Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com

2515 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 34 dagen geleden)
PR: LVTPR

Poly brengt leven in de vergaderzaal met kinderlijk eenvoudige videoconferencing-apparaten

Poly’s gloednieuwe assortiment met videoproducten, waaronder de nieuwe Poly Studio X- videobars, ondersteunt Zoom en biedt ongeëvenaarde audio- en videomogelijkheden

Utrecht, 23 oktober 2019 – Poly (voorheen Plantronics en Polycom) lanceert een volledige reeks van video-endpoints die de videoconferentie-ervaring van Zoom Rooms drastisch verandert. Nieuw in het assortiment zijn twee alles-in-één-videobars: de Poly Studio X30 en de Poly Studio X50. Om van Zoom Rooms gebruik te maken op de Poly Studio X-serie is geen externe pc of Mac meer nodig. Bovendien is deze serie uitgerust met Poly MeetingAI- functionaliteiten die de vergaderervaring verbeteren met machine learning en artificial intelligence. Bovendien kondigt Poly aan dat het G7500-videobesturingssysteem zo is ontworpen dat het de Zoom Rooms-ervaring ondersteunt.

Deze reeks apparaten garandeert dat Zoom Rooms gemakkelijk kan worden toegepast in vergaderruimtes van diverse afmetingen, van kleine vergaderruimten tot boardrooms, met de kwaliteit waar Poly om bekend staat. Eric S. Yuan, chief executive officer van Zoom: “Klanten kiezen voor Zoom omdat het een ongeëvenaarde video-ervaring biedt – en dankzij de Poly Studio X-serie is het nóg gemakkelijker om Zoom te gebruiken in een huddle room of boardroom. In een vergaderruimte met Zoom hebben klanten eenvoud, gebruiksgemak en innovatie binnen handbereik.”

Passende oplossing
Kantoortuinen en flexibele werkuren maken het extra belangrijk voor werknemers om gemakkelijk met elkaar in contact te komen. Na de lancering van de Poly G7500 voor middelgrote tot grote vergaderruimten en de bekroonde Poly Studio plug-and-play USB-videobar voor kleine vergaderruimten, biedt Poly met zijn Poly Studio X30- en Poly Studio X50-apparaten meer keuze en flexibiliteit om aan de behoeften van alle soorten vergaderruimten te voldoen. Poly’s assortiment van videoapparaten is speciaal ontworpen om eenvoudig samen te werken met moderne videocollaboratie-software om de ervaring te versoepelen, met ondersteuning voor 4K ultra high-definition (UHD).

Poly MeetingAI
Poly introduceerde ook Poly MeetingAI-functies die alle aspecten van de vergaderervaring verbeteren. Geavanceerde ruisonderdrukking maakt het gemakkelijk om menselijke stemmen te horen – en geluiden zoals typen, klikken op een pen of het geknisper van snoepverpakkingen tegelijkertijd te blokkeren. Nieuwe videomogelijkheden stellen medewerkers op afstand in staat om de gezichten en de context van wat er gebeurt te zien, zonder dat iemand in de kamer een afstandsbediening hoeft aan te raken of een instelling opnieuw hoeft te configureren.

Joe Burton, president en chief executive officer bij Poly: "We zijn voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de manier waarop mensen werken, te moderniseren. Onze volledig vernieuwde collectie is ontworpen om samenwerken drastisch te stroomlijnen – van het betreden van een vergaderruimte tot het starten van een vergadering.”

Kracht en eenvoud: Poly Studio X30 en Poly Studio X50

De compacte Poly Studio X30, ideaal voor kleine kantoren of vergaderruimten, ondersteunt 4K UHD-video en biedt de mogelijkheid om draadloos content te delen en samen te werken en heeft een groot bereik. De Poly Studio X30 ondersteunt het volledige scala aan Poly MeetingAI-mogelijkheden.

De Poly Studio X50, de grootste van de twee nieuwe oplossingen, beschikt over een nog groter bereik en luidsprekers van hoge kwaliteit om te voldoen aan de behoeften van middelgrote vergaderruimten. Naast de nieuwe Poly MeetingAI-functies ondersteunt de Poly Studio X50 twee schermen voor Zoom Rooms. Bovendien ondersteunt het apparaat 4K UHD-video en het delen van draadloze content, en beschikt het over 5x zoom, een audio-input/uitgang en een kamer vullend stereo-luidsprekersysteem.

De Poly Studio X-modellen kunnen dankzij de naar beneden gerichte aansluitpoorten zowel op zichzelf staan of aan de muur worden gemonteerd. Installatie en gebruik zijn ontzettend gemakkelijk dankzij de nieuwe Poly TC8 touch controller. Deze biedt een native Zoom Rooms-interface en een PoE-kabel, zodat er geen kabels of snoeren over tafels hoeven te worden gespannen om verbinding te maken met de videobar.

Craig Durr, Senior Analyst bij Wainhouse Research: "De Poly Studio X-series in combinatie met de native Zoom Rooms-ervaring, vereenvoudigen de implementatie voor IT-beheerders en biedt eindgebruikers een soepele ervaring."

G7500 voor Zoom

Ook Poly’s G7500 voor middelgrote tot grote vergaderruimten ondersteunt de Zoom Rooms-app. De Poly G7500 combineert samenwerking op het gebied van content en videoconferencing in één apparaat, met integratie van geavanceerde audiofuncties, draadloos delen van content en 4K UHD-video. De G7500 kan worden gecombineerd met een reeks camera's, microfoons en weergaveopties voor een meeslepende audio- en video-ervaring in grotere vergaderruimten en trainingsruimten.

Zoom-assortiment van Poly

De toevoeging van de nieuwe producten maakt het assortiment van apparaten die Zoom ondersteunen compleet. De Poly Studio USB-videobalk is al gecertificeerd voor Zoom, net als de Poly EagleEye Cube USB-camera. Poly's VVX-lijn van bureautelefoons ondersteunt Zoom Phone, en Poly's lijn van noise cancelling-headsets bieden geweldige audio bij gebruik met Zoom op Macs of pc's, of met een smartphone.
Naast Zoom Rooms ondersteunt de Studio X-serie, net als de Poly G7500, ook videoconferentie-mogelijkheden via open standaarden zoals Open SIP.

Prijzen en beschikbaarheid van de Studio X Series

De Poly Studio X30 en Poly Studio X50 zijn vanaf december 2019 wereldwijd verkrijgbaar voor respectievelijk $2,199 (€1995) en $2,199 (€3170 ), en worden geleverd met de intuïtieve touch interface Poly TC8. De Poly G7500 voor Zoom zal beschikbaar zijn als een software-update voor de G7500 in december 2019.

Kijk voor meer informatie op: www.poly.com/video-conferencing

Noot aan de redactie: klik hier om de afbeelding te downloaden.

Over Poly
Plantronics, Inc. (“Poly” – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Bereid je voor op close-ups met Poly’s nieuwe, professionele devices voor videovergaderingen

Werken als een baas met Poly’s Voyager 4300 UC Series-headset

Onderzoek Poly onthult de zes belangrijkste persoonlijkheidstypen op de werkvloer
Wereldprimeur: International Patiënt Summary (IPS) uitwisseling door Drimpy

Privacysoftwaregigant ExpressVPN zwaar onder vuur

Planners presteren áchter de schermen
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo Experis