www.LVTPR.comwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Yellow Communications

Workday kondigt livestreams en on demand sessies aan voor Workday Rising Europe

Workday Innovation Keynote wordt live gestreamd vanaf de zesde jaarlijkse Europese klantconferentie

AMSTERDAM, 30 oktober 2019 - Workday, Inc.(NASDAQ: WDAY), toonaangevend leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources, maakt vandaag meer details bekend over Workday Rising Europe, dat van 12 tot en met 14 november wordt gehouden in het Milano Convention Centre in Milaan. Workday Rising Europe brengt klanten, potentiële klanten, sponsorpartners en medewerkers bijeen. Tijdens het evenement werken zij samen en ontdekken ze hoe Workday organisaties wereldwijd helpt bij het plannen, uitvoeren, analyseren en opschalen binnen een door machine learning gedreven systeem om zo hun groeidoelstellingen te behalen.

Workday Rising Europe biedt een programma van meer dan 150 workshops en presentaties, met onder meer klantcases, interactieve trainingen, diepgaande productdemonstraties en theatersessies aan bezoekers om best practices en ideeën met elkaar te delen.

Livestream van de Workday Innovation Keynote
De Workday Innovation Keynote door mede-oprichter en CEO Aneel Bhusri van Workday, vindt plaats op woensdag 13 november om 9.00 uur CET en wordt live gestreamd. Daarin wordt ingegaan op de toekomstvisie van het bedrijf en op de samenwerking met klanten om innovatie te versterken.

Geïnteresseerden kunnen zich online registreren om deel te nemen aan de livestream. De Workday Innovation Keynote is daarna nog gedurende 30 dagen terug te kijken op https://live.workday.com. Kort na de conferentie zijn ook andere sessies on demand beschikbaar.

Sponsors en exposanten Workday Rising Europe
Partners zijn een belangrijk onderdeel van Workday Rising Europe. Ze werken nauw samen met Workday om klanten te helpen uitstekende businessresultaten te boeken. Tijdens het evenement is Workday gastheer van de Workday Experience en Expo waar klanten verschillende partners in advies, service en software kunnen ontmoeten om hun zakelijke doelstellingen te bespreken en te leren hoe ze de meeste waarde uit hun Workday-oplossingen kunnen halen.

Workday-partners die sponsoren en exposeren tijdens Workday Rising Europe zijn onder meer:
  • Titanium partner sponsors – Accenture, Deloitte, IBM
  • Platinum partner sponsors – Alight Solutions, Collaborative Solutions, KPMG, Mercer, PwC
  • Gold partner sponsors – ADP, Capgemini Group, Kainos, OneSource Virtual
  • Silver partner sponsors – Automation Anywhere, Phenom People
  • Signature partner sponsors – Accu-Time Systems, Inc., Achievers, Adobe, Albida, Business Network Builders, Broadbean Technology, Capita, Cloudator, CloudPay, CloudRock Partners, DocuSign, DXC Technology, eQuest LLC, HireRight, HR Path, Icertis, NGA Human Resources, Safeguard Global, Saviynt, SD Worx, Sterling, Workhuman, ZKTeco
  • Exhibitor partner sponsors – activpayroll, Ascend Software LLC, dormakaba Deutschland GmbH, Dovetail Software, Intelex Technologies, Loop, MHP Management- und IT-Beratung GmbH, Neocase, O.C. Tanner, SHAPEiN Solutions GmbH, SnapLogic, Sopra HR Software, Tieto, TMF Group, Training Orchestra, Venga Global, Wagestream, Xactly Corporation
Behalve Automation Anywhere – een Workday Ventures bedrijf en sponsor van Workday Rising Europe - exposeren diverse Workday Ventures bedrijven tijdens de conferentie, zoals Beamery, BetterUp, Integris Software, Landit, Mya Systems, pymetrie, Scout RFP en Utmost.

Meer informatie:

Over Workday
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van financial management, human capital management en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van medium enterprises tot Fortune 50 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen.Meer informatie op www.workday.com en www.workday.nl.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, onder andere verklaringen omtrent de verwachte prestaties en voordelen van de producten van Workday.De woorden "geloven", “kunnen”, “zullen”, “plannen”, “verwachten” en soortgelijke termen zijn bedoeld om aan te geven dat het om toekomstgerichte verklaringen gaat. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan risicofactoren, onzekerheden en aannames. Indien de risicofactoren concreet worden of aannames onjuist blijken, kunnen resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die in deze toekomstgerichte verklaringen zijn genoemd. Risicofactoren houden onder meer in, maar beperken zich niet tot, de risicofactoren zoals beschreven in de bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) gedeponeerde stukken, waaronder ons Formulier 10-Q voor het fiscale jaar dat op 31 juli 2019 eindigde, en onze toekomstige verslagen die wij van tijd tot tijd aan de SEC zullen overleggen, waarin de feitelijke resultaten kunnen afwijken van de verwachte resultaten. Workday aanvaardt geen enkele verplichting en heeft op dit moment niet de intentie om eventuele toekomstgerichte verklaringen na publicatie te actualiseren.

Niet op de markt gebrachte diensten, kenmerken of functies die in dit document, op onze website of in andere persberichten of publieke verklaringen zijn genoemd en op dit moment niet beschikbaar zijn, kunnen naar goeddunken door Workday worden gewijzigd en kunnen niet als gepland of in het geheel niet worden geleverd. Klanten die diensten van Workday, Inc. aanschaffen, dienen hun aankoopbeslissing te maken op basis van de op dit moment beschikbare diensten, kenmerken en functies.

© 2019. Workday, Inc. Alle rechten voorbehouden. Workday en het logo van Workday zijn geregistreerde merken van Workday, Inc.

Workday Persdesk
Marlieke Tijman
+ 31 (0)23 555 34 24
workday@yellow-communications.com