www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2502 volgers blijven op de hoogte!

Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

Nieuwe Android™ mobiele computer en robuuste tablet verhoogt productiviteit van staf en verbetert koperservaring

AMSTERDAM – Zebra Technologies Corporation, (NASDAQ: ZBRA), een vernieuwer, met oplossingen en partners die ervoor zorgen dat bedrijven een prestatievoorsprong kunnen behalen, kondigt eenvoudig te implementeren, kosteneffectieve oplossingen aan waarmee retailers het proces kunnen stroomlijnen van front-of-store naar het magazijn.

Met de groei van e-commerce, online aankopen en click & collect in de winkel, zijn retailers gebaat bij oplossingen die nauwkeurige fysieke voorraadtellingen in de winkel verzorgen. SmartCount™ is een kant-en-klare software- en scanneroplossing die retailers in één keer inzicht geeft in hun fysieke voorraden, waardoor efficiëntere, meer kosteneffectieve inventarisaties in de winkel op regelmatige basis mogelijk zijn zonder de dagelijkse activiteiten te verstoren. SmartCount-analysegegevens zorgen ervoor dat winkelmedewerkers weten welke goederen in welke winkels moeten worden geteld.

Zebra introduceert twee nieuwe items in zijn toonaangevende Android-portfolio: de EC30 Enterprise Companion mobiele computer en de robuuste ET51/ET56 tablets.

De ultrakleine, lichtgewicht EC30 vereenvoudigt de communicatie en het taakbeheer van medewerkers, waardoor winkelmedewerkers barcodes kunnen scannen en belangrijke bedrijfstoepassingen kunnen uitvoeren. De EC30 biedt kernfunctionaliteit en connectiviteit met uitgebreide spraakmogelijkheden om werknemers aan het werk en productief te houden, en is bestand tegen continu dagelijks gebruik. Als een multimodale draagbare oplossing verbetert het de productiviteit van de winkelmedewerker en de klantenservice. Het ondersteunt ook de bijgewerkte versie van Workforce Connect™ powered by Savanna om verbeterde samenwerking te bieden, inclusief spraak, Push-To-Talk en zakelijke berichten voor verkoopmedewerkers.

Workforce Connect powered by Savanna bevat ook een nieuwe functie die aangepaste werknemersprofielen biedt. Met deze nieuwe tool kunnen retailers de teamproductiviteit optimaliseren door gebruikersprofielen dynamisch te uploaden naar de EC30 en andere compatibele Zebra mobiele computers. Het maakt efficiënt beheer van gebruikersprofielen en authenticatie voor zoeksystemen van de retailers mogelijk. Dit biedt een gepersonaliseerde gebruikerservaring, afhankelijk van de behoeften en taken van specifieke werknemers, wat betekent dat één Android Zebra-apparaat kan worden geoptimaliseerd voor gebruik door verschillende winkelmedewerkers tijdens verschillende ploegendiensten.

De robuuste Android ET51/ET56-tablet biedt medewerkers een herkenbaar gebruiksvoorwerp met een enterprise-class duurzaamheid, mogelijkheid om gegevens te bewaren en een reeks accessoires die retailers nodig hebben voor betere samenwerking, grotere efficiëntie en een verhoogde klanttevredenheid. De EC30 en ET51/ET56 zijn voorzien van Zebra’s Mobility DNA™ pakket van hulpprogramma’s om het beheer van de gegevens te vereenvoudigen, de beveiliging ervan te versterken en de migratie van verouderde apparaten te ondersteunen. Elk apparaat bevat ingebouwde ondersteuning voor ten minste de volgende twee generaties Android, evenals Zebra’s LifeGuard™ voor Android, die de levensduur van Zebra’s op Android gebaseerde apparaten met drie tot vijf jaar verlengt om het return on investment blijvend te verbeteren.

BELANGRIJKSTE FEITEN:
• Zebra breidt zijn Android-portfolio uit met eenvoudig te implementeren, kosteneffectieve oplossingen die de productiviteit van retailers verhogen van front-of-store naar het magazijn, waardoor ze hun concurrentievoordeel kunnen behalen en behouden.
• SmartCount levert verbeterde inventarisnauwkeurigheid en voorraadzichtbaarheid door fysieke winkelvoorraadtellingen mogelijk te maken waardoor het dagelijkse werk zo min mogelijk belemmerd wordt.
• De nieuwe EC30 enterprise compagnon, speciaal ontworpen voor mobiliteit, helpt bij het aanbieden van de juiste workflowtools voor communicatie en taakbeheer.
• De robuuste Android ET51/ET56-tablets combineren het design van een gebruiksvoorwerp met enterprise-class functionaliteit die vereist is voor in-store- en magazijnwerkzaamheden.
• Workforce Connect powered by Savanna verbindt klantauthenticatie en zoeksystemen om het genereren van gebruikersprofielen op verschillende apparaten te automatiseren en het beheer ervan te optimaliseren om de efficiëntie te verhogen en de kosten te verlagen.

OVER ZEBRA
Zebra (NASDAQ; ZBRA) stelt de frontlinie van bedrijven in retail/e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën in staat om een prestatievoordeel te behalen. Met meer dan 10,000 partners in 100 landen, leveren we op industrie aangepaste, end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, assets en data met elkaar verbinden om klanten te helpen cruciale beslissingen te maken. Onze leidende producten verbeteren de winkelervaring, traceren en beheren de voorraad en verbeteren de efficiëntie van supply chain en patiëntverzorging. Zebra is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen als ‘America’s Best Employers’ op de Forbes list. Kijk voor meer informatie op www.zebra.com, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Participeer in Ons Edge blog en volg ons op Linkedin, Twitter en Facebook.

ZEBRA en de gestileerde afbeelding van het Zebra hoofd zijn handelsmerken van Zebra Technologies Corporation, geregistreerd in vele rechtsgebieden wereldwijd. Alle andere handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaren. ©2019 Zebra Technologies Corporation en zijn dochterondernemingen. Alle rechten voorbehouden.
Laatste van Zebra
Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven

De opmars van de barcode
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen
Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

Nieuwe aanwinst voor Yellow Communications

NTT Ltd. geeft in Monthly Threat Report toelichting op toename cyberaanvallen door COVID-19

Software Improvement Group (SIG) launches complimentary “Boosting Business Resilience” webinar series to help organizations emerge from COVID-19 pandemic in stronger growth position

Poly introduceert partnerprogramma

IBM en Cisco ondersteunen onderwijs op afstand met 'Webex for our Kids'

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management

HubSpot lanceert CMS Hub voor veiligere, stabielere en schaalbaardere website-ontwikkeling

Dit zijn de winnaars van de Nederlandse coronahackathon Hack the Crisis

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

SF6-vrije schakelinstallaties Eaton verduurzamen netbeheerders

g-company wint Google Cloud Expansion Partner of the Year Award, EMEA

Plus500 verhoogt de omzet met 487% in het eerste kwartaal van 2020

Dataiku 7 verbetert integratie met Microsoft 365 voor realtime samenwerking AI-projecten

Veiligheid klantgegevens gaat boven compliancy: maar niet in Nederland aldus nCipher Global Encryption Trends Study 2020

Zorginstelling de Posten maakt zich geen zorgen om endpoint-bescherming

Gecoördineerde aanpak van digitale apparaten voor kwetsbare groepen in de coronatijd

Len Rinaldi in RvA van Amac

Onderzoek van BlackBerry onthult decenniumlang gebruik van Linux-servers door Chinese APT's
Zebra contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Veeam Software
Logo Extreme Networks
Logo commercetools
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com