expert in data discovery, aan een nieuwe oplossing voor privacy en gegevensbescherming. Door deze samenwerking ontstaat er een geïntegreerde oplossing voor data discovery waarmee organisaties gemakkelijk al hun gevoelige data in kaart kunnen brengen en richtlijnen kunnen opstellen voor het beheer en de bescherming hiervan. Daarnaast voldoen organisaties dankzij de oplossingen sneller aan verschillende richtlijnen, zoals de General Data Privacy Regulation (GDPR), de California Consumer Privacy Act (CCPA), de Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) en de Health Insurance Portability and Accountability Act (HIPAA).

Sneller voldoen aan richtlijnen
“Dankzij de samenwerking met Thales kunnen we een oplossing ontwikkelen waardoor organisaties eenvoudiger en sneller gevoelige informatie kunnen beveiligen”, aldus Don Kaye, chief revenue officer bij Ground Labs. “Hierdoor voldoen organisaties gemakkelijker aan wereldwijde, regionale en lokale wet- en regelgeving rondom privacy en gegevensbescherming. Ze hebben de zekerheid dat de beste tools worden toegepast voor het beveiligen van hun meest kritische bedrijfsgegevens. We streven namelijk een gezamenlijk doel na: het beschermen van onze klanten, ongeacht waar zij hun data ook opslaan. Naar mijn mening bevestigt deze samenwerking de kracht en de mogelijkheden van de technologie van Ground Labs. Thales heeft immers voor ons gekozen om in de behoeften van klanten te voorzien én om de mogelijkheden van haar toonaangevende technologie uit te breiden.”

Eenvoudiger en sneller gegevens beveiligen
“We leven in een tijd waarin data steeds mobieler wordt en richtlijnen voortdurend veranderen”, vertelt Todd Moore, vice president, encryption products for cloud protection and licensing activity bij Thales. “Organisaties hebben de behoefte om gevoelige data snel op te kunnen sporen en te beveiligen, ongeacht waar het zich ook bevindt. Hiervoor hebben ze inzicht nodig welke gegevens waar worden gegenereerd en opgeslagen. Thales helpt hen met het vereenvoudigen van gegevensbescherming binnen de hele IT-infrastructuur. We heten Ground Labs van harte welkom binnen het partner ecosysteem van Thales”, vervolgt Moore. “We zijn erg enthousiast over de directe meerwaarde die de samenwerking oplevert voor zowel bestaande als nieuwe klanten.”

Over Ground Labs
Ground Labs, de toonaangevende leverancier van oplossingen voor data discovery, stelt organisaties in staat om gevoelige informatie in alle soorten en maten op te sporen en die in overeenstemming met de richtlijnen te beschermen en beheren, of de data zich nu op locatie of in de cloud bevindt. Ground Labs is de meest uitgebreide en vertrouwde oplossing voor het terugdringen van datarisico’s en het opsporen van gevoelige informatie. Meer informatie via www.groundlabs.com

Noot voor meer informatie, niet ter publicatie:
Marcommit
Emily Stolker
thales@marcommit.nl
Laatste van Thales
Thales en Senetas lanceren quantum bestendige netwerk encryptie-oplossing

Techbedrijf Thales begint eigen speakersbureau

Slimmer grensbeheer geleverd door Thales voor Schengengebied en op Spaanse luchthavens
Verstreken tijd: 2 jaar en 167 dagen

Logo Marcommit
Thales contact

Logo Thales

Thales sociaal

Thales tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Priemo
Logo Alleeninkt.nl
Logo Techone B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Cellnex
Logo BarTrack
Logo Techone B.V.
Logo PQR