Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: LEWIS

Celonis lanceert geavanceerde tools voor het optimaliseren van processen

Real time analyse, Machine Learning Workbench, Proces Automation en Open Application Framework versnellen het nemen van beslissingen

’s Hertogenbosch, 22 oktober 2019 - Celonis, de marktleider in software voor het versnellen van bedrijfsprocessen, heeft vandaag tijdens zijn eerste SuperFluid World Tour-event in Atlanta een aantal nieuwe tools gelanceerd. Deze werden eerder aangekondigd tijdens Celosphere 2019, het jaarlijkse klant- en partnerevent van het bedrijf. Deze tools helpen organisaties procesverbetering te realiseren met de meest geavanceerde functies voor het ontdekken, analyseren en monitoren van data.

“Dankzij deze geavanceerde nieuwe functies kunnen onze klanten Celonis inzetten als intelligent platform om hun processen te optimaliseren,” zegt Alexander Rinke, medeoprichter en een van de CEO's van Celonis. “We innoveren samen met klanten om functies te ontwikkelen die belangrijk zijn voor het verbeteren van bedrijfsresultaten. We helpen bedrijven om processen op de lange termijn te monitoren en te verbeteren. Op basis daarvan kunnen ze acties uitvoeren die hun bedrijfsresultaten en de ervaring voor hun klanten verbeteren.”

Direct reageren dankzij eerste realtime-oplossing voor process mining
Met behulp van realtime datareplicatie kan de technologie knelpunten tussen het inkoopteam en het klantenserviceteam zowel monitoren als analyseren. Daarnaast kunnen gebruikers hierdoor direct inspelen op afwijkingen en kansen wanneer deze zich voordoen. Als resultaat kunnen organisaties hun orderverwerking een stuk betrouwbaarder maken.

Deze nieuwe functie maakt datareplicatie van SAP-bronsystemen mogelijk en zorgt voor continue transparantie. Daarnaast genereert de functie automatisch voorstellen voor het versoepelen van processtromen tussen salesteams en bezorgteams. De Celonis Action Engine (een tool voor procesoptimalisatie) stuurt op basis van realtime data de juiste signalen naar de klantenservice, inkoop of boekhouding en helpt deze afdelingen problemen op te lossen, de klanttevredenheid te vergroten en bedrijfsresultaten zoals on-time delivery te sturen.

Machine Learning Workbench geeft automatisch inzicht
Met de functie Machine Learning Workbench kunnen bedrijven de kracht van machine learning gebruiken zonder dat programmeerkennis nodig is. De Machine Learning Workbench is gebouwd met Jupyter Notebooks en integreert voorspellende modellen uit Python direct in het Celonis-platform. Klanten van Celonis hebben toegang tot meer dan 100.000 gratis beschikbare pakketten in de Python-community.

Process Automation zorgt voor soepele bedrijfsprocessen
De nieuwe tool Process Automation is standaard geïntegreerd in de Celonis Action Engine en zorgt zo voor optimale procesautomatisering met verschillende systemen. Met Process Automation kunnen gebruikers alledaagse taken vanuit één systeem op elkaar afstemmen en met één klik uitvoeren. Gebruikers stellen Process Automation gemakkelijk in zonder te hoeven programmeren. Met de drag-and-drop-interface ordenen ze processtappen en koppelen ze processtromen met sjablonen voor systemen als SAP, Oracle, Salesforce.com, ServiceNow en Jira.

Open Application Framework, beslissingen nemen met de juiste data
Met Celonis Open Application Framework kunnen organisaties gepersonaliseerde applicaties voor iedere specifieke use-case ontwikkelen. Het framework bevat best practice-templates en een ontwikkelomgeving om op maat gemaakte apps te ontwikkelen die mogelijkheden voor transactie en analyse combineren. Gebruikers kunnen hierdoor gemakkelijker de juiste beslissing nemen.

Over Celonis
Celonis is een softwarebedrijf dat de Intelligent Business Cloud aanbiedt, een oplossing gebaseerd op process mining-technologie. Als marktleider in process mining, helpt Celonis bedrijven snel inzicht te krijgen in operationele processtromen voor het optimaliseren van hun bedrijfstransformatie. Bedrijven wereldwijd – waaronder Siemens, GM, 3M, Airbus en Vodafone – vertrouwen al op Celonis’ technologie om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Dit resulteert in een miljoenenbesparing en tegelijkertijd zorgt het voor een hogere klanttevredenheid.

Op dit moment heeft Celonis kantoren in Nederland, Duitsland, de Verenigde Staten, en het Verenigd Koninkrijk.

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Linda van Helden van LEWIS:
E-mail: CelonisNL@teamlewis.com
Laatste van Celonis
Celonis stelt Arsenio Otero aan als Chief Operating Officer

Celonis lanceert nieuwe, AI-gebaseerde operationele toepassingen

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices
Celonis contact

Logo Celonis

www.celonis.com
Celonis sociaal

Celonis tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel