Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2491 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sharp introduceert ’s werelds eerste gecertificeerde Windows collaboration display

Utrecht, 29 oktober 2019 – Sharp introduceert ’s werelds eerste Windows collaboration display gecertificeerd voor Microsofts Skype for Business. Dit 4K Ultra HD-display is specifiek ontworpen voor het ondersteunen en verbeteren van samenwerking in vergaderruimtes. Het 70-inch interactieve display voldoet aan de specificaties van Microsoft en combineert Sharps bekroonde touch- en sensortechnologie met de krachtige applicaties van Microsoft als Office 365, Teams en Azure Digital Twins voor het creëren van de meest optimale setting in vergaderruimtes.

image

Het Windows collaboration display van Sharp voorziet bedrijven van tools waarmee ze direct kunnen verbinden en samenwerken. ’s Werelds eerste beeldscherm met Skype for Business-certificaat is voorzien van een geïntegreerde camera met 4K-sensor van hoge kwaliteit, een krachtige microfoon en speakers die gebruikers voorzien van een naadloze en kwalitatieve audio- en video-ervaring. Via een USB-C connectie wordt de vergaderapparatuur direct voor de gebruiker ingesteld, waardoor er direct en sneller kan worden samengewerkt.

Volgens Sharps rapport Creëer de perfecte vergaderomgeving over de impact van omstandigheden in de kantooromgeving op de prestaties van kantoormedewerkers, kunnen werknemers prestaties met twintig procent verhogen door simpelweg de toevoer van frisse lucht op kantoor en in vergaderruimtes te vergroten[1]. De Internet of Things-sensorunit (IoT) op het Windows collaboration display monitort verschillende data en koppelt dit terug aan het Azure Digital Twins-platform om facilitymanagers te helpen werkplekken te monitoren en optimaliseren.

De combinatie van AI, IoT en productiviteitstools zorgen voor geavanceerde functionaliteiten waarmee op basis van data uit de cloud een productievere omgeving gecreëerd kan worden, waarin samenwerken makkelijker wordt. Bedrijven kunnen deze data gebruiken om het beheer van verwarming, koeling, luchttoevoer en systemen voor het boeken van ruimtes te verbeteren, gebaseerd op hoe de ruimtes daadwerkelijk gebruikt worden.

Het Windows collaboration display van Sharp is ontworpen om naadloos samen te werken met vergelijkbare Microsoft-tools die al gebruikt worden binnen organisaties. Office 365 is voor bedrijven een digital hub voor samenwerking via Microsoft Teams, een platform dat gesprekken, content en tools op één plek samenbrengt voor eenvoudiger groepssamenwerkingen.

Het 70-inch grote interactieve beeldscherm geeft gebruikers vertrouwen. Gebruikers kunnen direct en nauwkeurig schrijven op het display, wat dankzij de capacitive touchtechnologie voelt alsof ze met een echte pen op papier schrijven, voor een intuïtieve touchervaring.

Ronald Huijbregts, Manager Sales & Marketing Visual Solutions bij Sharp: “Met trots maakt Sharp een nieuwe generatie van samenwerken en teamproductiviteit mogelijk met ’s werelds eerste Windows collaboration display. Nu is het alleen nog maar een kwestie van een ruimte binnenlopen, verbinden en samenwerken. Daarnaast monitort het display de omgeving en helpt het gebruikers om de omstandigheden in ruimtes te optimaliseren. Een display is het ideale apparaat om slimmer te werken: het staat centraal in elke vergaderruimte en is een venster naar de rest van je team en de rest van de wereld.”

Het Windows collaboration display is vanaf nu verkrijgbaar via Sharp en zijn partners. Ga voor meer informatie naar de website.

Over Sharp Electronics Benelux bv
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in Nederland. Het biedt een uniek portfolio van bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharps toonaangevende MFP’s en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpanel-displays voor collaboratieve presentaties. Sharps missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen.

Ga voor meer informatie naar http://www.sharp.nl.

[1] CIBSE (1999) Environmental Factors Affecting Office Workers' Performance: A Review of Evidence. CIBSE Technical Memorandum TM24. Chartered Institution of Building Services Engineers
Laatste van Sharp Electronics Nederland
Announcement Regarding NEC Display Solutions Becoming a Subsidiary (Joint Venture) of Sharp Corporation

Sharp introduceert krachtige lijn PV-zonnepanelen met half-cut-cellen

Sharp breidt productportfolio uit met Notebook Device Management

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Extreme Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl