www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 123 dagen geleden)
PR: LVTPR

Toekomst van AI centraal op Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo 2019

Utrecht, 22 oktober 2019 – Artificial intelligence en machine learning hebben in toenemende mate invloed op de manier waarop bedrijven zakendoen. Ook binnen de IT-sector zijn er grote veranderingen gaande in de wijze waarop systemen worden ontwikkeld, beveiligd en beheerd. Niet verrassend dus, dat de gecombineerde IT-vakbeurzen Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo dit jaar het thema ‘Artificial Future’ dragen. Bedrijven die willen weten welke gevolgen deze recente ontwikkelingen hebben voor hun bedrijfsvoering, kunnen op woensdag 30 en donderdag 31 oktober 2019 terecht in Hal 1 en 2 van Jaarbeurs Utrecht. Nieuw dit jaar op de beurs is de afgebakende dagindeling. Dag 1 staat in het teken van artificial intelligence en IoT; op dag 2 is dat security en vindt het Nationaal Security-debat plaats.

Binnen het thema Artificial Future worden de laatste ontwikkelingen op het gebied van security, cloud en data besproken. Zo wordt er dieper ingegaan op de gevolgen van AI voor klantenservice, de mogelijkheden van AI op het gebied van zorg en de voordelen van het intelligent automatiseren van routinetaken in de financiële wereld. Naast de beurzen met exposanten die hun nieuwste producten en diensten tonen, is er ook een uitgebreid seminarprogramma en de mogelijkheid om te netwerken.

De organisatie van Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo stelde samen met een adviesgroep een uitgebreid keynoteprogramma samen met praktijkgerichte casestudy’s en probleemoplossende ‘solution seminars’. Daarnaast zijn er Guided Tours waarin verschillende brancheverenigingen preferred spelers en oplossingen uitlichten. Ook dit jaar is het Computable Future Lab ingericht met de nieuwste innovaties van start-ups en scale-ups en organiseert Computable Café vakinhoudelijke discussies. Doe inspiratie op tijdens de interactieve sessies en ga in gesprek met de redacteuren van Computable. De beurzen bieden een unieke mogelijkheid tot netwerken met bijna tienduizend professionals op het gebied van IT.

Ivo Meertens, brandmanager bij Jaarbeurs: “Artificial intelligence lijkt de nieuwe heilige graal in de IT-markt, waarbij massa’s data kunnen worden omgezet in duidelijke patronen. Maar daar komen ook een hoop uitdagingen bij kijken. Tijdens de beurs hopen we IT-professionals te voorzien van antwoorden op al hun vragen. Zodat ook zij voorop kunnen blijven lopen en alle kennis bezitten die ze nodig hebben om te profiteren van deze interessante nieuwe ontwikkelingen.”

Toegang tot het evenement en alle activiteiten is gratis. Registreren kan via de websites van Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo. Hier is ook meer informatie te vinden over de exposanten en de beursprogramma’s.

imageimage

Over Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo
De vakbeurzen Infosecurity.nl en Data & Cloud Expo vinden gelijktijdig plaats op 30 en 31 oktober 2019 in Jaarbeurs Utrecht. Tijdens seminars, keynotes en casestudy’s verwoorden marktleiders, verenigingen en ICT-professionals hun visies, ideeën en antwoorden op de meest actuele ICT-thema’s – met ‘Artificial Future’ als overkoepelend thema van deze editie. De vernieuwde beurzen zijn de ideale plekken om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van IT-producten en de IT-branche via seminars, workshops en lezingen, het leggen en onderhouden van contacten binnen de sector en het gericht verzamelen van productinformatie op de beursvloer.

Vragen of meer informatie nodig over dit bericht?

Neem contact op met Niel Baayens (Jaarbeurs) via 06 30368466 of met Gijs van Beek (LVTPR) via 06 48431866 of Jaarbeurs@lvtpr.nl.
Laatste van Jaarbeurs

Logo E-mergo
Logo Schneider Electric
Logo GrassGreener Europe