Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Notilyze kondigt beschikbaarheid SaasNow via public cloud aan

Notilyze, leverancier van analytics as a service, maakt SaasNow nu ook beschikbaar via de public cloud. SaasNow is een self-service portal voor BI en analytics software van SAS. Door naast een private cloud-omgeving SaasNow ook in de public cloud aan te bieden, profiteren klanten van lokale beschikbaarheid en meer schaalbaarheid. De eerste locaties waar SaasNow uitbreidt met het public cloud-aanbod zijn Canada, Singapore en Japan.

SaasNow is ontwikkeld vanuit de filosofie dat ook kleinere ondernemingen gebruik moeten kunnen maken van hoogwaardige analytics. Organisaties kunnen zo met een eigen cloud-omgeving binnen een dag aan de slag met het SAS Viya-platform. De servers van SaasNow worden gehost in Amsterdam en New York. Nu SaasNow ook beschikbaar wordt via de public cloud, is het voor organisaties die lokaal willen werken of specifieke compliancy-vereisten hebben, eenvoudiger om hun SAS-omgeving in een publieke cloud te hosten, zonder dat ze aangewezen zijn op servers in andere landen.

Maximale performance en beschikbaarheid
“We zien dat geavanceerde toepassingen en specifieke use cases vragen om maximale performance en lokale beschikbaarheid van SaasNow”, vertelt Tom Dogger, mede-oprichter van Notilyze. “Door onze infrastructuur uit te breiden met de flexibiliteit van de public cloud, geven we klanten ter plaatse de garantie dat we hieraan tegemoet kunnen komen. Zij voldoen daarnaast aan de lokale regelgeving en kunnen makkelijk opschalen voor meer capaciteit.

Canada, Singapore en Japan zijn de eerste locaties waar SaasNow uitbreidt met het public cloud-aanbod. Dogger verwacht in het eerste kwartaal van 2020 meer regio’s aan te kunnen kondigen: “Het toevoegen van nieuwe regio’s waar SaasNow beschikbaar is via de public cloud, is afhankelijk van de vraag die we krijgen. Op basis daarvan maken we de keuze waar we als eerst uitbreiden.” SaasNow via de private cloud is inmiddels in ruim 180 landen beschikbaar.

Klanten die SaasNow via de public cloud willen afnemen kunnen kiezen uit twee modellen: On Demand of Continu. Kijk hier voor meer informatie over de verschillende mogelijkheden.

Analytics Experience
Notilyze kondigt de beschikbaarheid van SaasNow via de public cloud aan tijdens de Analytics Experience van SAS in Milaan. Hier komen meer dan 1800 data scientists en business professionals samen om te leren over nieuwe toepassingen en best practices op het gebied van analytics.

Over Notilyze
Notilyze is leverancier van analytics as a service. Het bedrijf is in 2016 opgericht door Colin Nugteren en Tom Dogger. Notilyze streeft ernaar data analytics binnen handbereik te brengen van elk bedrijf, ongeacht de grootte of branche. Zo helpt het organisaties de stap te zetten naar een meer datagedreven en succesvolle toekomst.
Laatste van Notilyze B.V.
Notilyze kondigt beschikbaarheid SaasNow via public cloud aan

Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Stocard

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau