Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 169 dagen geleden)
PR: ItsaRep

Western Digital kondigt 14TB WD Purple HDD en microSD kaart geoptimaliseerd voor AI-videobewaking aan

WD Purple Ultra Endurance microSD-kaart brengt 96-laags 3d-nand-technologie naar beveiligingscamera's

Western Digital Corp. introduceert vandaag de speciaal voor beveiligingscamera's ontworpen WD Purple SC QD101 Ultra Endurance microSD-kaart. Daarnaast breidt het bedrijf het harde schijf-portfolio uit met de WD Purple 14TB HDD, die een breed scala aan beveiligingssystemen ondersteunt.

Door het toegenomen gebruik van AI-videobewaking en steeds hogere videoresoluties stijgt de vraag naar opslagcapaciteit. De WD Purple-storage-serie van Western Digital is specifiek ontworpen om betrouwbare prestaties te leveren in mainstream videobeveiligingssystemen. Deze speciaal gebouwde oplossingen kunnen zware en langdurige werkbelastingen aan waarvoor microSD-kaarten voor consumenten en harde schijven van desktopkwaliteit niet geschikt zijn.

WD Purple SC QD101 Ultra Endurance microSD-kaart
De WD Purple SC QD101 microSD-kaart is uitgerust met Western Digital's eigen 96-laags 3d-nand-technologie voor duurzaamheid en snelheid. Het capaciteitsbereik tot 512 GB biedt voldoende opslagruimte voor reguliere opnames en back-up opslag op de camera. In camera’s die dat ondersteunen, is het resterende uithoudingsvermogen te meten zodat eventueel preventief onderhoud uitgevoerd kan worden. De WD Purple SC QD101 microSD-kaart is beschikbaar in 32 GB tot 512 GB. Naar verwachting is deze leverbaar in het eerste kwartaal van 2020.

WD Purple 14 TB HDD
Net als de andere WD Purple harde schijven van Western Digital is de 14TB HDD gebouwd voor 24/7 high-definition beveiligingssystemen. De HDD ondersteunt maximaal 64 camera’s. De toegepaste AllFrame 4K-technologie van Western Digital verbetert het vastleggen van video en helpt fouten, pixelatie en video-onderbrekingen die optreden in beveiligingscamera's te verminderen. De 14 TB WD Purple HDD is nu verkrijgbaar.

imageimage

Groei videobewaking
IHS Markit Technology verwacht dat het wereldwijd aantal bestelde professionele videobewakingscamera’s tussen 2018 en 2023 zal groeien van 140 miljoen tot 224 miljoen. Naar verwachting zullen 4K-compatibele camera's groeien van een aandeel van 3,6 procent in 2018 naar meer dan 24 procent in 2023. De toename van tot 5,7x bits in 4K video versus 1080p-video illustreert een snelgroeiende vraag naar meer opslag.

"Klanten zijn op zoek naar hoge capaciteit, duurzame opslag op de camera voor verschillende gebruiksscenario's in openbare veiligheid en AI-analyse", zegt Barber Brinkman, Sr Business Development Manager EMEA bij Western Digital. "De nieuwe WD purple producten leveren de geoptimaliseerde opslagtechnologie om deze gevarieerde visuele workloads aan te kunnen."

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
World Backup Day: 5 aandachtspunten voor opslag

Western Digital brengt Apex Legends-geheugenkaart uit voor Nintendo Switch

Western Digital en Qumulo ondersteunen Institute for Health Metrics and Evaluation met 2 petabyte
Verstreken tijd: 2 jaar en 169 dagen
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Western Digita.. tweets

Logo Maunt
Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Visma | Onguard
Logo ManpowerGroup
Logo Auth0