www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Sharp introduceert ’s werelds eerste gecertificeerde Windows collaboration display

Utrecht, 29 oktober 2019 – Sharp introduceert ’s werelds eerste Windows collaboration display gecertificeerd voor Microsofts Skype for Business. Dit 4K Ultra HD-display is specifiek ontworpen voor het ondersteunen en verbeteren van samenwerking in vergaderruimtes. Het 70-inch interactieve display voldoet aan de specificaties van Microsoft en combineert Sharps bekroonde touch- en sensortechnologie met de krachtige applicaties van Microsoft als Office 365, Teams en Azure Digital Twins voor het creëren van de meest optimale setting in vergaderruimtes.

image

Het Windows collaboration display van Sharp voorziet bedrijven van tools waarmee ze direct kunnen verbinden en samenwerken. ’s Werelds eerste beeldscherm met Skype for Business-certificaat is voorzien van een geïntegreerde camera met 4K-sensor van hoge kwaliteit, een krachtige microfoon en speakers die gebruikers voorzien van een naadloze en kwalitatieve audio- en video-ervaring. Via een USB-C connectie wordt de vergaderapparatuur direct voor de gebruiker ingesteld, waardoor er direct en sneller kan worden samengewerkt.

Volgens Sharps rapport Creëer de perfecte vergaderomgeving over de impact van omstandigheden in de kantooromgeving op de prestaties van kantoormedewerkers, kunnen werknemers prestaties met twintig procent verhogen door simpelweg de toevoer van frisse lucht op kantoor en in vergaderruimtes te vergroten[1]. De Internet of Things-sensorunit (IoT) op het Windows collaboration display monitort verschillende data en koppelt dit terug aan het Azure Digital Twins-platform om facilitymanagers te helpen werkplekken te monitoren en optimaliseren.

De combinatie van AI, IoT en productiviteitstools zorgen voor geavanceerde functionaliteiten waarmee op basis van data uit de cloud een productievere omgeving gecreëerd kan worden, waarin samenwerken makkelijker wordt. Bedrijven kunnen deze data gebruiken om het beheer van verwarming, koeling, luchttoevoer en systemen voor het boeken van ruimtes te verbeteren, gebaseerd op hoe de ruimtes daadwerkelijk gebruikt worden.

Het Windows collaboration display van Sharp is ontworpen om naadloos samen te werken met vergelijkbare Microsoft-tools die al gebruikt worden binnen organisaties. Office 365 is voor bedrijven een digital hub voor samenwerking via Microsoft Teams, een platform dat gesprekken, content en tools op één plek samenbrengt voor eenvoudiger groepssamenwerkingen.

Het 70-inch grote interactieve beeldscherm geeft gebruikers vertrouwen. Gebruikers kunnen direct en nauwkeurig schrijven op het display, wat dankzij de capacitive touchtechnologie voelt alsof ze met een echte pen op papier schrijven, voor een intuïtieve touchervaring.

Ronald Huijbregts, Manager Sales & Marketing Visual Solutions bij Sharp: “Met trots maakt Sharp een nieuwe generatie van samenwerken en teamproductiviteit mogelijk met ’s werelds eerste Windows collaboration display. Nu is het alleen nog maar een kwestie van een ruimte binnenlopen, verbinden en samenwerken. Daarnaast monitort het display de omgeving en helpt het gebruikers om de omstandigheden in ruimtes te optimaliseren. Een display is het ideale apparaat om slimmer te werken: het staat centraal in elke vergaderruimte en is een venster naar de rest van je team en de rest van de wereld.”

Het Windows collaboration display is vanaf nu verkrijgbaar via Sharp en zijn partners. Ga voor meer informatie naar de website.

Over Sharp Electronics Benelux bv
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in Nederland. Het biedt een uniek portfolio van bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharps toonaangevende MFP’s en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpanel-displays voor collaboratieve presentaties. Sharps missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen.

Ga voor meer informatie naar http://www.sharp.nl.

[1] CIBSE (1999) Environmental Factors Affecting Office Workers' Performance: A Review of Evidence. CIBSE Technical Memorandum TM24. Chartered Institution of Building Services Engineers
Laatste van Sharp Electronics Nederland
Sharp Energy Solutions Europe treedt toe tot eerste wereldwijde e-marktplaats Solar & Storage DigiCon als één van de founding partners

Sharp Builds Mega Solar Power Plant in Ninh Thuan Province, Vietnam

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen
Vertiv introduceert nieuwe suite producten voor de edge-infrastructuur en verbeterd partnerprogramma in Europa, het Midden-Oosten en Afrika

Schneider Electric ontvangt op Hannover Messe de Industrial Energy Efficiency Award voor SF6-vrije middenspanningschakelinstallatie

Omzet Shippeo verdrievoudigd in de eerste helft 2020

Financiële dienstverlening balanceert tussen innovatie en security

KnowBe4 ziet piek in het gebruik van corona-gerelateerde phishing-e-mails in Q2 2020

Twitter-hack laat zien dat cybercriminelen zich blijven focussen op mensen

Nieuwe bluebot maakt gebouwbeheer slimmer en efficiënter

Corona zorgt voor wisselende online consumentenbestedingen in eerste kwartaal 2020
Data Matters levert digitaal archief voor de zorg als hoogwaardige cloudoplossing

Zoom lanceert Zoom for Home

Auth0 krijgt Serie F-financiering van 120 miljoen dollar

Databricks levert verbeteringen op het gebied van beveiliging en schaalbaarheid om de implementatie van ondernemingen te versnellen

PayIBAN introduceert Upload-en-Onderteken met iDIN

94% van de securityteams erkent, maar investeert onvoldoende in de inzet voor dreigingsonderzoek

Sint-Sixtusabdij werkt samen met Ingenico om click & collect aanbod van hun veelgeprezen bier te versterken

Zorg voor extra hygiëne met Actief Wit schakelmateriaal van Schneider Electric

Citrix en Microsoft werken samen om de toekomst van het werk te verbeteren

Aantal IT-vacatures trekt na korte dip tijdens coronacrisis weer aan

Siemens en SAP werken samen aan het versnellen van industriële transformatie

Trend Micro ontdekt botnet-battle voor consumentenrouters

Nieuw IoT-ontwikkelproject voor monitoren in- en opname sondevoeding

Wyzetalk benoemt Bart Berende tot Head of Sales voor Europa

Autodeelplatform WeGo klaar voor Apple Car Keys

LANCOM juicht voorstel ACM over vrije routerkeuze toe

Viadesk doet nieuwe merkbelofte met Fellow Digitals

ICT ACQUIRES ESPRIT MANAGEMENT & IT SERVICES

TIE KINETIX: Q3 Trading Update

Logo LVTPR
Sharp Electron.. contact

Logo Sharp Electronics Nederland

+31 (0)30 / 6359500
  info@sharp.nl
  www.sharp.nl/nl
Sharp Electron.. sociaal

Sharp Electron.. tweets

Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Vertiv
Logo Schneider Electric
Logo Shippeo