www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2483 volgers blijven op de hoogte!

Global Knowledge en SECO-institute vergroten de bestaande samenwerking

Global Knowledge breidt haar cybersecurity-portfolio uit met trainingen en certificeringen van The Security and Continuity Institute (SECO-Institute). Dat maken Global Knowledge en SECO-Institute vandaag bekend.

Global Knowledge U.S. bood het SECO-Institute portfolio al sinds 2018 aan. Door toenemende vraag naar certificeringen van SECO-Institute in Nederland, kiest Global Knowledge Nederland ervoor om het reeds bestaande aanbod van trainingen van SECO-Institute verder te vergroten. ‘We zijn erg trots op het partnerschap met Global Knowledge. Dit toont aan dat het SECO-portfolio wereldwijd wordt erkend als een alternatief voor de Amerikaanse certificeringen’, laat SECO-voorzitter Vincent Jentjens in reactie weten.

Role-based

SECO-Institute onderscheidt zich op de cybersecurity-markt doordat haar certificeringen role-based zijn. Dit betekent dat SECO-certificeringen opleiden tot een specifieke functie of job. Wanneer een SECO-certificering wordt behaald kan verkregen kennis direct worden toegepast in de praktijk. ‘Er zijn in dit speelveld vooral aanbieders die heel snel certificaten aanleveren. Maar dan heb je de theoretische kennis en nog niet de vaardigheden om echt iets te kunnen doen’, vertelt Jentjens in een interview met Global Knowledge. Door deze insteek onderscheidt SECO-Institute zich als Europese organisatie op de overwegend Amerikaanse cybersecurity-markt.

Global Knowledge biedt in samenwerking met SECO-Institute zes tracks aan. Elke track sluit aan op een andere jobrole. De nadruk op de verschillende jobroles is de onderscheidende factor van SECO, volgens Global Knowledge Business Development Manager Dick Goettsch. ‘In de trainingen van SECO leert de cursist zijn nieuwe kennis meteen in de praktijk brengen. Hierdoor gaat hij goed voorbereid zijn werkveld in en sluiten zijn vaardigheden aan op de functie die hij voor ogen heeft.’

Over Global Knowledge

Marktleider Global Knowledge voorziet organisaties en werknemers van de juiste kennis, met als motto: Building skills to enable success. Continu leren, zowel online als in het klaslokaal, is van groot belang door de snelheid waarin de huidige maatschappij zich ontwikkeld. We helpen IT-professionals door heel Nederland aan de juiste skills door middel van trainingen, certificeringen en assessments. En we denken daarbij niet alleen aan de harde IT, maar ook aan de soft skills. Global Knowledge zorgt ervoor dat jij succesvol bent én blijft.

Over SECO

Security & Continuity Institute (SECO) is Europe’s leading institute for highly qualified Security & Continuity certifications and the body of knowledge of the Cyber Security & Governance Certification Program.

At SECO-Institute we have a very strong belief that there is a growing need in the world for more and better qualified Cyber Security and Business Resillience professionals. This can only be achieved by developing and offering a complete range of courses per expertise which enables professionals to educate themselves and make a career in a fast changing and growing market. SECO-Institute came to existence in 2008 when the Security Academy Netherlands started to develop certification courses in Security and Business Continuity. Security Academy and started to develop an internationally recognized Cyber Security & Governance Certification Program.

SECO’s mission is to educate professionals for job-specific expertise in Security & Continuity from beginner to senior level. With worldwide highly qualified training and examination partners, personal certification titles and an independent courseware development center, SECO-Institute is the European alternative for American certifications.

Contactpersoon: Bastiaan Preseun, Marketing Manager Benelux Global Knowledge

E-mailadres: bastiaan.preseun@globalknowledge.nl

Laatste van Global Knowledge
Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Global Knowledge sluit financieel jaar opnieuw met recordomzet af

Global Knowledge en SECO-institute vergroten de bestaande samenwerking
Global Knowled.. contact

Logo Global Knowledge

Global Knowled.. sociaal

Global Knowled.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl