www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 79 dagen geleden)
PR: Lubbers De Jong

Red Hat werkt met Vodafone Idea samen om een Network-as-a-Platform te bouwen

Vodafone Idea Limited gebruikt Red Hat-technologieën om een intelligent, DevOps-ready gedistribueerd edge computing-platform te lanceren voor 100+ locaties

Amsterdam, 23 oktober 2019 - Red Hat, Inc., leverancier van opensourceoplossingen, maakt bekend dat Vodafone Idea Limited (VIL), een toonaangevende telecom service provider in India, Red Hat OpenStack Platform, Red Hat Ceph Storage, Red Hat Ansible Automation Platform en Red Hat Enterprise Linux inzet om zijn gedistribueerde netwerkdatacenters te transformeren naar open standaarden en interfaces.

VIL zal zijn ruim 100 datacenters in snel tempo naar een Universal Cloud transformeren, waarin een gedeeld softwareplatform meerdere workloads op zijn gedistribueerde cloudlocaties kan uitvoeren, zoals netwerk, IT en applicaties van derden. Met het Red Hat OpenStack Platform kan VIL efficiënte pods ontwerpen, die geografisch gedistribueerd kunnen worden en dichter bij de eindgebruikers kunnen worden gebracht. Dit verlaagt de latency en maakt een optimale gebruikerservaring mogelijk. Met de open API's van Red Hat kan VIL zijn zakelijke gebruikers bruikbare inzichten leveren en ze helpen een concurrentievoordeel te behalen.

VIL wil samen met Red Hat een DevOps-team formeren om consistentere innovatie te stimuleren en om in co-creatie nieuwe oplossingen te creëren en het platform geschikt te maken voor start-ups en ontwikkelaars. Verder zet VIL het Red Hat Ansible Automation Platform in om workflows te automatiseren en de self-provisioning mogelijkheden voor zakelijke klanten uit te breiden. VIL wil nauw met het Red Hat Global Services-team samenwerken om nieuwe mogelijkheden te realiseren en deze initiatieven uit te voeren.

Quotes
Marshal Correia, Vice President and General Manager, Red Hat India
“We zijn blij dat we VIL konden helpen om dit gedistribueerde cloudplatform op te zetten en het bedrijf verder te ondersteunen bij de uitbreiding naar een breed scala van klanten, waaronder kleine tot middelgrote ondernemingen en start-ups. Door middel van een meer agile, DevOps-georiënteerde workflow, gebaseerd op de open hybride cloudtechnologieën van Red Hat, kunnen VIL-klanten zich sneller aanpassen aan veranderende marktomstandigheden. We kijken ernaar uit om ons werk met VIL voort te zetten, aangezien ze meer oplossingen op dit flexibele platform willen bouwen.”

Vishant Vora, Chief Technology Officer, Vodafone Idea Limited
“Onze samenwerking met Red Hat heeft ons geholpen Universal Cloud te implementeren op basis van open standaarden en systemen. Door effectief met verschillende stakeholders samen te werken en dankzij snelle ontwikkelingscycli kunnen we efficiënte pods ontwerpen voor wijd verspreide implementaties met throughput intensive workloads. We zijn nu van plan deze Universal Cloud uit te breiden als een platform voor workloads van derden.”

Extra informatie over
Volg Red Hat
Over Red Hat, Inc.
Red Hat is 's werelds toonaangevende leverancier van opensourcesoftwareoplossingen voor bedrijven. Het gebruikt een communitygedreven benadering om betrouwbare en hoogwaardige Linux-, hybride cloud-, container- en Kubernetes-technologieën te leveren. Red Hat helpt klanten nieuwe en bestaande IT-toepassingen te integreren, cloud-native applicaties te ontwikkelen, te standaardiseren op hun toonaangevende besturingssysteem en complexe omgevingen te automatiseren, beveiligen en beheren.

De  bekroonde support-, training- en consultingdiensten maken van Red Hat een  vertrouwde adviseur van de Fortune 500. Als een strategische partner voor cloudleveranciers, systeemintegrators, applicatie-leveranciers, klanten en opensourcecommunity's, helpt Red Hat organisaties zich voor te bereiden op de digitale toekomst.

Voor meer informatie voor de pers
Lubbers De Jong
Anke van Heerebeek
anke@lubbersdejong.nl
020 2050428
Laatste van Red Hat
Onderzoek Red Hat: Ruim twee derde developers zet containers actief in

Red Hat versterkt automatisering van hybride cloudomgevingen met nieuwste versie van Red Hat Advanced Cluster Management voor Kubernetes

KPMG automatiseert en versnelt kunstmatige intelligentie-workflows met Red Hat OpenShift
Verstreken tijd: 2 jaar en 79 dagen

Logo Lubbers De Jong
Red Hat contact

Logo Red Hat

www.redhat.com
Red Hat sociaal

Red Hat tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl