www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (1 jaar en 168 dagen geleden)

Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

Nieuwe Android™ mobiele computer en robuuste tablet verhoogt productiviteit van staf en verbetert koperservaring

AMSTERDAM – Zebra Technologies Corporation, (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer, met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen behalen, kondigt eenvoudig te implementeren, kosteneffectieve oplossingen aan waarmee retailers het proces kunnen stroomlijnen van front-of-store naar het magazijn.

Met de groei van e-commerce, online aankopen en click & collect in de winkel, zijn retailers gebaat bij oplossingen die nauwkeurige fysieke voorraadtellingen in de winkel verzorgen. SmartCount™ is een kant-en-klare software- en scanneroplossing die retailers in één keer inzicht geeft in hun fysieke voorraden, waardoor efficiëntere, meer kosteneffectieve inventarisaties in de winkel op regelmatige basis mogelijk zijn zonder de dagelijkse activiteiten te verstoren. SmartCount-analysegegevens zorgen ervoor dat winkelmedewerkers weten welke goederen in welke winkels moeten worden geteld.

Zebra introduceert twee nieuwe items in zijn toonaangevende Android-portfolio: de EC30 Enterprise Companion mobiele computer en de robuuste ET51/ET56 tablets.

De ultrakleine, lichtgewicht EC30 vereenvoudigt de communicatie en het taakbeheer van medewerkers, waardoor winkelmedewerkers barcodes kunnen scannen en belangrijke bedrijfstoepassingen kunnen uitvoeren. De EC30 biedt kernfunctionaliteit en connectiviteit met uitgebreide spraakmogelijkheden om werknemers aan het werk en productief te houden, en is bestand tegen continu dagelijks gebruik. Als een multimodale draagbare oplossing verbetert het de productiviteit van de winkelmedewerker en de klantenservice. Het ondersteunt ook de bijgewerkte versie van Workforce Connect™ powered by Savanna om verbeterde samenwerking te bieden, inclusief spraak, Push-To-Talk en zakelijke berichten voor verkoopmedewerkers.

Workforce Connect powered by Savanna bevat ook een nieuwe functie die aangepaste werknemersprofielen biedt. Met deze nieuwe tool kunnen retailers de teamproductiviteit optimaliseren door gebruikersprofielen dynamisch te uploaden naar de EC30 en andere compatibele Zebra mobiele computers. Het maakt efficiënt beheer van gebruikersprofielen en authenticatie voor zoeksystemen van de retailers mogelijk. Dit biedt een gepersonaliseerde gebruikerservaring, afhankelijk van de behoeften en taken van specifieke werknemers, wat betekent dat één Android Zebra-apparaat kan worden geoptimaliseerd voor gebruik door verschillende winkelmedewerkers tijdens verschillende ploegendiensten.

De robuuste Android ET51/ET56-tablet biedt medewerkers een herkenbaar gebruiksvoorwerp met een enterprise-class duurzaamheid, mogelijkheid om gegevens te bewaren en een reeks accessoires die retailers nodig hebben voor betere samenwerking, grotere efficiëntie en een verhoogde klanttevredenheid. De EC30 en ET51/ET56 zijn voorzien van Zebra’s Mobility DNA™ pakket van hulpprogramma’s om het beheer van de gegevens te vereenvoudigen, de beveiliging ervan te versterken en de migratie van verouderde apparaten te ondersteunen. Elk apparaat bevat ingebouwde ondersteuning voor ten minste de volgende twee generaties Android, evenals Zebra’s LifeGuard™ voor Android, die de levensduur van Zebra’s op Android gebaseerde apparaten met drie tot vijf jaar verlengt om het return on investment blijvend te verbeteren.

BELANGRIJKSTE FEITEN:
• Zebra breidt zijn Android-portfolio uit met eenvoudig te implementeren, kosteneffectieve oplossingen die de productiviteit van retailers verhogen van front-of-store naar het magazijn, waardoor ze hun concurrentievoordeel kunnen behalen en behouden.
• SmartCount levert verbeterde inventarisnauwkeurigheid en voorraadzichtbaarheid door fysieke winkelvoorraadtellingen mogelijk te maken waardoor het dagelijkse werk zo min mogelijk belemmerd wordt.
• De nieuwe EC30 enterprise compagnon, speciaal ontworpen voor mobiliteit, helpt bij het aanbieden van de juiste workflowtools voor communicatie en taakbeheer.
• De robuuste Android ET51/ET56-tablets combineren het design van een gebruiksvoorwerp met enterprise-class functionaliteit die vereist is voor in-store- en magazijnwerkzaamheden.
• Workforce Connect powered by Savanna verbindt klantauthenticatie en zoeksystemen om het genereren van gebruikersprofielen op verschillende apparaten te automatiseren en het beheer ervan te optimaliseren om de efficiëntie te verhogen en de kosten te verlagen.

OVER ZEBRA
Zebra (NASDAQ; ZBRA) stelt de frontlinie van bedrijven in retail/e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën in staat om een prestatievoordeel te behalen. Met meer dan 10,000 partners in 100 landen, leveren we op industrie aangepaste, end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, assets en data met elkaar verbinden om klanten te helpen cruciale beslissingen te maken. Onze leidende producten verbeteren de winkelervaring, traceren en beheren de voorraad en verbeteren de efficiëntie van supply chain en patiëntverzorging. Zebra is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen als ‘America’s Best Employers’ op de Forbes list. Kijk voor meer informatie op www.zebra.com, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Participeer in Ons Edge blog en volg ons op Linkedin, Twitter en Facebook.

ZEBRA en de gestileerde afbeelding van het Zebra hoofd zijn handelsmerken van Zebra Technologies Corporation, geregistreerd in vele rechtsgebieden wereldwijd. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren. ©2019 Zebra Technologies Corporation en zijn dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden.
Laatste van Zebra
Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven

De opmars van de barcode
SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Algoritme van MusicInBrands verkocht aan Private investeerder

Driekwart jongeren vindt werkgever verantwoordelijk voor de gezondheid van medewerkers

Zyxel Nebula lanceert meest uitgebreide cloud-netwerkoplossing met firewall voor mkb

Digitale Binnenhof Academy van start!

Oracle helpt organisaties de werknemerservaring te verbeteren met Oracle Journeys

easyJet start online pilotenschool voor kinderen

ARAG integreert M-Files en Salesforce voor 360-graden klantbeeld

Marc Lelijveld als enige Nederlander door Microsoft erkend als ‘FastTrack Recognized Solution Architect’ voor Power BI

Visio en Zivver maken veilig mailen toegankelijk voor blinden en slechtzienden

Avaya benoemt Michiel Noordermeer tot Regional Sales Leader Benelux

Onderzoek: Marktleider Albert Heijn verliest rap aan reputatie door te zelfverzekerde houding

Forse stijging fraudemeldingen online shoppen
Verstreken tijd: 1 jaar en 168 dagen
Zebra contact

Logo Zebra

www.zebra.com
Zebra sociaal

Zebra tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis