www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau

UPS vereenvoudigt exporteren voor Europese MKB-ondernemingen en e-tailers

UPS VEREENVOUDIGT EXPORTEREN VOOR MKB-ONDERNEMINGEN EN E-TAILERS MET UITBREIDING VAN NIEUWE SERVICE NAAR EUROPESE MARKTEN

• UPS® Economy exportservice nu beschikbaar voor klanten in Nederland, Duitsland en Frankrijk naar belangrijke e-commerce-bestemmingen wereldwijd. Meerdere markten volgen.
  • Nieuwe kostenefficiënte internationale verzendservice biedt kleine en middelgrote bedrijven flexibiliteit, zichtbaarheid en betaalbaarheid.
DEN HAAG, 22 oktober 2019 – UPS (NYSE:UPS) kondigt vandaag aan zijn UPS® Economy service in Europa uit te breiden. Na de lancering in Canada, China, Hong Kong, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten eerder dit jaar, is deze dienst nu ook beschikbaar voor klanten in Nederland, Duitsland en Frankrijk. Verwacht wordt dat meerdere markten volgen. Deze dienst biedt bedrijven een voordelige en efficiënte mogelijkheid om te verzenden naar klanten in landen buiten de Europese Unie (EU).

"De uitbreiding van onze UPS Economy-service naar enkele van Europa's grootste e-commercemarkten maakt deel uit van onze continue toewijding om kleine bedrijven dezelfde toegang te bieden tot betrouwbare, hoogwaardige diensten als onze grotere klanten," zei Nando Cesarone, President van UPS International. “We weten dat de internationale online verkoop naar verwachting 20% zal uitmaken van de e-commerce tegen 2022. Naarmate internationale B2C- en B2B- handel zich blijft uitbreiden, blijft UPS inzetten op flexibiliteit, zichtbaarheid en betaalbaarheid. Deze UPS Economy-service biedt micro-multinationals een betere kans om verdere internationale groeimogelijkheden te benutten.”

"Onze klanten zien export steeds vaker als een manier om hun bedrijf te laten groeien", aldus Abhijit Saha, vice president voor Marketing bij UPS Europe. "De verbazingwekkende groei van e-commerce is een game changer geweest voor kleine en middelgrote bedrijven die hun activiteiten willen uitbreiden. Uit ons onderzoek blijkt dat 68% van de online shoppers internationaal koopt, dus het is geen verrassing dat de internationale e-commerce naar verwachting twee keer zo snel groeit als de binnenlandse e-commerce. Onze UPS Economy service speelt in op een groeiende vraag naar lichte en kleine internationale zendingen. Wij zien dit als een betaalbare oplossing voor bedrijven om hun e-commerce diensten uit te breiden naar nieuwe markten over de hele wereld.”

Volgens de Europese Commissie exporteerden de EU-landen in 2018 voor bijna 2 biljoen euro aan goederen naar de rest van de wereld. Export opent deuren voor nieuwe klanten en helpt bedrijven hun inkomsten te diversifiëren om economische verschuivingen te compenseren. UPS Economy is gunstig voor bedrijven in de B2C-hoek die op zoek zijn naar export naar belangrijke e-commerce-bestemmingen over de hele wereld, maar die wachten op een meer betaalbare manier om internationaal te verzenden.

"Door scherpe tarieven te combineren met dezelfde ophaalservice en het slimme wereldwijde logistieke netwerk van UPS, maken we de ‘first mile’ van internationale verzendingen gemakkelijker en voordeliger en helpen we zelfs onze kleinste klanten te concurreren als micro-multinationals", voegt Saha toe.

UPS Economy, dat in juli 2019 voor het eerst werd gelanceerd, biedt klanten meer flexibiliteit door hen te laten kiezen tussen verzending met betaalde of onbetaalde invoerrechten. Dit wordt gecombineerd met een geruststellende tracking van de leveringsmomenten via UPS.com, en het gemak en de betrouwbaarheid van het wereldwijde logistieke netwerk van UPS.

Klik hier voor meer informatie over UPS Economy.

Over UPS
UPS (NYSE: UPS) is een wereldleider binnen de logistiek die verschillende diensten aanbiedt, waaronder het transport van pakketjes en vrachtvervoer, het faciliteren van internationale handel en het inzetten van geavanceerde technologie om efficiënter te werken binnen de bedrijfswereld. UPS heeft zijn hoofdkantoor in Atlanta en bedient wereldwijd meer dan 220 landen en gebieden. UPS werd benoemd tot America’s Best Customer Service-bedrijf voor zending- en leveringsdiensten door Newsweek magazine en Fortune Magazines Most Valuable Brand in Transportation. Het bedrijf haalde bovendien een topscore op de JUST 100-lijst voor social responsibility, de Down Jones Sustainability World Index en de Harris Poll Reputation Quotient, naast vele andere prestigieuze rankings en awards. Vind meer informatie over het bedrijf op ups.com of pressroom.ups.com. De corporate blog vind je op longitudes.ups.com. UPS Horizons, de eNewsletter rond duurzaamheid, kan je vinden op ups.com/sustainabilitynewsletter. Volg ons op Twitter @UPS_News om UPS-nieuws live te volgen.

Martine Peeters
Senior Integrated Project Manager
T 070.312.1070
M 06.1376.9299
E mpeeters@currentglobal.com
W www.currentglobal.com
Laatste van UPS
Wereldmilieudag: UPS verdubbelt CO2-compensaties voor de hele maand juni

UPS VERZORGT WERELDWIJDE LEVERINGEN VAN QIAGEN CORONAVIRUS TESTKITS

UPS vereenvoudigt exporteren voor Europese MKB-ondernemingen en e-tailers
Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices
Onderzoek onder CXO’s: legacy en gebrekkige vaardigheden belemmeren digitale transformatie en modernisering IT

Cloudian introduceert HyperIQ voor intelligente, uniforme monitoring van on-premise en hybride Cloud storage-infrastructuur

Bijkomen van de digitale schok: IT bereidt zich voor op de New Work Order

Solvinity lanceert Lango Workspace

Zyxel bereidt mkb voor op post-pandemische nieuwe normaal met nieuwe reeks firewalls

EASYPARK breidt dienstverlening uit met Europese parkeerpas

BTG en Dutch IT Channel starten strategische samenwerking

Cegeka groeit in 2019 naar omzet van 561 miljoen euro

Platinum Salesforce Partner Nextview ontvangt investering en breidt uit naar Duitsland

Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis

Pink Elephant hoofdpartner EMEA van FireScope IT-monitoring

Wereldmilieudag: UPS verdubbelt CO2-compensaties voor de hele maand juni

NL-Alert controlebericht 8 juni ook op NS-reisinformatieschermen te zien

Kinly kondigt overname AVMI aan

ZIVVER is eerste leverancier die voldoet aan norm voor veilige zorgcommunicatie: NTA 7516
UPS contact

Logo UPS

UPS sociaal

UPS tweets

Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo XXImo Mobility
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Cegeka